Holka a pes

Holka a pes

Anotace: Víc než jen procházka.

Holka a pes. Jen oni dva a přitom všichni kolem.
Jako každý den byli na procházce. Chodili daleko, procházky byly jejich vysvobozením. Jakýmsi zapomenutím na okolí, když tak šli, vedle sebe, stejní a přitom úplně jiní. Ona člověk, on pes. Soužití, láska a krása. Lidé se za nimi otáčeli. Viděli v nich něco víc než holku a psa. Jejich krok byl sladěný, ačkoli on měl čtyři nohy. Nesnažil se na vodítko táhnout, ani se nedíval okolo. Jen šel a věděl, že je, a miluje. Ona šla, tvářila se bezvýrazně a jen šla. Šťastna, milována a milující.
Šli po pláži, nohy nořili do studené vody. Oba se dívali stejným směrem, na obzor. Obzor, to bylo neznámo, vysvobození. Obzor byli oni dva.
Moře zašumělo a zapěnilo. Oba se zastavili a podívali na hladinu. Hladina zčernala. Tak černou vodu nikdo neviděl, jen oni dva. Černá voda, černá jako uhel, oblizovala písek a zanechávala ho krvavě rudý. Zvláštní. Holka a pes stáli a zírali do vody, která už byla psovi po krk.
Náhle, nečekaně, se z vody vynořila černá chapadla a uchopila holku za krk. Začala jí škrtit a holka zachroptila. Nikdo jí ale neslyšel, chapadla jí stáhla do hloubky.
Pes ani neštěknul, ani nezavrčel, vrhnul se do vody za chapadly a svou milovanou paní. Neobjevil je. Oba zmizeli, stejně jako zmizelo černé zbarvení vody. Pes stál na mělčině, voda mu omývala ťapky, a on hleděl na obzor. Hleděl na obzor a v oku se mu objevila jediná psí slza, která kdy existovala. Oklepal se, skočil do vody a čubičkou směřoval na obzor. Malý pes hledající svou paní. Navěky.
Autor evy, 24.09.2006
Přečteno 569x
Tipy 3
Poslední tipující: elevan, Bíša
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Má to dobrý spád. láska a nehynoucí věrnost..možná je v tom i jiný význam, ale už jsem docela unavená, takže mi nejde moc myslet..:(.Líbilo se mi to.:)

29.03.2008 23:44:00 | elevan

Potvrzuji...

02.11.2007 23:51:00 | Bíša

Smutná symbióza...

17.06.2007 23:02:00 | Bíša

To já slov mám. Je to zajímavé. Pro mě pěkné čtení. Je to o Tobě? Určitě. Nyní nechytám souvislosti, ale třeba někdy pochopím. Klidně by to mohlo být rozpracovanější, ale to důležité je clear.

07.06.2007 23:19:00 | vapiti

Moc pěkné Moni!nemám slov

30.10.2006 21:10:00 |

Pěkný, ale jak už tady psali: smutný. Ale tak to je účel že jo, taky se chystám napsat něco smutnýho. Jinak dobrý a někdy je dobrý, že je to stručný, protože to neodradí...:D

27.10.2006 13:43:00 | *Kaki*

Hodně zajímavý. Je to dobrý

04.10.2006 22:27:00 | Jul

no jo, stručnost je moje špatná vlastnost :) ale děkuju..... a taky nikdo neřekl že chapadla byla chobotnice bacha na to :D

24.09.2006 14:39:00 | evy

Situace s chobotnicí se podle mě hodilo víc rozepsat, ale jinak hezké. Je to holt originální a co si budeme namlouvat, to je pro mě dost důležité. Bezva psík :) Líbilo.

24.09.2006 10:16:00 | Darkspace

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí