Poslední soud a peklo

Poslední soud a peklo

Anotace: prezident Sanserifovské korporace je zabit. čeká ho poslední soud. Soudci však mají nepopiratelný smysl pro humor...

vstal časně...
počkat, vstal?? pokud věděl, tak byl mrtvý.. opravdu, vznášel se asi metr nad svým tělem. Tak trochu překvapeně koukal na devět chapadel a useknutou hlavu, co byla opodál.. tak ho synovec přec jenom dostal. To si mohl myslet... no, co bude ted? Bývalý prezident Sanserifovské korporace se podrbal duchovitým chapadlem na lysé duchovité hlavě.

pak zaslechl, jak za ním někdo řekl jeho jméno.

"Ano, jsem to já.. kdo jste?"
"Neco jako vyšší moc", ozvalo se spoustu hlasů naráz, "někde jsme známí jako bůh, někde jako ďábel, někde jako..prostě NECO", představily se hlasy, "a teď tě budeme soudit."

"Takže se dostanu do nebe nebo pekla?" zakoktal prezident.
"Noooo... ehm, za svůj život si hodně hřešil, jak by řekla svatá kniha, užíval sis se všemi 5 pohlavími, nechal si vyvraždit pětichapadlovou rasu, utrácel jsi bahno... takže to vypadá na peklo!" libovaly si hlasy.

"ALe... ale tydle věci u nás dělá každej!" bránil se prezident, "a proč zrovna já..."
"Pochop" povzdechly si hlasy, "už dááávno jsme nebe a peklo sloučili. V celém vesmíru jsou místa známá jako peklo, a ty budeš v tom nejhorším z nich, protože tady na tebe máme záznam, jak jsi... ale to je jedno. "

"Budou mě tam píchat vidlema?" kvílel prezident.
"Nee, cheche", zasmály se hlasy, "To byl dobrej fór, vymejšlet si ty věci s ohněma a vidlema! Tady tě čeká něco horšího než kotle a vidle. Che che... každej se ptá na vidle, věřil bys?... Hehe.. no, takže čekaj tě tam daně, nenávist, závist, skoro žádná osobní důstojnost, minimum radosti, dlouhé a temné noci,jedno mrňavý slunce a dlouhý zimy.."

"Delší než pět dní???"
"Ahahaha!" rozhlaholily se hlasy, "zimy delší než 5 měsíců!" pochechtávaly se, "ale to je to nejmenší. Přidělíme ti osud jakej budeš žít 80 let... blbý, že jsme nevymysleli,jak udělat, aby si to při další reinkarnaci nezapoměl... ale co. Takže, čeká tě život v nelidských podmínkách a život v něčem, co se jmenuje panelový dům a je to na míste, co se jmenuje sídliště. V panelovém domě ti je přiděleno místo o velikosti pět metrů čtverečních, tam prožiješ 40 let života s několika dalšími a pak.. jo počkej, ukázem ti jak budeš vypadat!"

Odněkud se vynořil obrázek. Pretident zahýkal hrůzou. Tykadla se šesti očima si zakryl blánami. "ne, to ne!"

Postava byla hrozně ošklivá, jenom 4 chapadla, dvě oči přímo v hlavě a na hlavě to, co obvykle roste v nose, něco jako chlupy...

"Jmenuje se to člověk", prohlásily hlasy, "Ale nemáme čas. Pojď, jdeš na 80 let do Pekla, jinými slovy se mu říká Země!"
Autor The_blood_of_Kingu, 21.11.2007
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Prave ten panelak tam sedi:) a je to sakra pravdivy, sam sem nejednou uvazaloval nad tim, ze v pekle uz ziju...

26.12.2007 22:51:00 | Johny Styx

jachachá! pěkný... ty hlasy jsou mi nějakým zvláštním způsobem moc sympatické:o) akorát ten panelák tam snad nemusel být...

22.11.2007 09:06:00 | Darwin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí