Dcera Zar'Rocc

Dcera Zar'Rocc

Anotace: Krátké úryvky ze života drowí dcery, sebráno během DnD RP, Forgotten realms svet.

Sbírka: Dcera Zar'Rocc

Úvod

Drowí město Udos Droxun ("Přežíváme")bylo zničeno během náhlého útoku mozkožroutů, stejně jako město druegarů, gnollů, a jiných takzvaně nižších národů této části Podtemna. Zbytky včetně tří drowích rodů nyní žijí ve zbytcích svých sídel, a ve vesnici zvané Jámové město. Prastarý mág dokázal sestrojit zařízení bránící detekci myšlenek. Prvním mezi drowími rody je Zar'rocc, momentálně veden matronou Fade.
Nově na politické kolbiště vstupuje mladá dívka, dcera Fade, jediná pokrevní dcera. Matrona ji držela stranou, nikdo o ní příliš nevěděl, adoptivní dcery by se děvčete snadno zbavily. Teprve, když nastal vhodný čas, přivedla ji do chrámu jako novicku Pavoučí královny. Od nynějška se musí Sarinil'raere postarat sama o své přežití.



První kroky okolo Jámové města

Mladá drowka, cirka stého roku života, vysoká přibližně pět stop a tři palce, oděná v uniformě yathabban - půlplátové zbroje rudé barvy, zdůrazňující její křivky kráčela po náměstí, kdyby existovalo ztělesnění pýchy, byla by jím ona. Důležitost, sebejistota vyzařovaly z každého kroku.
Kolem náhodou prošla lehce oděná drowka. Jen v přiléhavých šatech, nic víc. "Vendui'", oslovilo drowí děvče starší ženu. Ta se zastavila, naklonila hlavu a zabodla rudé oči do děvčete. "Bohyně, další dobře umytá špína," zamumlala. Mladší drowka sebou šokovaně trhla, spodní čelist téměř padla k zemi. "Co...cože?!", zalapala po dechu. "Něco si chtěla ne? Tak ven s tím, ať nemrháš mým časem," zasyčela žena.
Devče potřáslo nevěřícně hlavou. "Já nic, ale ty očividně ano," odvětila notně podrážděně, a v šoku. "Já jsem prvorozená dcera první matrony Zar'rocc, můžu si plýtvat časem koho chci!" povýšeně zvolala.
"Matrony Fade?" optala se neznámá drowka. "Ano, to je moje matka!" zvolalo děvče pyšně.
Chvíli nastalo ticho, starší žena si ji prohlížela, aby pak vybuchla smíchem. "Matrona Fade je moje sestra, takže si děvče dej tu svoji nadřazenost stranou, a buď hodná dívenka, doneseš matce zprávu," oznámila chladně, a zároveň rukou přejela po své insignii kněžky chrámu.
Sarin polkla. "Hm...huh...ano teto", a poslušně sklonila hlavu.
"Řekni matce, že chci zpět do rodu," kývla k ní a pousmála se. "Tady, tohle ti dodá na důležitosti," a se smíchem ji podala bič. "To nejmenší co mohu udělat je tě trošku vybavit, pojď."

Netrvalo dlouho a potkala další tetu. Velasta. S ní se zavlekla do složité diskuze. Dobře věděla, že matka usiluje o obnovu města, její teta ale blábolila pořád dokola o hledání místa pro nové město. A že už vše zařídila. Nezanechala zrovna nejlepší dojem. Matka později poznamenala, že Velasta je sic mocná, ale příliš pije a to jí kalí rozum.

Setkání s velekněžkou po předchozích zkušenostech byla už jen příjemná procházka. Sinafay Baenduis, člen Zar'Rocc a úzký spojenec Fade, nahlíží na mladičkou dceru jako na nadějný přírustek do chrámu, po sérii zastrašujících prohlášení během výpravy v tunelech ve smyslu "Lloth nedává druhou šanci," a jiné, byla vcelku milá. Přesto se děvčeti třásla kolena, když prováděla rituál připojení k chrámu. Ani se neodvážila zmínit, že ho už prošla s matkou, a raději poslušně vše zopakovala.
Autor HaF, 15.10.2011
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí