Touha

Touha

Anotace: Znáte příběh o Čachtické paní? Nabízím trochu (dost) odlišný pohled na věc. Čtěte, hodnoťte, jak je ctěná libost.

Vstoupila do místnosti. Na první pohled elegantní a distingovaná dáma z vyšší společnosti. Zlaté vlasy protkané jehlicemi tvořily komplikovaný účes, se kterým se hejno kadeřnic lopotilo déle, než je zdrávo. Nezúčastněně je počala vytahovat. Jedna po druhé zvonily o ohlazené kamenné dlaždice, vyhřívané zespodu důmyslným systémem potrubí. Záplava kadeří se osvobodila z pevného sevření a orámovala hezkou tvář světlou aureolou.
Příjemně teplý vzduch jí pohladil sametovou pokožku. Ve vzduchu ucítila svou oblíbenou vůni. Rozepjala zip a přepychové šaty líně splynuly po dokonalých zádech. Usmála se, vlhké rty odhalily vyrovnanou řadu bílých zoubků. Olízla si je a slastně zavřela oči. Poslepu vykročila z hromádky látky, která jí nečinně spočívala u nohou. Usedla na charakteristicky studený okraj vany. Letmo se otřásla, avšak nechtěný pocit odešel tak náhle, jako se objevil. Ladným pohybem svlékla nejprve jednu a po chvíli i druhou punčochu. Úplně, jako by ji někdo pozoroval, jako kdyby hrála divadlo milenci. Ale místnost byla prázdná. Žádného muže ani ženu nepotřebovala. Rozhodně ne teď. Prsty smyslně přejela od kotníků až k zadečku a objala se pažemi. Nemusela spěchat. Nikdo se jí neodváží vyrušovat. Nemají na to dost odvahy… ani žaludek. Připadá jim zvrhlá. A jí je to úplně jedno. Další úsměv zvlnil mladistvě vyhlížející tvář. Tentokrát nepůsobil ani trochu teple. Spíše z něj mrazilo v zádech..
Konečně otevřela oči. V krbu umístěném naproti dveřím praskal oheň. Krom mihotavého svitu poskakujících plamenů osvětlovalo místnost i množství napůl vyhořelých svící. Jediné francouzské okno zakrýval ponurý háv závěsů, zhotovených z těžkého zeleného brokátu. Nábytek zde chyběl úplně. Volnému prostoru tak vévodila starobylá kovová vana. Její nohy zpodobovaly dračí tlapy. Z přední stěny vystupovala umně tepaná plazí hlava s vsazenými rubíny namísto očí. Z pootevřené tlamy vykukoval rozeklaný jazyk. Zadní část logicky zdobil ocas, posetý alejí trojúhelníkových trnů. Za tento unikát zaplatila celé jmění. Nikterak se tím netrápila. Peněz měla vždycky dost.
Vstala z okraje, na kterém doposud seděla. Rozkošnicky se protáhla. Při tom pohybu nádherně vynikla malá oblá ňadra. Jemně zčeřila nehybnou hladinu. Mokrý prst si strčila do pusy. Vychutnávala ostrou příchuť, dráždící její chuťové pohárky. Najednou už nechtěla na nic čekat. Úsporným pohybem svlékla krajkové kalhotky a bez špetky zájmu je zahodila kamsi za sebe.
První nožka překonala hranu drahocenné vany, druhá ji urychleně následovala. V dalším okamžiku se po krk ponořila do teplé, vazké tekutiny, která do své náruče vděčně přijala její tělo. Bezchybně kopírovala každičký záhyb. Nevynechala byť i jen jediné zákoutí.
Dlaněmi schovanými pod hladinou hladila ta místa, která jí přinášela vzrušení. Dech se krátil a zrychloval. Hlasitě vydechla. Nezadržovala steny, nechávala je volně rozvinout, stoupat ke stropu, kde odeznívaly v rozechvělé ozvěně. Cítila vlny vzrušení, které neodbytně útočily na její smysly.
Plně se poddala instinktům. Zhluboka se nadechla a zmizela pod sloupcem rudé tekutiny. Prst splašeně přebíhal po jejím nejcitlivějším místě. Sem a tam. Kroužil, tlačil, třel. Dráždil. Přesně, jak potřebovala. Vpustila krev do úst. Měděná příchuť ještě zvýšila potěšení. Naplnila i nosní dutinu, všechny otvory, stala se její nedílnou součástí. Plíce řvaly po vzduchu, ale ona je nekompromisně odmítla. Tohle chtěla ze všeho na světě nejvíc. Dýchání nyní může počkat. Intenzita pohybů stále rostla, až nakonec dostoupila vrcholu. Roztoužené tělo se svíjelo v neovladatelné orgiastické křeči. Vydechla i poslední zbytek vzduchu. Bože, pomyslela si. Bezmocně sebou zmítala na dně, plíce jí pálily a ona vychutnávala tu nejslastnější chvíli svého života. Efemérní pocit naplnění, uspokojení. Volná ruka pevně svírala okraj vany. Rty se vynořily nad karmínovým povrchem lázně. Zoufale lapala po dechu. S jistotou věděla, že jednou se už nevynoří, ale nemohla s tím bojovat. Ovládalo ji to. Nedovolovalo jí to myslet na nevinné oběti, které pravidelně připravuje o život, ani na svůj vlastní. Existovalo jen tady a teď, pak dlouhá pauza a další scéna plná rozkoše. Pořád dokola. Rozplakala se.
Autor Dorimant, 25.03.2007
Přečteno 1091x
Tipy 14
Poslední tipující: lostris, angellka, Liduška, Draconian, Angolkin, baruska001, Jajja, Bloodmoon
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (18)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Bych brala tvoje ruce na mém těle :-p

03.01.2014 16:07:05 | Liduška

Máš pěkné a detailní popisy. Povídka je to taková lyrická. O děj asi moc nejde. Její pocity jsi posal opravdu moc dobře.

27.02.2013 14:01:23 | Draconian

Povídka se mi líbila i tvá verze o paní z Čachtic. Jen drobné připomínky: myslím,že zip tehdy opravdu ještě neměli:), to je jen maličkost,ale klepla mě do očí. A vadily mi v textu zdrobněliny: zoubky, přehodila nožku atd. Nemám rád zdrobňování a hlavně, podle mého, k této postavě se ani trochu nehodí.Jinak dobrý

23.07.2012 09:21:39 | kočkopes

Děkuji za názor, jsou věci, kterých si autor jednoduše nevšimne, i kdyby to četl milionkrát. Normálně s těmi zdrobnělinami máš nejspíš pravdu, zvláště u té nožky :D On i nějaký časový odstup dává nový pohled a zvláště u starších děl bych mnohé napsal jinak :-)

23.07.2012 09:51:55 | Dorimant

To znám, čtu tisíckrát a nevidím to,co ostatní:).V každém případě jsem si dobře početl. I s nožkou:D

23.07.2012 09:53:31 | kočkopes

Jo, kvalitní, zasloužilo by to vydat - nevyšla už povídka v nějakém časopise?

04.05.2012 23:55:30 | Angolkin

Děkuji za pochvalu :-) Píši hlavně pro zábavu, takže publikování mimo liter jsem zatím nezkoušel, ale kdo ví, třeba časem napíšu i něco rozsáhlejšího a zkusím štěstí :-)

05.05.2012 07:49:27 | Dorimant

Pěkné a elegantní.Takové zlatorudé

24.04.2008 19:07:00 | Bastet

Parádně napsaná povídka s víc než jen poutavým tématem. Po době zase nějaká dobrá povídka..:o)

10.01.2008 20:20:00 | Traci

Naprosto dokonale posáno. Někteří lidé nemají rádi takové postavy jakou byla Čachtická paní, já je miluji. Cítím z nich lidskost. Možná to z ní divně, ale je lidské toužit po věčné kráse a mládí. Tyto postavy jsou mi bližší, než dokonalé, bezchybné hrdinky. Pojetí naprosto skvělé. Moc se mi líbí.

10.01.2008 19:47:00 | Hellmaster

super, super, super!!!

21.10.2007 21:03:00 | Simísek

zkrátka: skvělé. Píšeš hezky a tohle je to nejlpší, co jsem zatím četla. Musím uznat, že ti psaní jde opravdub skvěle a vše to, co jsem si o tvé osobě mohla přečíst jsem si přečetla. Piš dál.

19.06.2007 13:06:00 | kuna, crimson moon

Myslim si, ze tva povidka nema chybu. Jak jsem se do deje ponorila, nechtelo se mi vratit zpet do reality. Moc krasny, chvalim!

10.05.2007 19:09:00 | berrie

Já vážně smekám klobouk! Nevím co bych vytkla, sama mám problém s popisem, vím jak je těžké vystihnout jedinečnost okamžiku pomocí okolností, spíš se soustředím na povicty, ale tohle je lepší! Chtěla bych se ti přiblížit....a děkuju za komentář k povídce "Co když mi není souzeno milovat"!

14.04.2007 17:58:00 | Irene Forsyte

Líbilo se mi to, dobrý nápad, akorát je tam na mě příliš moc popisu, rozptyluje mě to a ke konci se příliš často vyskytuje zájmeno ji,jí, což trošku mate, ale jinak je to fajn a já si od tebe přečtu ještě něco. PS Dík za komentář, klidně můžeš být i tvrdší. K těm popisům - spíš se soustředím na pocity, nehledě na to, že popisovat něco mi moc nejde, je na čtenáři, aby zapojil fantazii :-))

11.04.2007 23:13:00 | derrry

mas to hezky,jen mi to ze zacatku tak trosku pripomina upira:)

10.04.2007 18:46:00 | allyssa8

Když se ti líbila královna prokletých jako film, četl jsi i knihu? Patří to úžasné sagy o upírech z pera Anne Rice.. Kdyžtak vřele doporučuji...

A k tvému dílu. Líbí se mi. Je to zajímavý pohled na Čachtickou paní, svým způsobem možná i přijatelnější než vidina věčného mládí. Alespoň pro mne. :3 Za 100%

07.04.2007 18:42:00 | Angelon

Ať žijou detaily! Nemyslím, že je nutné popis oživovat, právě díky textové retardaci dochází při čtení k pocitu pomalého běhu celé scény, což je, podle mě, právě to, čeho jsi chtěl dosáhnout, ne? Nemá to být akční, má to plynout pomalu a líně... a tobě se podařilo tu atmosféru vystihnout.

30.03.2007 08:38:00 | Gina Rocca

Dík za připomínku. Už mne to trklo též, ale co...

25.03.2007 19:16:00 | Dorimant

Dobrý. Akorát mě trochu praštil do očí ten zip. Kdy že ho vynalezli?

25.03.2007 17:02:00 | lidus

Možná by chtělo popis něčím oživit. Jinak je to však skvělá povídka. Člověk si to živě představí :)

25.03.2007 16:15:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí