Ve spárech hrůzy

Ve spárech hrůzy

Anotace: Temný příběh ,kde hrůza nikdy neskončí!!!!Doufám ,že se bude líbit!PROSÍM OHODNOŤTE TO!DÍKY!:))

Probudila se celá promrzlá a polámaná,tváří přitisknutá k studenému kameni.Pomalu otevřela oči a čekala, až přivyknou tmě.Spatřila jen temné stíny stromů pohupujících se v lehkém vánku.Noc byla tajemná a černočerná.Působilo to na ni úzkostlivým skličujícím dojmem.Páchlo to tu hnilobou a rozkladem.Zvedl se jí žaludek.Nic si nepamatovala.V paměti měla jen temné díry.Zapřela se rukama a chtěla vstát.Palčivá bolest v žebrech a v ramenou ji donutila prudce dolehnout zpátky.Pevně zavřela oči ,zhluboka se nadechla a rychle se přetočila na záda.Sykla bolestí a pomalu otevřela oči.
V té chvíli to chtěla vzít zpět!Jen tam ležet s pevně zavřenými víčky navždy.Zařvala a prudce se vyšvihla na nohy.Hned toho litovala!Bolest,která jí projela tělem ji srazila na kolena.Ale nemohla tam ležet s vystaveným hrdlem přímo pod nosem toho odporného….čehosi.Na náhrobku (Náhrobku?Vážně byla na hřbitově?!) seděl přikrčený obrovský slizký tvor s nachovou šupinatou kůží a ohromnými šlachovitými křídly.Svalnaté končetiny měl zakončené ostrými drápy a žluté,krví podlité oči zúžené do úzkých štěrbinek.A ten škleb!Ďábelský,krvelačný.Tělem jí projel prudký záchvěv strachu a nohy se jí roztřásly tak neovladatelně,že nebyla s to vstát.Přinutila se odvrátit od něj pohled.Zrak jí padl na hrob ,na kterém ještě před chvílí ležela.Byla tam krev!Ruka jí automaticky vystřelila k rameni,kde byla bolest nejintenzivnější.Obě měla rozdrásané hluboko do krve pravděpodobně čímsi neuvěřitelně ostrým.Okamžitě pohlédla na netvorovy drápy a pochopila.Ta bestie jí sem přivlekla.To jí stačilo!Vyskočila na nohy a rychle (co jí bolest dovolila ) běžela pryč.
Tvor příšerně zavřeštěl.Uslyšela jen tlukot těch obrovských křídel a přidala na rychlosti.Bylo to však beznadějné.Netvor hlučně dopadl přímo před ni ,nestačila ani zastavit, a udeřil.Rozmáchl se tlapou a ta prudce dopadla na její hruď.Úder jí vyrazil dech.Odlétla vysoko do vzduchu a let zakončila tvrdě opět na náhrobku.Rozbila si obličej a hlavu.Skrze krev neviděla absolutně nic.Slyšela však dunivé kroky té obludy.Kráčel kolem a ostražitě ji hlídal.Na další útěk ani nepomyslela.Byla si jistá,že už nevstane(to však netušila ,že bude muset,a to hodně rychle).Zaplavila ji vlna nevolnosti.Předklonila se z náhrobku a důkladně se vyzvracela.Ležela tam,přerývaně oddechovala a připravovala se na další zvracení.
Najednou se ozval vrzavý hluboký zvuk.Ztuhla.Netvor se zastavil a dychtivě sledoval náhrobek.Posouval se i s ní!Hrob se otevíral!Neodvážila se ani dýchat.Napjatě sledovala stále se zvětšující temný otvor.Ozvalo se zasténání.Prudce ucukla.Vytřela z očí krev a kousek se odtáhla.Ruka!!!Z hrobu vystřelila ruka.Prsty se pevně zachytila okraje náhrobku ,až jí zbělely bříška prstů.Byl to odpuzující pohled.Ruka byla vláčná strupovitá,jako by v rozkladu.
Vyjekla ,prudce se odrazila od náhrobku.Zavrávorala se a přepadla přes vedlejší hrob.Roztřeseně se zvedla a nahlédla přes okraj.Z hrobu se soukala postava.Postava v dlouhém bílém hávu s dlouhými hnědými vlasy otočená zády k ní.Už byla téměř venku.Pomalu se otočila.Závěs vlasů jí skrýval obličej.Dotočila se!stála čelem k ní!
,,Ach.Beatrice.“ Zašeptala a puchýřovitou paží si uhladila hábit.Byla to ona!Dívala se na samu sebe!Mrtvou!V rozkladu!
,,NÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!“ Zavřeštěla Beatrice a……….probudila se.
,,Panebože!Byl to jen sen.Sen.“Vydechla úlevně a rukou si otřela upocené čelo.Zamračila se!Byla nějaká polámaná a ležela na něčem studeném.Pomalu zvedla hlavu.Na rameno jí dopadla mokrá slina.Vzhlédla.
,,Ježiši ne!!!Prosím néééé!“
Autor Dhampir, 21.03.2006
Přečteno 697x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

skvěěěěěělíííí!!!!!!! nestalo se mi u tých povídek že by se mi náká nelíbila! všechny mají neco do sebe!!

21.06.2007 21:16:00 | Mecki

moc pekne. mas opravdu talent...

22.06.2006 08:23:00 | ruach

Čtu tvoje povídky jednu po druhý a ještě se mi nestalo, že bych si řekla: "Hm, tak tahle se nepovedla." Takže si myslím, že jsi fakt dobrá. Navíc při otvírání hrobu v téhle povídce jsem si říkala, co z něj asi vyleze (trochu skepticky), ale nezklamala jsi mě a vyřešilas to bravurně a vyhnula se kýčovitosti. Blahopřeju!!!

14.06.2006 11:21:00 | Sokolička

Sice už jsem tady psala,ale musím ještě něco dodat. Myslím,že bys neměla řešit,když ti někdo napíše takovou pitomost,jako žes opisovala od bxXxr,protože to určitě není pravda. Ta tvoje povídka je naprosto užásná,jak už jsem určitě jednou napsala. Prostě máš talent.

24.03.2006 15:40:00 | Peprmintka

Jseš fakticky hvězda!!!!! Naprosto originalní a ..... prostě BOMBA!!!

22.03.2006 21:33:00 | A.i.e.d.a.i.l

hej fakt uzasny!!!moc super!!!

22.03.2006 14:55:00 |

Já už nevím,co ti mám psát. Cokoli napíšeš,má úroveň opravdového spisovatele. Ten konec byl prostě úžasný! Super nápad. Jen tak dál. už se upřímně těším na další povídku a troufám si říct,že bude stejně,ne-li víc,dobrá jako všechny ty před ní. Jsi fakt dobrá!

22.03.2006 07:46:00 | Peprmintka

Fakt Good nej povidka co tady masss...

21.03.2006 21:26:00 | bxXxr

jj...popis je dobrý, ale děj mi přijde o ničem

21.03.2006 20:49:00 | Anewue

dobré popisové prvky, to je třeba ocenit (i když já na to moc nemám právo, sám jsem toho moc nenapsal:-))

21.03.2006 20:38:00 | Hendrix

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí