Ztracená sestra

Ztracená sestra

Anotace: Moje první povídka,asi nic moc ale za pokus nic nedám.

Jel jsem domů spolu se svou mladší sestrou.Jelikož padla tma a my chtěli být co nejdřív doma, nezbylo mi nic, než jet tou nejkratší trasou.Na cestě u bývalého JZD mi znenadání vběhl před auto nějaký člověk. Strhl sem řízení a místo do něj sem vrazil do stromu.

Probouzím se a vidím jak ten chlap násilím tahá moji sestru ven. Chci ji pomoct ale znovu upadám do bezvědomí.

Znovu přicházím k sobě, nic mě nebolí takže nejspíš nemá nic zlomeného. Ještě rozostřeným zrakem koukám vedle abych zjistil jak je na tom moje sestra ale je pryč.
Vzpomínám si na vysokého plešatého chlapa a na to, jak unáší moji sestru... Musím něco udělat, musím ji zachránit pomyslím si.Rychle sahám do přihrádky a vytahuji svou dvaatřicítku.V kufru ještě nacházím svítilnu a vydávám se k pootevřeným vratům JZD - tam ji nejspíš zatáhl.
Procházím vraty a vidím několik opuštěných staveb s rozbitými okny. Přemýšlím kde začít když vtom zaskřípají dveře budovy po mé pravici a z nich vychází tmavá postava. To je on, pomyslím si a posvítím na ni svítilnou. Když však spatřím to,co paprsek světla odhalil,málem se mi podlomí kolena. Deset metrů přede mnou stojí vysoká, kostnatá bytost se širokými rameny, hnědou kůží a obrovskýma temnýma očima. Chci řvát hrůzou ale nedostává se mi hlasu a mám co dělat abych se udržel na nohu. "Nemusím se bát, mám přece zbraň" tiše se řeknu a namířím na něj. Třesoucím se prstem mačkám spoušť PRÁSK..PRÁSK..PRÁSK..cvak..cvak.. To snad ne,bubínek je prázdný!!! Netvor na nic nečeká a dlouhými kroky běží ke mě, máchnutím ruky mi vyráží zbraň a chytá mě pod krkem.
Visím dobrý půl metr nad zemí a nedostává se mi vzduchu.
"Cos...udělal mé....setře" ptám se,netvor ale neodpovídá a tiskne můj krk ještě silněji. Cítím jak mě síly opouští... "Nevzdávej se tak rychle ty zbabělče!!!
Musíš zachránit svou sestřičku!" říkám si.Ale je příliš pozdě,můj život končí...
Autor ToasRy, 11.08.2011
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí