Anděl - moje vyznání

Anděl - moje vyznání

Anotace: Starší povídka, kousek mého světa zamotaný do fantasy - nábošnského stylu. komentáře mě samozřejmě zajímají....

Kdyby vám náhodou někdo vyprávěl o padlých andělích, nevěřte mu ani slovo. byl jen jeden Padlý anděl. Všude se vypráví o andělích, kteří zhřešili nebo se chtěli stát lidmi, a to nevěřte nikomu už vůbec. Andělé byli jen dva, černý a bílý, noc a den, hodný a zlý jestli chcete. Jeden nosil štestí, lásku a ostatní zbytečnosti a druhý nedělal celé dny nic. Jen chodil mezi lidmi a poslouchal, co si povídají. Nechtěl být člověkem, steně jako nechtěl hřešit.
Jednoho dne potlak dívku, ktrá pro něj byla tak zvláštní a zajímavá, že s ní začal trávit spoustu času. Neviděla ho, přesto cítila že je s ní a cítila také, že se ho nemusí bát, že jí nechce ublížit. A on chtěl být s ní. S jejímy obrazy a s jejíma očima, které měnily byarvu častěji než nebe. Jednou byli čistě zelené, jindy kalně šedé, ocelově modré nebo oříškově hnědé. Nenáviděla a přesto je milovala, pro zvláštnost, kterou dávali jejím rysům.
A Anděl chodil stále s ní. Nakupovali spolu, vařili spolu i spali spolu. Nemohli už jeden bez druhého žít. Nikdy ho neviděla, avška milovala ho víc než by kdy mohla jiného člověka. On jí miloval, protže nikdy nepotkal jinou dívku, která by zpívala jako slavík, tančila jako víla a malovala s takovou vášní a zápalem. Vydržela sedět u jednoho obrazu několik dní jen o vodě. Přesto všechno nebyla pohublá, ale spíš přitěle, neměla dlouhé vlasy a už vůbec ne černé, jak se obvykle tvrdí. A miloval ji proto, že věděla, co přijde po smrti. Nedoufala v ráj ni v reinkarnaci.
Věděla, že každý si může vybrat podle víry, čím chce být po smrti. Ona chtěla být Andělem, ne ale dalším Andělem. Chtěla žít v jednom těle se svojí láskou, jako jedna duše navždy splynout.Míjely roky, on miloval ji a ona jeho.
Pak nabourala v autě a upadla do komatu. Bylo už jisté, že budou brzy spolu. Oba tomu věřili. Nenašel se člověk, který by tomu mohl zabránit, ale druhý Anděl, ten bílý, jejich lásce nepřál. Jaká ironie. Když Anděl spal u nemocničního lůžka své milované, probodl mu srdce dýkou. A tu noc umřela. Byla v těle svého Anděla sama. Jeho duše už tam nybyla. I anděla můžete zabít. A teď bloudí Světem dva nešťastní andělé: Ona, která stále čeká, že se její láska vrátí a Bílý anděl, který má ruce potřísněné krví...navždy
Přečteno 788x
Tipy 23
Poslední tipující: Dorimant, Krist7nka, nerozhodná holka v mezidobí bez majáku, Akitenshi-inu, ZuzInQa, sinoraLee, Lilly Lightová, Dark Angelus, major.siorak, Aaadina, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příběh hezky plyne, jen ta reinkarnace se nehodí do sledu hebkých slov, líbí se mi názor: "černý a bílý, noc a den, hodný a zlý jestli chcete". Opravdu pěkné :)

28.05.2012 09:38:13 | Dorimant

Dobre se to cetlo .. povedene :)

19.02.2011 10:30:00 | Dennisha

Až na těch pár pravopisných chyb a překlepů (ale to se stává) je to moc krásný příběh! Četla jsem to jedním nádechem. Máš ode mne tip.

01.02.2009 10:33:00 | Lilly Lightová

Trefné... jsi šikovná malá čarodějnice ;-) máš to v sobě

02.11.2008 19:59:00 | Klarish

:o)

27.07.2008 14:19:00 | Bíša

Nádherný...myslím,že tohle sdělení má hodně hluboký skrytý význam

12.07.2008 11:22:00 | dreamer.

Páni, moc pěkné. I když tam bylo celkem dost překlepů, nevadilo mi to, protože kvalita byla mnohonásobně vyšší ^^ Takže chválím, je to krásné dílko ;)

24.06.2008 15:57:00 | Keira Fey

Jsem to přečet jedním dechcem.
Trochu mi to připomínalo jeden takovej můj oblíbenej film.
A je to moc hezký ! ;)

07.02.2008 10:06:00 | anti-HERO

i vy lichotníci...možná, až inspirace přijde na kafe a dáme si spolu víc než dvě deci růžového, tak napíši přeci, něco snad rozumného.

12.12.2007 19:49:00 | malá čarodejnice wiggová netopýrková

Mišiačik to vyjádřila moc dobře a já se k tomu připojuji.Napíšeš ještě něco viď?

12.12.2007 19:01:00 | Comparare

Je to také....ani neviem....mala som pri tom taký zaujímavý pocit, keď som to čítala.....ALE myslím, že ten pocit bol vyvolaný tým, že si super spisovateľka...

25.11.2007 09:42:00 | Mišiačik

Já to našel také a je to čtivé. Poopravil bych pár překlepů, trošku více se rozepsal a napínal(nemám rád krátké konce) a pak se tím chlubil, protože je čím :-)

26.10.2007 08:05:00 | M.V.Jung.

Děkuju, protže jsi jediná kdo je našel:-*

17.10.2007 20:58:00 | malá čarodejnice wiggová netopýrková

Hezký, asi nejhezčí z toho, co jsem od tebe četla. Až na ty autobiografický prvky... :)

17.10.2007 16:35:00 | major.siorak

Pěkný, vážně se mi to líbí... jenom taková otázka... nečetla si Démona od Lermontova?

06.10.2007 14:03:00 | Akitenshi-inu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí