Modro-zelený svět I

Modro-zelený svět I

Anotace: Povídka v angickém názvu "Blue-green world" vás zavede do světa, který je ohrožen vodním světem. Jak to skončí?

Západní země začínají tušit, že se něco děje. Modrý svět, což je vlastně svět vodní už dlouho neodpovídá. To znamená jediné a také to potvrdí jeden tajemný mág a věštec „Miniarr“. Potvrdil to, že se blíží zlo a sním i velká bitva, která rozhodne, komu bude svět patřit. Vodnímu světu a to světu modrému už nestačí jenom to, co mají, chtějí ovládnout i zbytek souše. Modrý svět shromažďuje své vojáky k velké bitvě, která se odehraje na celém západním pobřeží. Nejblíže a největší pevnost na západním pobřeží je pevnost Dallnard. Král modrého světa je král Worrter, který už vládne modrému světu více jak sto padesát let v hlavním městě Worrt.
Hlavní král toho našeho zeleného světa Eutton shromažďuje vojska, jenomže většina západních a severních zemí začínají utíkat pryč, daleko na východ do velkých východních hor, jelikož vědí, že se nikdo nemůže postavit vojsku modrého světa. Král, hlavní král králů Eutton si myslí ale opak, jestli nebudeme bojovat, tak svět padne do vodní říše.
Všichni králové ze západních zemí odpovídají a posílají armádu k pevnosti Dallnard, která leží na menším kopečku, jako polovina západního pobřeží. Tajemný věštec a mág však ví svoje, chce pomoci a tak byla svolána armáda dobra, armáda zeleného světa. Armáda dobra činí dvě stě tisíc vojáků, kteří se rozestavili po celém západním pobřeží. Nejvíce jich však brání pevnost Dallnard, kde ji přišel bránit i samotný král králů Eutton.
Je zrovna poledne a armáda je připravena k boji. Když v tom se začaly zvedat vlny, až nakonec přiletěla menší přílivová vlna, která dosáhla tak-tak k nohám přední linie celé armády. V tom vyšel z vody první vodní muž, byl to kapitán svého krále. Řekl jen pár slov. „Předejte nám váš svět a my vás za to necháme žít v našem vodním světě, co vy na to,“ odpověděl kapitán z modrého světa. „Ani náhodou, odpověděl král Eutton,“ a ještě k němu se připojila celá armáda velkým křikem. “Jak chcete,“ odpověděl vodní muž. Když v tom se začali z vody vynořovat vodní vojáci z modrého světa a to po celém západním pobřeží.“ Do boje“…
Tak tedy začala obrovská bitva mezi modrým a zeleným světem. Vodních vojáků pořád z vody přibývá a přibývá. Bitva trvá celý den až do dalšího poledne, kdy nakonec z vody nevyšel už žádný vodní bojovník. „Vyhráli jsme“ zvolal jeden z králů. Našich zbylo po dlouhé a kruté bitvě už velmi málo, už jenom na deset tisíc vojáků. Když pak z vody vyšla další vodní armáda, která činila nejméně dalších sto padesát tisíc vojáků. Tak to byla ztracená bitva. Po chvilce nakonec král Eutton zavelel k ústupu a to až do další pevnosti Octorrd, která leží deset kilometrů východně od pevnosti Dallnard.
Bitva byla ztracená. Pevnost padla. Nastane tedy konec světa? Nebo je ještě nějaká naděje na záchranu lidstva před modrým světem. Do hlavního města zbývá ještě více jak dvě stě kilometrů. Mág a věštec něco zatajil, něco důležitého. Musí ho tedy král Eutton osobě vyhledat…Modrý svět se tedy rozšířil až k pevnosti Dallnar. To se tedy zvětšil skoro o jeden kilometr
TO BE CONTINUED
Autor Sparrow, 18.08.2007
Přečteno 315x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí