Vlk

Vlk

Anotace: „Víš když tě kousnu do ocasu zjistím o tobě skoro všechno.“ Vysmíval se. Ale Olívie jen vyplázla jazyk. „to je přeci hloupost. To přeci nedává smysl Inšo.“ A dál nevzrušeně jedla ze své misky.

„Víš když tě kousnu do ocasu zjistím o tobě skoro všechno.“
Vysmíval se. Ale Olívie jen vyplázla jazyk.
„to je přeci hloupost. To přeci nedává smysl Inšo.“
A dál nevzrušeně jedla ze své misky.

I

Padal sníh a Čtvercový park se pomalu zbarvoval do bílé barvy. V televizi dávaly zrovna Medvídky Opatrovníčky.
„Přepni to na kouzelnou školku.“
Pravil chlapec v křesle a nevzrušeně jedl opraženou cibuli. A však dívka se chtěla koukat na medvídky. A kdyby mohla mluvit, řekla by mu že až to skončí bude v televizi Nick Slotr a na toho se chce také koukat. Jenže mluvit nemohla, již se němá narodila.
„Slyšíš Jano? Přepni mi to na kouzelnou školku. Já se chci koukat na kouzelnou školku!“
Petr vyskočil s křesla a začal se prát s dívkou o ovladač.

Pes!

Padal sníh a Čtvercový park se pomalu zbarvoval do bílé barvy. V televizi dávaly zrovna Medvídky Opatrovníčky. Jana měla Opatrovníčky ráda, ale Petr který seděl v křesle přepnul program.
„Budem se koukat na kouzelnou školku“
Jana byla němá dívka a tak se sním nemohla hádat a tak jen smutně přivřela oči.

Pes!

Padal sníh a Čtvercový park se pomalu zbarvoval do bílé barvy. V televizi dávaly zrovna Medvídky Opatrovníčky. To ale mladého vlka který běžel dokola po parku vůbec nezajímalo. Ve stopách jeho tlapek uháněla Olívie.

II.

Omšelý Pán si sundal klobouk a položil ho před sebe na chodník. Když v tom kolem něho proběhl chlapec s číslem na hrudi.

Jana by se koukala na Televizi ale neměla jí. Její bratr Petr si hrál s kouskami lega a dělal u toho randál. Za okny padal sníh a Čtvercový park se pomalu zbarvoval do bílé barvy.

III.

Kolem dokola zasněženého parku uháněl Petr. Ve stopách jeho tlapek uháněla Jana.
„Nech mne bejt“
Zavil Petr ale Jana byla stále blíže. Když už běželi dvacáté kolo kolem čtvercového parku, Jana už Petra skoro doháněla. Když už byla hodně blízko zakousla se mu do ocasu.

Olívie Zavila
„ Inšo vždyť ty nejsi vlk ale pouhý pes!“
Autor Arthur Bimbaud, 06.06.2009
Přečteno 301x
Tipy 1
Poslední tipující: johNMadhead
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí