Osud Magie II

Osud Magie II

Anotace: už vím proč má každá kniha nudný začátek žádnej zajímavější sem napsat nedokázal ale rozjede se to :D

Mistr Kirunak vzhlédl a nepatrně pokývl hlavou směrem ke mně a já se mu podle zvyku mírně uklonil.“ Mistr Kirunak tě bude teď chvíli učit místo mě Letione ,protože já musím na nějaký čas pryč z tohoto časoprostoru a abych předešel tvým otázkám, ne neřeknu ti kam jdu ,ani proč tam jdu a jak dlouho tam budu.“ Řekl Olmar“ale…“ na to Letion „ žádné ale“přerušil ho Olmar.“Mistr Kirunak je můj dlouholetý přítel a ty ho budeš na slovo poslouchat jasné?“ .A rázem se tvářil víc jako učitel a ten skoro otcovský výraz který měl na tváři ještě před chvílí ,se náhle stáhl do útrob jeho rysů „Dobře ale Mistře vážně musíte odjet nemohl by jet někdo místo vás?Já nechci abyste odjel.“a poslední větu pronesl s prosbou v hlase a v očích. Mistrovi se zase objevil na tváři láskyplný výraz a řekl“Můj milý žáku kdyby to bylo jen na mně tak bych tu s tebou zůstal ,ale na mně to k naší smůle není ,takže se s tím nějak smíříme, nemám moc času za chvíli ještě spolu s ostatními nás sedmidenní hlídka přesune do časoprostoru Keskenů takže sbohem Letione a opatruj se.“ „sbohem a štasnou cestu!“ řekl Letion a sklíčeně vyrazil spolu se svým novým mistrem za svým odcházejícím mistrem ven na nádvoří. Kde již stálo sedm mágů v tmavě černých hábitech a čtyři další oblečení stejně jako mistr Olmar v barvách průzkumné hlídky.Sedm členů sedmidenní hlídky provedlo současně několik složitých pohybů a pronesly asi dvacet podivných slov .Z těch slov co říkali znal Letion pouze tři Neksek-to bylo místo kam mají dorazit,Gerthonx-to byl příkaz k uvolnění jejich společné energie která se použije jako kostra zaklínadla a třetí slovo bylo sbohem jak se loučily.Letion věděl jak tohle složité kouzlo zhruba funguje ale nevěděl příkazy a stadhy(pohyby rukou)spolu se spoustou dalších věcí,ale to se za rok změní až bude studovat tajné umění Elementární magie.
A pak se to stalo jeden z nejhorších okamžiků jeho života ,uběhlo asi tak pět minut od teleportace pěti průzkumníků ,když se uprostřed nádvoří objevil Irian (mág a jeden z těch kteří byli vybráni aby šli spolu s Olmarem).Všichni se divili co tu dělá a pak ty nejbližší zděšeně vykřikly!Letion se prodral dopředu aby lépe viděl a uviděl na zemi Iriana jak sténá a milisekundu na to ho do nosu udeřil zápach spáleného masa.Jeho pohled zabloudil do míst kde obvykle bývá levá noha s tím rozdílem, že Irian měl místo ní černý spálený pahýl.Jak to že tu je jen on?A kde sou ostatní?Kde je mistr Olmar a co se stalo? Tyto otázky Letiona zevnitř užíraly hrůzou,že se Irian vrátil sám a že nikdo jiný s ním nebyl a že byl zranění znamenalo že museli padnout do léčky ale kdo by ji nastražil?A proč?Jen jedna osoba by byla něčeho takového schopna ale tu Mistr Olmar před spousty let zneškodnil.Nemohl to být on, nemohl ...nesměl.
Sedmidenní hlídka(sedm mágů vybráno na hlídání a různé další úkoly jako bezpečnost a spoustu další bylo to vždy sedm jiných mágů na sedm dní)se mezitím spolu s dalšími seběhlo okolo zraněného a začali ho pomocí stadhy Ilinos a zaklínadla Letes léčit.Samotné zaklínadlo Letes bylo k ničemu ale se stadhou Ilinos léčilo spáleniny a se stadhou Tister léčilo řezné rány,tyto vědomosti se tenhle rok učil jako spousta dalších.“Co se stalo ?!“zeptal se okamžitě Arkarian nejvyšší mág živlů.“Hr..ůza všichni ,všichni mr..tví jsou mrtví!“s velkým vypětím šeptem sdělil Irian tak aby to slyšel jen Arkarian a vykašlal dva zuby a spoustu krve teď když Letiona natlačil dav za ním tak že byl od Iriana jen asi metr,si ho lépe prohlédl.Spálená noh nebylo jeho jediným zraněním na tváři měl hlubokou ránu jako když ho někdo sekl přes obličej a levou ruku držel v nepřirozeném úhlu a nehýbal s ní.“Co říkal?Co se stalo?“zeptal se Arkariana Dorath „Odvedeme ho na ošetřovnu co se stalo nám poví až mu bude lépe a teď se rozejděte!“
Autor JohnyKember, 18.08.2007
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobré moc dobré

17.09.2007 16:10:00 | Issa

dobré moc dobré

17.09.2007 16:09:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí