Úsvit noci-Začátek III.

Úsvit noci-Začátek III.

Anotace: Po těchto neradostných událostech konečně Jan a Pavel přišli domů a usnuli.Druhého dne Jana napadlo že si nasadí amulet který našel,také tak učinil.Byl zvědav co se stane,když si ho nasadí v té jeskyni a navíc za úplnku.Také tak učinil,ale musel počkat...

..dvanáct dní než luna dovrší úplnku.Amulet si však nasadil tři dny před úplnkem,rázem se cítil být jiným člověkem.Zbystřil se mu zrak,sluch,hmat i čich,vyděl do dálek a slyšel i za roh domu.Ovšem,mělo to i své nevýhody,cítil pachy celé vesnice a když si z něho vystřelil Václav Cimbel chytil ho pod krkrem,vší silou ho hodil a ten odletěl tři metry daleko,lidé co šly kolem náhle na něj pohlédly.Ve vesnici už byly větší rvačky,ale Jan se nikdy do nich nezapletl.Cítil že se mění,ale ne zrovna k dobrému.

Byl den úplnku.Jan se připravoval na cestu,když v tom vrazil do dveří Pavel."Poslední dobou se chováš divně Honzo!Nepopírám že si to Venca nezasloužil je to hovado,ale proč jsi byl hrubý k babce kořenářce?Nebýt jí už by jsi tu nebyl,pamatuješ jak tě kousla hrdlonožka a ona ti dala protilék?"Jan na něj pohlédl se soucitem a smutkem."Já vím sám si mám co vyčítat,dělám věci,které bych já sám nedělal,ale dělám.Nemohu s tím ani přestat,ten náramek mě začíná ovládat,ze začátku to bylo jedinečné,zbystřily se mi smysly,zostřil se mi zrak,nabyl jsem neskutečné síly a schopností,ale potom se to zvrtlo.Bojoval jsem sám proti sobě,vůle proti tělu a nedokázal jsem vyhrát."Pavel na něj ted hleděl jak na divoké zvíře a nechápal co se s jeho přítelem děje.

Nastala noc.Luna zářila a Jan se vydal na cestu k lesu.Prošel les a nyní musel přes mýtinu,kde minule s Pavlem našli zohyzděná těla lesníkových synů.Tryskem přeběhl mýtinu a když už byl u vchodu do jeskyně,uslechl za zády vrčení.Otočil se a spatřil celou smečku bílých vlků.Dostal strach,nevěděl co dělat.Jeho ruka náhle vyrazila k amuletu,vyndala jej a ukázala amulet vlkům,ti jak spatřily amulet s vytím se rozeběhli pryč.Vešel do jeskyně a na jejím konci spatřil zář,ta procházela dutinou v jeskyni a byla napadně podobná tvaru vlčí hlavy.Jan vstoupil do paprsků světla a náhle,proti své vůli z jeho úst vyšel jemu neznámý ton a zvuk,náhle začal odříkávat nějakým cizím jazykem formuli.Náhle ho vše začlo strašně bolet,cítil jak se zvětšuje,jak mu rotou žebra navíc a lebka se mu mění v něco hrozného.Jeho tělo prodělalo drastickou změnu i on sám cítil že už nepatří mezi lidi.

Celéý vyrostl do všech směrů,všechny svaly dosáhly objemu většího než měl lecjaký kovář,nebo dřevorubec.Chodidla se mu změnila a na rukou i na nohou mu vyrostly drápy ostré jako břitva a pevné jako dračí zub.Ruce se mu změnily,aby mohl běhat po čtyřech a čelist se mu prodloužila že vypadala jak psí tlama,vlastně celá hlava se změnila,už to nebyl Jan,syn pekaře,ted to byl vlkodlak.
Autor egonator, 20.12.2008
Přečteno 198x
Tipy 1
Poslední tipující: Wasabi
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí