Zrůdné moře/část druhá

Zrůdné moře/část druhá

Anotace: Pokračování

Angelus se držel směru protože veřil že na jihu může být nějáká nová země a to by se z něj stal oběvitel a kníže už by si na něj tak moc nedovoloval.Ale najednou se loď strašně otřásla.
„Jen menší otřes nic vážného“řekl stařec.
Ale otřesy se opakovali a posádka začala být vyděšená.Měla proč se bát.Před Angelusem se oběvili dvě obrovské chapadla a rozbily kus podlahy.
„Taste šavle a pušky a sejměte tu potvoru!“zařval Angelus
Muži okamžitě lapali po zbraních a po puškách a začali bojovat.Příšera obklopila celou loď svými chapadly a začala ji kousek po kousku ničit.Posádka se ji snažila všemožně zničit ale marně.Jen pár mužů se zachránilo a plavalo po moři na troskách lodi.Angelus plovoucí na velkém kusu lodě se po pár hodinách probudil na jakémsi ostrově.Všude kolem něj byli nějácí tvorové.Mluvili nesrozumitelnou řečí.Byli ještě podivnější než vše s čím se zatím setkal ale poskytli mu jídlo a vodu takže byl rád že se ocitl mezi přátelskými tvory.Vstanul z podestýlky vyrobené z listí a šel se podívat ven.Ale tam nikde nikdo.Angelus hledal všude možně ale nenašel ani živáčka.Viděl kolem sebe spoušť a stopy po souboji.Ale jídla všude dost.
„Vypadá to že museli rychle pryč.“ Řekl si Angelus
Ale ani se nestačil zakosnout do jediného kusu jídla a..z písku se vynořil tvor který byl celý pokrytý jakousi divnou hmotou.Na hlavě měl pěti centimetrový roh a zběsile funěl.Angelus lapal po meči ale než se nadál, tak ta obluda se na něj rozběhla.Angelus jen seknul a usekl ji ruku,ale ta se vrátila na své místo.Obluda jen máchla rukou a Angelus letěl vzduchem.Angelus se snažil bránit ale s každým seknutím,s každým zraněním které ta obluda utrpěla,byla silnější.Angelus nevěděl co má dělat,vydal se na útěk.Ale ta bytost byla rychlejší a Angeluse dohonila.Už by byl Angelus mrtvý kdyby se z křoví nevynořil nějáký pidimužík s holí a nezahnal tu obludu na útěk.
„Kdo jsi?A co bylo to co mě pronásledovalo?.“stačil vyhrknout Angelus
„Taky zdravím chlapče.“řekl mužík
„Jsem Merflin hlídač tohoto ostrova,ta bytost před kterou si utíkal je nepodařená součást mého pokusu.Chtěl jsem vytvořit něco co by vystrašilo ty Albabungy které jsi jistě viděl na břehu.Pořád jen kácí lesy a trhají ovoce a neuvědomují si že se časem sami přivedou k záhubě.Jenže tohle se nemělo stát.Vymkli se kotrole.Teď si dělají co chtějí,stali se z nich krvelačné potvory.Raději odpluj chlapče než se ti přihodí neštěstí.“
„Rád bych odplul,ale s čím?Má loď je zničená.Je na cucky.Nějáká podmořská příšera mi ji zdemolovala.“řekl Angelus
„Vážně?A co to stojí támhle na břehu.“řekl skřítek
Angelus se podíval a nevěřil svým očím.Před ním stála kompletně vybavená loď s dvoumi tucty děl.A muži kteří měli být dávno mrtví se najednou okamžitě pustili do práce jako před tím.
„Směr jih!“
Autor Aolfien, 06.10.2009
Přečteno 316x
Tipy 1
Poslední tipující: Kaveh Imalovič Scapovsky
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí