8. kapitola - Domovské město

8. kapitola - Domovské město

Anotace: Návaznost na předchozí kapitoly.

Sbírka: Země Moskytů

Elf Anemes si našel obrovskou lásku jménem Esmeralda. Byli do sebe opravdu hodně zamilovaní. Chodili spolu všude a drželi se za ruce což už byl náznak toho, že se opravdu mají rádi.
Nakonec tohoto už nechaku a oznámili, že bude svatba a že pozvánku dostane každý kdo je obyvatelem tohoto města. A jak řekli, tak také udělali. A tak pozítří se konala velkolepá svatba. Slavilo se do ranních hodin.

Každý pil a jedl, kolik mu hrdlo ráčilo a všichni se měli dobře až na to, že nevěděli co je čeká další dny, měsíce či roky.
Nevěděli prakticky nic o své budoucnosti což je zlobilo a proto se rozhodli, že to změní.

A tak se snažili ze všech sil změnit to co chtěli, bohužel bez úspěchůa ještě k tomu se zranil jeden člověk.
Dotyčný uraněný se zranil, když vynalézal jakýsi vynález zvaný očohled(dalekohled). Později zhruba o sto let byl vynalezen fotodigitální dalekohled.

Mohli jste s nímjak fotit, tak také koukat pomocí nejlepších technologií takže předchozí dalekohled již byl hodně zastaralý ale tento dalekohled byl dalekohled budoucnosti jak se mu často říkalo. A byl taky proto důvod.
Ale nikdo nevynalezl vynález, který by dokázal předpovědět budoucnost nejen města, ale celé planety i galaxie.

A tak, každý ve městě pracoval jak jen mohl a když si již obyvatelé mysleli, že něco objevili nového, tak zjistili že to tu bylo již před nimi. Bohužel.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 30.01.2011
Přečteno 352x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí