Mnohočetný

Mnohočetný

Anotace: Kolik alternativních či paralelních světů znáš, tolikrát jsi člověkem.

Hideyoshi Araki byl jen průměrným studentem na jedné ze středních škol v Tokyu.Nehrál fotbal ani neprovozoval jiné sporty,ale reprezentoval svou školu na mnoha matematických a fyyzikálních olympiádách.Když se jednoho dne vracel ze školy domů,uviděl na zemi ležet cosi,co mu připomínalo talisman nebo amulet.Bylo to něco,co se vzdáleně podobalo kameni,ale bylo to celé černé a veprostřed byl jakýsi krystal,který zářil bílým světlem.Hideyoshi si tento podivný předmět vzal domů.Nevěděl,že velmi brzo na něm samotném bude záviset osud našeho světa!
Odpoledne,poté,co si Hideyoshi udělal úkoly do školy,zadíval se na to,co si přinesl domů.Krystal v oné věci zářil bílým světlem.Cosi Hideyoshimu říkalo,aby tu věc vzal do ruky.Hideyoshi zavřel oči a sevřel předmět ve své ruce.Byl obklopen bílým světlem.Světlo po chvíli odeznělo.Když se Hideyoshi rozkoukal,zjistil,že stojí před dlouhým stolem s mikrofony.Za stolem bylo mnoho židlí a na nich seděli pánové a dámy v pláštích hnědé barvy.Hideyoshi si uvědomil,že má na sobě fotbalový dres.Jeden z oněh pánů spustil:"Pane Araki,co můžete říct ke svému druhému gólu v tomto zápase,který byl rozhodujícím pro FC Tokyo?"Hideyoshi zprvu nevěděl,co říci."Já...,řekl po chvíli ticha,...já nevím o žádném gólu!Já fotbal vůbec nehraju!To ste se všichni zbláznili?"Mezi lidmi před ním to opovržlivě zašumělo."Uvědomujete si,pane Araki,pokračovala mladá dáma,jeden z těch lidí na židlích,že vaše chování je krajně nepřípustné?" "Já nechápu,co tu vůbec dělám!,řval Hideyoshi,já bych nejradši...".Hideyoshi se zadíval na onen podivný amulet,sevřel ho v dlani a přál si zmizet.Znovu ho obklopilo bílé světlo.
Když po chvíli odeznělo,shledal Hideyoshi,že stojí na jakési planině před troskami města.Po chvíli si uvědomil,že má na sobě uniformu,která jakoby vypadla z nějaké mangy nebo anime.Těsně vedle Hideyoshiho dopadla menší raketa.Hideyoshi vůbec nechápal,co se děje.Za chvíli k němu přiběhla dívka v uniformě a s futuristickou zbraní a pravila:"Konečně jsem Vás našla,můj císaři,pojďme,musíte se ukrýt do svého bunkru.Tady vám hrozí nebezpečí!" "Císař?Já a císař?,otázal se trochu nechápavě Hideyoshi,Vždyť já nejsem žádnej císař!Co se to stalo?"Dívka se upřeně a s nechápavým výrazem zahleděla na Hideyoshiho."Asi jste se musel pořádně praštit do hlavy.V roce 1999 přeci povstali roboti a stroje proti lidem!Začalo to ve výzkumáku v Kyootu a rozšířilo se to do celého světa.Lidi válčí o holé přežití a Vy jste jediná naděje zbytku japonského národa!"odpověděla dívka."Co je tohle za magorárnu?,rozčíli se Hideyoshi,Nechte už toho divadla!Já chci domů!"Země se pod dopady dalších raket otřásla a Hideyoshi spadl na zem."Můj císaři,měl byste si vzít prášky na uklidnění a rozpomnění."řekla ta dívka."Nech mne být,ty náno!Já chci domů!"řval Hideyoshi a sevřel amulet v dlani.A opět ho obklopilo bílé světlo.
Když se rozplynulo,Hideyoshi zjistil,že je u sebe doma.Málem začal skákat radostí.Z obýváku se přišourala Hideyoshiho babička."Babi,babi!Já jsem zase doma.Stalo se mi něco neuvěřitelnýho!Musím to říct mámě a tátovi a taky tobě a všem."mluvil radostí Hideyoshi.Babička na Hideyoshiho smutně pohlédla a řekla:"Nepraštil jsi se do hlavy?Tvoji rodiče přece jsou deset let po smrti." "Né,to neení pravda.Já jsem s mámou mluvilještě dneska!" pravil překvapený Hideyoshi.Babička ho tedy zavedla na nedaleký buddhistický hřbitov,kde Hideyoshi skutečně našel hroby svých rodičů."Vidíš Hideyoshi,deset let žiješ se mnou.Je zbytečné si nalhávat,že rodiče žijí.Můžeš jen tuto smutnou skutečnost přijmout."pronesla babička a odcházela ze hřbitoa.Hideyoshi se zadíval na černý předmět s krystalem,který ho sem poslal."Kdo mohl stvořit takovou věc?A proč mne poslal do světa,kde mi umřeli rodiče?"pomyslel si a sevřel ho znovu v ruce.Přál si vědět,co vytvořilo tak šílený a krutý předmět,který přináší jen utrpení.A Hideyoshiho opět obklopilo bílé světlo.
Když bílá záře pominula,poznal Hideyoshi,že stojí kdesi mezi bílými tečkami,které byly v té černočerné tmě zřetelné.Před ním jakoby bylo mnoho obrazovek,ve kterých byl on,ale pokaždé v jiné roli.Na jedné byl Hideyoshi obávaným gangsterem,na jiné zase známou filmovou hvězdou a podobně...Hideyoshi se nechápavě díval na onu věc a napadaly ho otázky,jako kde je,co to je za zvláštní filmy na těch obrazovkách a jiné."Hezké,viď?"ozvalo se za Hideyoshim.Hideyoshi se otočil směrem,odkud onen hlas přišel.Před ním seděl plešatý muž v bílém plášti a s bílým šátkem,který měl natažený přes hlavu."kdo jste?"zeptal se Hideyoshi."Jsem Seiton,ten,který je jen jeden."pravil ten muž."Fajn.Takže kde to jsem a co je tohle?"řekl Hideyoshi a ukázal prstem na zmíněné obrazovky."Jsi mimo veškeré světy a tamto jsou alternativní reality či paralelní světy."odpověděl Seiton."A víte,co je tohle?"zeptal se Hideyoshi a ukázal Seitonovi černý předmět s krystalem uprostřed."Vím,sám jsem ho vytvořil.Je to přenašeč mezi dvěma světy."řekl Seiton."Ale proč jste ten přenašeč vytvořil?"optal se Hideyoshi."Víš,před třiceti lety jsem dosáhl osvícení,ale zjistil jsem,že žádné kolo dharmy neexistuje a že mým cílem asi bude bdít nad osudy lidí.Ale potřeboval jsem si to nějak ověřit.A tak jsem z černé hmoty a hvězdy,které vyplňují tento prostor,sestrojil tento přenašeč,který přehodí dvě já jednoho jedince,který ten přenašeč sevře v dlani,mezi dvěma světy.Osvícený člověk,pro kterého byl přenašeč určen,se měl dostat rovnou sem.A ty jsi jasně prokázal,že žádný osvícený mezi lidmi není a že lidstvo není schopné samostatně rozhodovat o svém osudu,tudíž se můj předpoklad potvrdil."dokončil svůj výklad Seiton."A co teď máte v plánu?"zeptal se Hideyoshi."Zničím téměř všechny alternativní reality azachovám jen jednu.A v té se budou všichni lidé řídit mojí vůlí a dělat to,co budu chtít já!A jelikož bude lidstvo řízeno jedním směrem,nevzniknou žádné alternativní světy!Bude nastolen řád a pořádek!"řval Seiton."Jak se můžete takhle chovat?Vy jste kdysi byl také člověkem.To,co se chystáte udělat,je hrání si na Boha či kami.Každý si přece nejlépe sám rozhodne,co udělá."namítal Hideyoshi."Ale pak vzniká chaos,díky kterému vznikají paralelní světy."odvětil Seiton."Jenže vaše myšlenka způsobí,že lidé budou jako ovce a budou tupě plnit váš diktát!Jste horší než Hitler a Stalin dohromady.Tohle vám jen tak neprojde!"hřímal Hideyoshi."A kdo mi zabrání ve vykonání mého díla?Já nemám žádné alternativní já.A ty jsi tak slabý,že bych tě mohl jedinou ranou rozmáčknout jako červa,ale za to mi nestojíš!"řekl Seiton a natáhl ruku k Hideyoshimu.Hideyoshimu vyletěl z ruky přenašeč a doletěl do Seitonovy natažené ruky.Seiton se pousmál."Vyřiď svým paralelním já,že je pozdravuju!"zasmál se Seiton,rozmáčkl přenašeč v ruce a Hideyoshi upadl do bezvědomí.
Po chvíli se Hideyoshi probral.Zjistil,že se nachází jen kousek od svého domu."To byl ale divný sen."pomyslel si.Náhle z domu vyšla dívka v černém."Hele,tohle je náš dům!Co se lezeš?"osopil se Hideyoshi na dívku.Dívka k Hideyoshimu přiběhla a chytla ho za ramena."Viděl jsi Suzeie Tooga,toho,který je jen jeden?"řekla dívka."Myslíš Seitona?Ano.Ale jak ty o něm můžeš vědět?"nechápal Hideyoshi."před třiceti lety se pokusil o experiment,který může skončit tak,že už nebude žádný člověk svobodný!Musíš ho zastavit!"odpověděla dívka."Dvě věci.Za prvé:Kdo jsi? a za druhé.Jak mám porazit člověka,který v žádném světě či realitě neexistuje a je osvícený a tím tak silný,že proti němu obyčejný člověk nic nezmůže?"řekl Hideyoshi."Jemnuji se Masami Ishihara.A bývala jsem členkou sekty,kterou Toogoo vedl.Nakonec se mi podařilo od nich utéct.Ale když jsem se dozvěděla o Toogoově plánu na ovládnutí lidstva,rozhodla jsem se ho zastavit.Hideyoshi,Seiton není osvícený!Všechna jeho moc plyne z toho,že procházel různými alternativními světy a v nich zabíjel svoje já,protože jakmile zabiješ nějaké své já v alternativní realitě,tvoje schopnosti se zlepší.A proto když se Seiton stal jediným v jediné realitě,byl tak mocný,že sevřel v ruce ten svůj přenašeč a přál si,aby vládl všem alternativním světům lidstva a uskutečnil svůj plán.Alternativní světy už pomalu mizí!Hideyoshi,ty ho musíš zničit."pronesla dívka."Jak se mám dostat zpátky k Seitonovi,když on zničil ten přenašeč a proč ho nezastavíš ty?"řekl Hideyoshi."Už jsem zkoušela se mu postavit a porazit ho asi šestkrát a byla jsem blízko k jeho zničení,ale něco mi chybělo.Chybělo mi to odhodlání a ta železná vůle ho zabít.To,že zničil ten přenašeč,nevadí.Je ještě jeden způsob,jak se k němu dostat.Když se budeš soustřědit na to,že přeskočíš do mysli svého alternativního já a přesvědčíš ho,aby ti odevzdalo všechnu sílu a takto projdeš všechny reality a pak si budeš přát,aby jsi se dostal tam,kde je Seiton,tak se k němu můžeš dostat a vyřídit ho jednou provždy."odpověděla Masami."To je hloupost.Jak se mám spojit se svými já v jiných světech?To neni možný.Já to vzdávám.Ať si Seiton zničí třeba všechny světy!Já jsem skončil."řekl Hideyoshi a chtěl jít domů.!Počkej!Hideyoshi!"vykřikla Masami."Víš,proč jsi právě ty našel ten přenašeč?"zeptala se Masami.Hideyoshi se zastavil,otočil se k Masami a zakroutil hlavou."Když ho sem Seiton shodil,našla jsem ho a chtěla jsem,aby ho našel někdo,kdo má pevné nervy a odvahu,a proto jsem ho nastrčila tobě!Navíc,tím,že na tebe Seiton použil svou sílu,předal ti část svých schopností.Prosím,Hideyoshi,zkus to.Ještě jednou.Věř mi,zkoušela jsem to,ale,jak jsem řekla,neměla jsem tu sílu,co máš ty.Prosím."řekla Masami."Tak dobře."řekl Hideyoshi,zavřel oči a začal se pekelně soustředit na svoje já v alternativním světě.A skutečně se mu povedlo dostat se do mysli jednoho z nich."Potřebuju,abys mi předal všechnu sílu.Soustřeď ji na své alternativní já.Jde tu o celý vesmír!"řekl Hideyoshi v mysli svému já a vrátil se zpět k sobě.Náhle začal mít pocit,že se vznáší a zjistil,že je to pravda,byť se vznášel jen několik centimetrů nad zemí."Vidíš,funguje to."pronesla Masami a Hideyoshi pokračoval ve sbírání síly od svých paralelních já.Když jí měl tolik,že začal deformovat naši realitu,vycítil,že je ten pravý okamžik a přál si dostat se k Seitonovi.Zahalila ho bílá záře.
Když bílé světlo opadlo a Hideyoshi se ocitl v temném prostoru s hvězdami,prostoru mimo všechny světy."Á,takže ta děvka Masami ti řekla o způsobu,jak se sem dostat?Nevadí,stejně je už pozdě!"řekl Seiton."Ne,není.Já tě zabiju."řekl Hideyoshi."Zabít mne?Seitona,toho,který je jen jeden?"zeptal se Seiton."Jenže nás je mnoho!"odpověděl Hideyoshi."A právě v tom je tvoje slabina!Stačí,abych ublížil některému z tvých já a ty zeslábneš.Jsi tak zranitelný!"pronesl Seiton a vztáhl ruku k realitám.Hideyoshi vyrobil z černé hmoty bodec a hodil ho proti Seitonově ruce.Seiton zaskučel bolestí a z černé hmoty vyrobil okovy,které obepnuly Hideyoshiho nohy.Potom si Seiton přitáhl myslí Hideyoshiho k sobě."Vidíš,ty spratku,nemůžeš mi nijak zabránit v tom,abych dokončil své dílo.Protože jsi měl tu drzost vzdorovat svému osudu,čeká tě nejhorší trest.Zničím tvé já i v té jediné dimenzi,kterou zachovám.Já jsem ten,který je jen jeden!"zvolal Seiton.Hideyoshi tajně smotal reality do sebe a naa konci,který držel,udělal hrot."A já jsem ten,kterých nás je mnoho.Udav se těmi svými realitami!"řekl Hideyoshi a vrazil hrot z realit Seitonovi do břicha.Okovy z černé hmoty povolily.Reality začaly pronikat do Seitona."Ty idiote.Víš,co jsi teď udělal?"křičel Seiton."Vyhrál jsem."řekl Hideyoshi a začal padat do mdlob.Poslední,co Hideyoshi viděl,než omdlel,byla bílá záře,která vyzařovala z těla Seitona.
"Hideyoshi?Hideyoshi,vzbuď se,přijdeš pozdě do školy!"uslyšel Hideyoshi známý hlas.Probral se a uviděl matku."Mami,mami,zdálo se mi něco neuvěřitelnýho!"řekl Hideyoshi.Během snídaně a cestou do školy mámě vyprávěl všechno,co se mu přihodilo."Máš divoké sny.Měl bys chodit spát dřív."pronesla Hideyoshiho matka.Hideyoshi neměl čas matce všechno vysvětlovat,protože to skooro nestíhal do školy.Když měla začít první hodina,přišla do třídy ředitelka školy a řekla:"Dovolte mi představit vám vašeho nového učitele fyziky,pana Suzeie Tooga!"."Seiton!"pomyslel si Hideyoshi.A pak ho viděl.Byl to on!Sice byl v učitelském,ale byl stejně plešatý.Ředitelka poté odešla a Suzei četl jména jednotlivých studentů."Araki Hideyoshi."zastavil se Seitton."Ten,kterých nás je mnoho.Dobrá práce."řekl Suzei polohlasně a pokračoval ve čtení jmen dál.Hideyoshi se cítil divně.Náhle si všiml,že mu ze sešitu čouhá kousek papíru.Hideyoshi ho vytáhl.Byl to lístek,na kterém bylo napsáno:
"Hideyoshi,podle toho,co jsem viděla,se Suzei vyskytuje ve všech alternativních světech a na to,co se stalo mimo světy,si ani nepamatuje.Jsi hrdina,dokázal jsi to.Už nikdo nebude určovat osud všech lidí,ale lidé si ho budou určovat sami.Ta hrůza je za námi."
Tvoje známá a kamarádka
Masami
Autor Cyber King, 17.09.2010
Přečteno 687x
Tipy 2
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nebyl to zase tak špatný příběh, ale mohl bys oddělovat mluvenou řeč. Je v tom docela zmatek.

17.09.2010 14:40:00 | Nereussx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí