Warhammer 40 000 Kaskrin

Warhammer 40 000 Kaskrin

Den 1
5 hodin před útokem na orkské linie

Drarovi upadla na zem dřevěná, téměř dvaceti kilová krabice, ze kterého vypadlo několik zásobníků do laserových pušek. Zranění od orka ho bolela docela často. Bál se infekce, ale přesto neváhal a zapojil se do příprav. Zaslechl mnoho fámů, kterým se nedá věřit. Jsou to klasické drby, které prošli ústy tolika vojáků, že s první verzí nemá nic společného. Hodně ho pobavilo, když zaslechl o možném pokladu, pro který se rozhodli jít.
,,Dávej bacha!´´ upozornil ho major Rawner, stojící od něj dva metry s ostatními členy jeho čety.
,,Co myslíš? O co tady kráčí?´´ zeptal se pro Drara neznámých voják Rawnera.
Ten pokrčil rameny ,,Nikdo nic neví. To je zlé a když se tady pohybuje někdo z inkvizice, tak to bude mnohem horší než si dokážem představit.´´.
Nad jejich hlavami zahřmělo několik motorů přepravních a nákladních lodí. Ještě před dvěma hodinami Rawner a jeho četa díky náložím připravili v této džungli dost
velkou přistávací plochu. Lodě dopravili především pásové transportéry typu chiméra s municí a zbraněmi.
Draro už zahlédl několik tanků Leman Russ, které projeli před pěti minutami vedle tábora.
Všichni mluvili o nějakém Drobkovi. Prý se jedná o něco velkého. Ničemu z toho Draro nevěřil,
ale lámal si tím hlavu.
,,Podívejte se!´´ vyhrkl jeden z gardistů, stojící po boku Drara. Draro a několik gardistů se otočili za sebe. Napřed si Draro myslel, že se jedná o obyčejné vojáky, jako je on sám. Ale zmýlil se. Když spatřil vycházet z transportních lodí muže, oblečené do světle oranžových vojenských uniforem a odlehčených lehkých zbrojí gardy...
,,Co tady k sakru dělá trestanecká legie?´´ odplivnul si Rawner.
,,Jsou tady na moji žádost.´´ odpověděla inkvizitorka.
Rawner se k Lilith otočil a zasalutoval ,,Na vaši žádost? A co budou dělat? Zavazet?´´.
Lilith se usmála ,,Ne majore. Jelikož potřebuji všechny vaše muže bojeschopné a mít co nejmenší ztráty, tak jsem poslala pro trestaneckou legii, kteří nám vyčistí orkské linie.
,,Takže si nezastřílíme!´´ vyhrkl ze sebe nechutně jeden z gardistů, když Lilith nabrala směr k transportní lodi. Rawner jej pohlavkoval ,,Drž zobák! Víš kolik budeme mít ještě příležitostí?´´.

Bruce stál pod rampu s rukama za zády , když kolem něj procházeli trestanci .
Sklidil hodně nepříjemných a pohrdavých pohledů. Ale žádný ho nerozhodil.
Spíš se usmál, když spatřil vycházet jako mezi posledními komisaře Marcuse.
Vysoký, svalnatý obr s úsměvem přistoupil k Brucovi ,,Nečekal jsem, že budeš zrovna tady.´´.
Podali si ruce na pozdrav ,,Odkdy ty velíš trestanecké legii a proč jsi jim nechal udělat tak výrazně
zbarvené zbroje u Císaře!´´.
,,Schválně. Jsou to trestanci. Ti dostanou odpuštění jedině posmrtně. Tak se jim to snažím trochu ulehčit.´´ odvětil veselým tónem Marcus a pohlédl na inkvizitorku, která k nim přišla.
,,Marcusi?´´ řekla jemným hlasem.
Bruce začal očima kmitat z Marcuse na Lilith a pochopil, že bude lepší odejít.
,,Uvidíme se později Marcusi!´´ řekl a rychle zmizel z dosahu inkvizitorky.
Teď měl příležitost si něco ověřit....

Bruce se nepozorovaně dostal do bunkru plukovníka Strusse, který tu logicky nebyl. Měl dost starostí s přípravami na jejich nový úkol.
Už od včerejší noci toužil spatřit ty fotografické snímky, které přinesla ta inkvizitorka.
Nemusel ani hledat. Zůstali tam, kde je Struss položil, tedy na stole. Stoupnul si zády ke dveřím a chopil se první fotografii. Nic, než džungli vyfocenou průzkumným okem z výška snad kilometr nad zemí nespatřil.
Položil ji bokem a chopil se další. Kamenný chrám, před jejímž vchodem hořeli louče nic Brucovi neříkalo, že by se jednalo o kacíře. Pak si náhle uvědomil jednu věc, při které ztuhl na místě.
,,Co tady děláš?´´ ozval se hlas za ním. Poznal Strusse, přesto vyděšeným pohledem se na něj podíval, v ruce stále držel fotografii.
,,Ehm.... pane? Něco se mi tady nezdá!´´ vypadlo z Bruce. Plukovník se díval svým nepříjemným pohledem, zavřel za sebou dveře a přistoupil ke komisařovi.
,,Netušil jsem, že i tohle je práce komisařů! Myslel jsem, že se staráte o morálku vojáků a jejich možném a příkladném potrestání.´´
Bruce přikyvoval na souhlas ,,To ano pane, ale tohle se mi nelíbí!´´ odpověděl plukovníkovi a ukázal mu ty dvě fotky.
,,Podívejte se! Na této fotce je pohled z vrchu na džungli, že? A na této je pohled na chrám údajně na tom samém místě, ale z boku focené jen necelých deset metrů! Copak by mariňáci chaosu něco takového dovolili aniž by chtěli? A nebo jak tak blízko se mohlo oko nepozorovaně dostat?´´. Plukovník mlčel a stále přeskakoval očima na fotky. Bruce si myslel, že na něco narazil.
,,Neříkáš mi žádnou novinku Bruci. Mě to došlo hned včera. Proto jsem také vyžadoval, abys hlídal tu inkvizitorku.´´ řekl plukovník a podíval se komisaři přímo do očí.
,,Ano, ano. Pamatuji si! Taky jsem si dovolil prolézt její stan, když tam nebyla.´´.
Plukovník se začal usmívat ,,Cože sis dovolil?´´ řekl pobaveně.
,,Mě to nepřijde nějak moc vtipné pane. Jde tady přece o nás!´´ řekl důrazně Bruce. Struss chopil komisaře kolem ramen ,,Bruci. Vím, že jsi na mé straně. Ale nevím nic, stejně jako ty. Budeme dávat společně pozor na celé tohle dění. Z Lilith se pokusím něco vytáhnout a ty se postarej o toho Marcuse. Slyšel jsem, že se znáte. Tak snad něco ví.´´
,,Proč si to myslíte?´´ nechápal Bruce.
Plukovník vytáhnul z kapse datopad ,,Tady je zpráva stará několik dní, kterou mi poslal přítel z jedné z těch transportních lodí. V ní se uvádí, že Marcus s Lilith operují na něčem už několik měsíců.´´
Bruce přykyvoval na souhlas a začalo mu přítomnost Marcuse zapadat ,,Takže ať je to cokoli, tak pracují společně.´´
,,Přesně Bruci. Musíme si je pohlídat. Pokud bych náhodně zemřel, tak přebíráš velení nad mými vojáky.´´
,,Proč by se vám mělo něco stát?´´
,,Chaos je jen záminka milý Bruci. Jde tady o mnohem víc. Jakmile zjistíme co a bude to pro nás
nebezpečné, tak bez váhání zastřelím Lilith i toho komisaře.´´ řekl plukovník a gestem své ruky prozradil, aby Bruce opustil bunkr.
,,A Bruci!´´ Bruce se zastavil ve dveřích a pohlédnul na Strusse.
,,Jestli zemřu a oni přežijí.... postaráš se o ně?´´ zeptal se Bruce. Bruce se pousmál ,,Postarám se pane! Na to vám přísáhám!´´

Den 1
Začátek útoku na orkské linie

Draro s vyděšenýma očima a tupým pohledem sledoval to obrovité monstrum, které se prohnalo několik metrů od něj. Stál jak sloup hned u chiméry, když kolem něj projel Drobek. Vojáci kolem slavnostně zpívali a pohvizdovali ,,Nakopej jim prdel!´´ některý z nich vykřikl. Draro se podíval mezi nohy, aby se ujistil, že se nepomočil. Drobek je název nově vyrobeného tanku typu Baneblade. Nejdokonalejší, největší a nejlepší pozemní zbraň Imperialní gardy.
Tento téměř čtyřicet dlouhý a deset metrů vysoký tank vybaven zkázonosným dělem, laserovým kanónem, dvěma dalšími menšími kanóny a dvanácti těžkými protipěchotními kulomety činil z tanku pojízdnou pevnost. Jeho pásy se zabořili víc jak metr hluboko do země a přesto to jej nezastavilo, aby se hnal neohroženě vpřed. Jakýkoli strom se zlomil nebo vyvrátil. Hned za ním jelo dvacet malých tanků Leman Russ, které mají za úkol chránit jeho nejzranitelnější místo, tedy zadní část.
Drobek náhle vystřelil. Draro si nestačil zacpat uši. Zem se natolik otřásla, že Draro a gardisté popadali na zem s pískotem v uších. Drobek po výstřelu se skoro sedm metrů vrátil zpět a nešťastně narazil do předku z jednoho Leman Russů.
,,Sakra! Sakra!´´ křičel Draro, aniž by si to uvědomoval ,,Podělanej tank!´´

,,Tak vy podělaný svině! Běžte do útoku!´´ vykřikl nelítostně Marcus, namířil svoji bolterovou pistolí na hlavu jednoho z trestanců a zmáčknul spoušť. Kulka prosvištěla hlavou nešťastníka.
Ostatní trestanci suše polkli a vyrazili na vzteč. Každý z nich měl pouhé dva zásobníky a nic jiného neměli. Dokonale odříznuti od všeho, co by jim pomohlo k útěku. Sedm stovek trestanců se vyřítilo z úkrytu směrem k orským zákopům, vzdálené dvě stě metrů.
Ve vzdálenosti sto metrů se spustila z krytů orkská kulometná palba, která si vybírala krvavou daň.
Marcus skočil do jedné z děr po vybouchnutém granátu, kde dřepěli tři trestanečtí vojáci.
,,Co tu kurva děláte?! Schováváte se?!´´ vykřikl na ně Marcus a jednou střelou do hrudi zabil prostředního trestance. ,,Copak nemáte kuráž?!´´ zařval znovu a střelil dalšího.
Poslední si kleknul na kolena a prosil o smilování. Marcus napřímil na něj zbraň a s úsměvem na tváři odvětil ,,Copak nemáte žádnou čest?´´ a zmáčknul spoušť.

Jednotky Strausse se dali do pohybu. Téměř 200 transportních chimér, které jsou nacpané až k prasknutí. Baneblade Drobek s ostatními tanky a Marcusovou trestaneckou legií má odlákat orkské jednotky v jejich sektoru. Měla, ale nepodařilo se.
Přímo Straussova chiméra se o tom přesvědčila, když do jejího zadního boku narazila protitanková střela. Zadní část chiméry vyletěla do vzduchu a roztrhala tři členy rozvědky na kousky. Sám plukovník spadl na zem mezi řidiče a navigátora, kteří začali řvát mezi sebou různé nadávky.
,,Všichni ven a vyčistit okolí!´´ zařval do vysílačky Strauss, popadnul u pasu svoji bolterovou pistoli a v doprovodu dvou vojáků vylezl z trosek chiméry.
Inkvizitorka Lilith s kaskrinama se kryla za chimérou, která byla hned za Straussovou chimérou.
Kolona chimér se zastavila, vojáci vybíhali z jejich útrob ven a na každou stranu se rozdělila posádka po deseti mužích. Orkové skvěle ukryti v pralesním porostu začali vybýhat ze svých úkrytů na vzteč. Nad svými zelenými hlavami mávali různými sečnými zbraněmi a nespoutaným řevem, které skvěle dokázal demoralizovat morálku vojáků. Strauss šel k Lilith klidným krokem, i když kolem něj létali kulky a lasery ze všech palných zbraní.
,,Prý procházka jo?´´ řekl vztekle Strauss a rozhlížel se kolem.
Nad vysokou travní vegetací v pralese jsou jen vidět orkské hlavy.
,,Připravte se na boj tělo na tělo!´´ vykřikl znovu Strauss.
Gardisté okamžitě reagovali a nasazovali bajonety na laserové pušky. Čekal je těžký boj. Orkové vydrží mnohem víc, než člověk. Někdy nestačí ani půl zásobníku, než zastřelíte jednoho orka, natož s ním bojovat z blízka. Řev orků houstl a gardisté se začali seskupovat do jedné řady z každé strany tanky udělané cesty.
,,Zavolejte velitelovi, ať obrátí ty zatracené hromady šrotu a přijedou nám na pomoc!´´ okřikl Strauss inkvizitorku, která byla celá bledá. Tuto situaci vůbec nečekala, ale zareagovala na plukovníkovu žádost i když si neuvědomila, že to byl vlastně rozkaz.

Tirias nebo-li Zero 11 si upravil pušku na maximální sílu, stejně tak i jeho ostatní druhové.
V tomto mají výhodu, než obyčejní vojáci. Jejich silnější laserové pušky (tedy spíše děla) dokáží
do orka udělat díru větší než třicet centimetrů.
,,Tak jo bratři! Jakmile to začne, tak víte co máte dělat!´´ pronesl Zero 1.
,,Co máme dělat?´´ řekl pobaveně Zero 5, čímž si vysloužil několik nadávek od velitele a ostatních.

Bruce byl na samém konci kolony, kde přišlo ke kontaktu jako prvně.
Orkové využili své rychlosti a vrhli se přímo na gardisty. Vyskákali z porostu a svými sekyrami, sekáčky a dalšími jim podobným zbraním dělali paseku. Gardisté stříleli, či bodali ve velkém zmatku a než zabili prvního orka, tak dříve padlo celý tucet jejich bratrů ve zbrani.
Bruce zformoval ze třiceti vojáků menší živou zeď ve dvojřadách po patnácti mužích, připraveni k palbě. Komisař nechal orky přiblížit na vzdálenost tří metrů, když spustili vojáci palbu.

Draro zakopl o jednoho z mrtvých gardistů. Měl velký problémy vůbec vstát.
Nakonec mu Rawner pomohl na nohy a podal mu do rukou zbraň.
Orkové zaútočili na protější stranu, proběhli mezi chimérami a napadli vojáky do zad.
Vyděšení vojáci se rozběhli do všech stran ve zmatku a nevěděli, co mají dělat. Jen Rawner a padesát vojáků utvořilo kruhovou formaci a snažili se odolat útokům. Nalézali se ve středu kolony, kde také šel nejtvrdší úder. Orkům se podařilo tímto manévrem rozdělit gardisty na dvě části a Rawnerovi obránci, kteří zůstali uvězněni mezi nimi.

,,Můžeš sakra poslat ty svý blbečky na opačnou stranu?´´ zeptal se podrážděně a vztekle zároveň plukovník inkvizitorky. Mrtvým obličejem se na něj podívala a přikývla. Otočila se k Ethiovi ,,Veliteli! Vemte své muže a běžte na pomoc zádní části kolony!´´.
Ethio přikývnul na souhlas a vydal pokyn k pohybu čety.
Strauss mezitím uhnul úderu orka, kterého potom zastřelil gardista, stojící vedle něj.
Plukovník mu děkovně pokývnul a věnoval se dalším orkům.
Lilith ale stoupla těsně před něj. V ruce držela svoji pistol a namířila na na skupinu šesti orků.
,,Zhyňte nestvůry!´´ vykřikla a zmáčkla spoušť. Z hlavně inferna vyletěl plazmový plamen, který
ulpnul na kůži orků a začala hořet. V děsivém řevu se začali zmítat na zemi a pomalu umírali nepříjemnou bolestí.

Tirias ustřelil orkovy hlavu, když si stoupnul přímo před něj. On a ostatní z čety svou rychlostí dostávali skrz nepřítele. Zmatek vládnul na obou stranách. Gardisté zděšením nevěděli co dělat a orkové jsou překvapení svým úspěchem natolik, že se nedokáží seskupit dostatečně natolik, aby pronikli skrz obranné linie u zadní části kolony.
Zero 8 hodil mezi skupinu orků granát, který je rázem proměnil na stravitelné kousky pro zdejší faunu. Ethio se Zerem 5 a 2 uskočili před padajicím stromem, který skončil na střeše z jedné chimér. Orkové před nimi se věnovali spíše usekáváním hlav padlých gardistů a taky se jim to vymstilo. Ethio a ostatní kaskrini se seřadili do řady a všichni vypálili zaráz.
Byl to devastující účinek. Rázem si získali i pozornost dalších orků, kteří neváhali a rozběhli se k nim. Čímž zase umožnili Rawnerovi a jeho mužům pálit do jejich zad. Orkové se díky své rychlé akci dostali do palebného pole ze dvou stran a po desítkách byli zastřeleni.
,,Copak vojáčci? Utřeli jste si už prdýlky?´´ pronesl Zero 5 a vystřelil umírajícímu orkovy mozek z hlavy, když běželi k Rawnerovi a ostatním.
,,O vaši pomoc jsem nežádal!´´ odvětil pohrdavě Rawner ,,Ale musíme se dostat dozadu ke konvoji. Tam to hodně skřípe!´´.
Ethio přykývnul, kleknul si na jedno koleno, čímž se zázrakem vyhnul střele z orkské pušky.
Palbu okamžitě opětoval ,,Kaskrini! Držíme pozice a dopřejeme našim druhům pomoci vzadu!´´
Kaskrini bez jakékoli odpovědi se seskupili kolem Ethia v kruhu a pálili na všechno, co mělo zelenou kůži. Rawner mezitím se svými vojáky dal do pohybu k Brucovi.
Tirias už přestal počítat, kolik jich zabil. Sice měl uzavřenou sázku se Zerem 5, že jich zabije víc, to momentálně teď neřešil. Necítil žádný adrenalin, strach či jiný pocit. Byl zevnitř úplně prázdný.
Zero 9 hodil jeden z dalších granátů do houfu nepřátel. Pro Tiriase neznámá část orkského těla se přilepilo na jeho černé hledí. Rukavicí se snažil setřít orkskou krev, ale spíše to zhoršil.
,,Nebojeschopný!´´ zařval Tirias a vniknul dovnitř kruhu k Ethiovi .
Ethio ho prohlédnul a přikývnul, pak obsadil místo po Tiriasovi.

Rawner se zastavil s ostatními a hleděli na masakr, který se odehrával v zadní části kolony.
Nebyla daná žádná linie. Orkové a gardisté jsou promícháni. Pobíhali, stříleli a bodali vše, co nevypadal buď ork nebo z druhé strany člověk.
Draro si kleknul na koleno, stejně tak několik dalších. Rawner začal přikyvovat ,,Ano, ano! Střílejte ty na kraju! Ať aspoň ulehčíme našim situaci! Hlavně se tam nemíchejte!´´
Draro nezmáčknul spoušť a zadíval se na hromady mrtvých těl kolem chimér.
Bylo stejně zmatené a neuspořádané jako celý boj v této části.
,,Jestli se neukážou tanky, tak jsme pěkně v prdeli majore!´´ zařval jeden z vojáků.
,,To mi říkáš pěknou novinu!´´ okřikl jej Rawner a vystřelil dávkou do nejbližšího orka.
Draro neváhal a napodobil ho. Hlavou se mu honila ale jedna myšlenka..... co teď budou k sakru dělat?

Struss byl donucen vytáhnout svůj rotomeč a rozpůlit orka vejpůl. Bylo to obtížné a vyčerpávající.
Zvlášť, když mu ork dýchal do obličeje. Orků začalo ubývat a začal si říkat, že z nejhoršího jsou venku. Opak byl pravdou. Zaslechl orkský válečný roh a už pošlapaným porostem se vyřítila další vlna. Plukovník chvilku stál a jako by čekal na ránu z milosti. Lilith stála těsně za ním a měnila
náplň do inferna a zároveň pronášela motlidby k Císaři.
Pak uslyšel pištivý zvuk letícího projektilu a po pár vteřinách výbuch v orkských řadách.
Struss pohlédnul napravo a oddechnul si, když se džunglí řítili k nim tanky Leman Russ.
Z každé strany na boku měl těžký pěchotní kulomet, který stříleli téměř nepřetržitě.
Orkové se zastavili a začali se dávat na útěk. Struss mávnul rukou ,,Kašlu na vás!´´ a sednul si na zem. Setřel si pot smíchanou krví a blátem. Leman Russ mezitím proletěli kolem chimér a zahájili pronásledování. Struss se začal rozhlížet kolem sebe a nemohl najít inkvizitorku Lilith.

Draro si skoro nevšiml tanků, které projeli těsně kolem nich. Uvědomil si to ve chvíli, kdy se jeden z nich zastavil, aby mohl v klidu zamířit, čímž se mu stalo osudným.
Orkská protitanková střela strefila část nejslabšího pancéřování a tank s eproměnil ve vybuchující
a ohnivou kouli. Draro a dalších několik vojáků je tlaková vlna poslala k zemi.
Nad sebou zahlédnul kaskrinské zbroje, které prošli kolem nich a stříleli po zbývajících orků.
Bruce se stovkou vojáků se ubránili mezi chimérami, přesto ztráty budou vysoké.
,,To bylo všechno?´´ zeptal se Zero 5. Další kaskrin pokrčil rameny ,,Nejspíš jo.´´
Ethio se rozhlížel kolem sebe ,,Ne kaskrini! Tohle teprve je začátek!´´

Struss po boji procházel celou kolonu několikrát a snažil si udělat obrázek o ztrátách.
Jeho odhad byl kolem tisícovky a to boj netrval ani ne čtvrt hodiny. Orků padlo určitě mnohem víc, ale to jej netrápilo. Zbývalo mu odhadem ani ne tři tisíce mužů.
Pět set jich má v základně jako zálohu a pro případ nouze. Zahlédnul, jak jeden z kaskrinů vybočil z cesty, směrem od kolony. Chvilku váhal, jestli má jít za ním. Nakonec vyhrála zvědavost. Počkal několik vteřin a zamířil tím směrem. Ušel asi třicet metrů, když spatřil Ethia s inkvizitorkou, sedící vedle sebe.
Kaskrin měl sundanou horní část helmy. Na jeho holé hlavě bylo vidět mnoho jizev a několik drátků, vedoucí do jeho hlavy. Po jeho boku zahlédl plukovník černý kufr. Chvíli si říkal Struss, že se jedná o balík první pomoci, ale místo obvazů a podobně viděl jen
nářadí. Neváhal a vykročil klidným krokem k nim.
Kaskrin se mu nevěnoval a snažil se opravit ruku, zatímco inkvizitorka si přála raději, aby tady nebyl. Struss se zarazil a pochopil.
,,Kdy jste přišla o ruku?´´ zeptal se ji něžně. Lilith hleděla do vyčuhujících drátků z pravá dlaně.
,,Asi před pěti měsíci plukovníku.´´ odpověděla bez známky emocí. Kaskrin Ethio jejich rozhovoru nevěnoval pozornost a snažil se pinzetami schovat drátky zpět do dlaně. ,,Druhá ruka je taky taková?´´ zeptal se Struss. Inkvizitorka nesouhlasným gestem zdravé ruky dala jasně najevo, že ne.
,,Přišla jsem jen o ruku. Useknul mi ji bratranec, který byl nakažený Chaosem.´´
Struss se na nic dalšího neptal a pozoroval práci kaskrina.
Nakonec usoudil, že by se měl věnovat svým mužům.
,,Tak do hodiny vyrazíme dál.´´ pronesl Struss při odchodu zpět ke koloně.


Odlehčená bota pro lidi z neznámých slitin nevydávala na kamenné podlaze téměř žádný zvuk.
Strážce držel přilbu s dlouhým oranžovým chocholem v levé ruce. Špinavá zbroj jasně naznačovala,
že se vrací z bitvy. Kráčel dlouhou chodbou, osvětlené svítilnami a pochodněmi.
Na konci chodby se zastavil. Před ním se rozprostírala největší síň chrámu.
Přilbu odložil a stejně tak i zbraň. Snažil se setřít špínu ze zbroje, ale nakonec to vzdal.
Spatřil na kamenném trůnu pláštěm zahalenou postavu. Strážce se usmál a vydal se k němu.
Těsně před ním se zastavil, kleknul na kolena a uklonil se.
,,Mistře! Ti lidé vyrazili našim směrem. Je s nimi i naše záchrana!´´ pronesl vítězoslavně strážce.
Hlas starce v kápi zněl hodně slabě a téměř nezřetelně ,,Ale také i naše záhuba!´´
,,Jak to myslíte mistře?´´
,,Jejich výprava je jak dvousečná, chladná zbraň! Z jedné strany vezou to, co potřebujem. Z druhé strany nás zase můžou zničit!´´ Strážce mlčel, stále nechápal.
Stařec na trůnu začal neovladatelně kašlat, až začal vyflusávat modrou krev.
,,Jde s nimi i náš nepřítel! Démon v lidském těle! Nesmí se dostat k naší bráně!´´
,,A v jakém těle? Vyšlu jednotku našich rangerů a ti se o něj postarají!´´ řekl rozhořčeně strážce
a vstal na nohy.
,,Uklidni se učedníku! Už nemám tolik sil, abych se podíval skrz magii o koho se jedná. Čerpám síly na náš poslední boj, který velmi brzo přijde. Jestli to bude slavný konec nebo tragický.... jedno vím jistě. Tohle bude pro nás rozhodující.´´
Autor Fabio, 02.07.2011
Přečteno 458x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí