new II.

new II.

Anotace: zatim bez názvu, ale přidávám zase něco

Abel Harlog, syn Ikma Harlog, dospěl a po otci zdědil nadměrný intelekt. Avšak se nevydal cestou strojního inženýrství, ale genetiky. Což mezi Taloňany bylo považováno za jeden z nejhorších zločinů, a tak veškeré své výzkumy dělal potají. Využil k tomu Kharské záznamy a jeho cílem nebylo nic menšího, než skloubit řízení Sky-botů s mozky Taloňanů, kteří je ovládali, aby vraždící kovová monstra byla v boji ještě ničivější a nikomu se nepodařilo porazit Talonskou armádu…

„Abele, nedělej to. Prosím tě,“ žadonila choť na svém manželovi.
„Dělám to pro dobro naší rasy, Ikem. Tohle je malá oběť, kterou musím pro svůj výzkum podstoupit.“
„Nedovolím ti to,“ řekla vzpurně Ikem a postavila se do vstupních dveří od pokoje, kam měl Abel namířeno.
„Uhni mi z cesty!“ poručil Taloňan a odstrčil svou milovanou z cesty.
Ikem spadla na zem a fosforeskující slzy se jí draly z černých očí a stékaly po šedivé tváři. „Mlčela jsem už dost dlouho o tvém výzkumu, protože tě miluji, ale jestli to uděláš, všem to řeknu!“
Abel se zastavil. Otočil se a řekl: „Cože uděláš?!“
„Řeknu to, už tě nebudu dál krýt. Povím to všem, radě i tvému otci.“
Při vyřčení slova "otec" popadl Abela amok. Tolikrát byl srovnáván s činy svého otce, tolikrát mu jej předhazovali všichni za dokonalý vzor. Za muže, jenž osvobodil svou rasu z otroctví, ale nikdo se už nikdy nezmínil o tom, jak jeho zanechal u příbuzné, která mu z dětství udělala peklo. Sevřel proto bez rozmyslu jedinou zábranu v jeho výzkumu a začal milovanou ženu rdousit, neboť výzkum mu byl dražší, než láska.
Abel se uklidnil, až když bylo po všem. Povolil sevření a tělo Ikem se skácelo na zem. Uronil jedinou slzu, ale když se podíval před sebe, kde otevřené dveře odhalily jeho cíl, zapomněl na odpornost, co právě udělal a vydal se vstříc k malé postýlce, kde nic netušící dítě spalo. Vzal jej do náručí a pak chlapce odnesl do své laboratoře, ve které na vlastním synovi provedl mnoho chirurgických zákroků, protože se měl stát prvním Taloňanem, prvním dokonalým, který k řízení Sky-bota nebude potřebovat ovládací pult a vysílač, ale bude se strojem komunikovat telepaticky, skrze mozkové vlny, jež Abel Harlog během svých výzkumů odhalil a zjistil, jak tu část mozku Taloňanů za pomoci malého čipu stimulovat a zvýšit její výkonnost.

Ikm Harlog o tajných experimentech a výzkumech svého syna věděl. Dokonce ho i kryl, protože nenávist, kterou k němu vlastní potomek cítil jej v nitru sžírala.
Zlom však nastal, když se k němu dostala zpráva o vraždě Ikem. Měl jí rád a narozdíl od Abela si s ní rozuměl. Proto nemohl jejího vraha nechat na svobodě. Svolal celou radu a vlastního syna nechal zatknout.
Tajného soudu se však neúčastnil, protože nemohl synovi nijak pomoci. Sám Abel to považoval za další zradu svého otce vůči němu, a když se s ním pak střetl před tím, než měl nastoupit trest a odletět do vězeňského dolu v pásu asteroidů, také mu to od plic řekl: „Takže všemi uznávaný člen Talonské rady se přišel rozloučit s nevydařeným potomkem,“ zahájil rozhovor a Ikm Harlog jen smutně sklopil zrak.
„Jak jsi jen mohl. Tvou nenávist vůči mě chápu a neuplyne den, kdybych si to nevyčítal, ale proč jsi musel zabít Ikem?!“ Abel mlčel. „Co udělala tak strašného. Dobře vím, že tě kryla. Tak proč?“
„Chceš vědět proč? Dobrá, povím ti proč. Chtěla ti to říci, chtěla zabránit mému triumfu nad tebou.“
„Triumfu,“ řekl Ikm Harlog a smutně se zasmál. „Cožpak o nic jiného ti nejde? Tvůj triumf před několika minutami byl právě zničen, když tajná služba zničila tvou laboratoř a s ní i všechny tvé pokusné králíky a důkazy o tvých nelegálních výzkumech.“
Abel se zadíval na otce. V černých očí se mu zablesklo a potom se zeptal: „A co můj syn?“
„Aspoň někdo pro tebe znamená něco víc, než jen tvůj výzkum,“ odvětil Ikm Harlog a v duchu se zaradoval, že jeho syn není úplně ztracený. „O Yerna se nemusíš strachovat. Postarám se o něho. Bude mít vše, co jsem ti dát nemohl. Alespoň něco pro tebe mohu udělat.“
„Nemysli si otče, že až odejdeš z této místnosti, tak to mezi mnou a tebou skončí. Ještě se setkáme a slibuji ti, že až se tak stane, bude má a tvá sláva mezi Talonským lidem úplně vyrovnaná.“
„Snad přijdeš na Eridenu k rozumu,“ řekl na závěr Ikm Harlog. Pak vstal a zanechal své jediné dítě, svého syna napospas doživotního trestu na hornickém asteroidu, odkud není návratu, a když, tak jedině v kovové rakví.
„Až přijde čas, opět se setkáme, ale to už tvá sláva bude proti té mé vyhasínat,“ zaprorokoval ještě Abel Harlog a pak jej dva členové Talonské tajné služby odvedli k vězeňskému transportéru, mířící spolu s dalšími zločinci na těžební stanici Eriden v pásmu nevyzpytatelných asteroidů.
Autor Sirnis, 01.04.2008
Přečteno 331x
Tipy 2
Poslední tipující: Uriziler
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí