5. kapitola - Městské spory

5. kapitola - Městské spory

Anotace: Navazující povídka na předchozí.

Sbírka: Země Moskytů

Bylo tiché a poněkud chladnější ráno čehož využilo město Opatrios, poněvadž generál Klios dal rozkaz, aby se vystřelilo u ohnivých katapultů a ohniví lučištníci aby taktéž vypustili svoje hořící šípy.

Tento útok na město Pias byl velmi úspěšný poněvadž všude hořelo a byl slyšet pláč či prosící vojáky o pomoc. Skoro polovina města byla pohlcena obrovským požárem ...

Generál Klios vyslal další dva ohnivé útoky, ale již pouze první útok byl úspěšný, poněvadž druhý útok město Pias dokázalo s velikou silou a tvrdostí oplatit městu Opatrios.

Tyto boje začali 13.srpna a skončili až za neuvěřitelných šest měsíců tedy 13. ledna. 13.ledna byl den, kdy skončili spory mezi těmito městy. A jaký byl toho všeho výsledek? Celkem zde padlo čtyřicet osm tisíc vojáků, takže každé straně zbylo tisíc a tento obrovský a krutý spor dopadl nerozhodně což obě strany chtěli změnit a to co nejdříve.

Město Opatrios chtělo získat město Pias a zase naopak. Ale teď jsem si začal všímat, že je možná opravdu konec sporů mezi těmito dvěma městy.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 23.12.2010
Přečteno 362x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí