Podivní kluci s tesáky- 1. noc v doupětí upírů

Podivní kluci s tesáky- 1. noc v doupětí upírů

Anotace: Další krátky díl,brzy bude další a delší

Sbírka: Hororová Díla

Probudila jsem se ve staré továrně. Nevěděla jsem která byje ještě zřejmě působily ty sedativa, ale jediné co jsem věděla bylo že ležim na dřevěné bedně a na sobě jsem měla černý korzet,kožené kalhoty,černé kotníčkové boty a své Blond vlasy jsem měla stažené do ohonu. Musim se pochválit,že mi to slušelo.
,, Vstaň!“ Vyřkl Viliem. Zas měl to vrazčité čelo,vypadalo to hrozně (na něm).
,, Co takhle kdybys mi pomoch, Ještě se mi motá hlava z té iněkce.“ zašeptala jsem k němu. Vrhl na mě vražedný pohled. Tak jsem se zvedla sama.
,, Tak kde je ten meč!?“ vykřikl Viliem.
,, Daleko od vás,“ řekla jsem z klidem.
,, Celej tvůj byt jsme převrátili vzhůru nohama,ale nic jsme nenašli!“ řekl potmušile.
,,Řikám,že je daleko od vás,“ Pronesla jsem znova.
Přišel k ní další z upírů a řek jí:,,Jestli mi neřekneš kde je tak,“ Skočila jsem mu do řeči: ,,Tak co mi udělaš,díky támhle to mu blonďákovi mi nemužeš nic udělat!“ A vrhla jsem pohled na Viliema.
,, Po dobré to s ní nepůjde,zítra při úsvitu přitvrdíme,teď jí svažte ruce a odvedte ji dolů.“
přikázal jim.
Místo svázání rukou mi je spoutali a potom mě vedli temnou chodbou,pak jsem šli po schodech,kde jak to tak vypadalo si zbudovali vězení z mřížěmi.Strčili mě do cely. Sedla jsem si do kouta a pak jsem znova usnula.........
Autor Hororová dívka, 03.06.2011
Přečteno 425x
Tipy 1
Poslední tipující: whiolet
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

whiolet: tak proč tomu dáváš tip, když se ti to nelíbí?

Tohle dílo si tip rozhodně nezaslouží. Akorát hooooodně hodně moc práce autorky nad svým psaním.

26.06.2011 22:44:00 | Saia

souhlasím s kometem pod sebou ty chyby příšerný...a styl psaní se mi nelíbí...nejdřív píšeš ze svého pohledu potom ve třetí osobě...ty se spíš hledáš ve psaní...

16.06.2011 12:56:00 | whiolet

Pominu-li pár opravdu příšerných chyb, tak mi příjde, že tvořit v době Twilight-mánie něco na tohle téma je jako lít sklenici vody do oceánu. Třeba se to ale rozjede originálněji. Začni ale chybami, slova jako iněkce jsou fakt hrůza.

04.06.2011 13:37:00 | Caelos

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí