7. kapitola - Králův Rozkaz

7. kapitola - Králův Rozkaz

Anotace: Návaznost na předchozí kapitoly

Sbírka: Země Moskytů

Už to bylo dlouho co Androa a Balistik opustili tento svět i generál Klios stárl, ale měl ještě před sebou jednu těžkou zkoušku.
Král Miam III. vydal rozkaz aby města Opatrios, Pias a Afones byla zníčena a vojáci zabiti a lidi zajati, že z nich budou otroci. Král měl bohužel i silnou podporu od Temných Rytířů, ale to nebránilo generálovi Kliosovi aby se připravoval na obrovskou bitvu.

Jen královská armáda čítala na čtyřista tisíc mužů, král na města poslal polovinu a Temný Rytíři taktéž. Proti generálovi tedy stálo tři sta tisíc mužů, ale jemu se také dostalo podpory a měl tedy zhruba sto padesát tisíc mužů.
Toto již bylo obrovské krveprolití, kde mimo jiné padl generál Klios, ale ten naštěstí bitvu nevedl. A bylo to k nevíře ale bojovníci z měst Pias , Opatrios a Afones tuto bitvu vyhráli. Obě strany ztratili skoro všechno vojsko.

Z těch tisíců a deseti tisíců mužů které měli obě strany přežili na obou stranách pouhých dvě stovky mužů. Mimo jiné v této bitvě už byli i elfové což u předchozích bitev bohužel nebylo. Elfům velel velitel Anemes.
Bohužel jak to tak bývá, tak dobro vítězí nad zlem a zde to platilo dvojnásob. Bitvu, vyhrála ta strana, která měla a Miamovo císařství bylo roztroušeno na prach. A jak to dopadlo s ostatními?
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 22.01.2011
Přečteno 388x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí