Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 6

Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 6

Anotace: 6. kapitola naší knihy. Doufám, že se bude líbit!

Dan a Jakub se ocitli, v obrovské chodbě. Na zdech visely nejrůznější obrazy. Jakub se podíval na obraz, kde byla namalovaná žena, v obleku z kůže.
"Kdo to je?" zeptal se Jakub a ukazoval na ženu na obrazu. "To byla moje prababička." odpověděla Sofie, aniž by se na obraz podívala. "Sofie, nedala bys nám prosím něco k jídlu?" zeptal se po chvilce Dan. "Jasně! Pojďte za mnou." řekla Sofie a šla po schodech nahoru. Dan a Jakub jí nasledovali.
Kuchyně byla malá, ale bylo v ní všechno, co správná kuchařka potřebuje k vaření! Sofie došla k lednici a otevřela ji. Začala vyndavat různé potraviny, jako např. šunku, sýr, slaninu, párky, jogurty, máslo.
Poté přišla ke skřínce a vyndala z ní tři sklenice, postavila je na stůl. "Co by jste si přáli k pití?" zeptala se jich Sofie. "vodu, nebo limonádu?" Dám si limonádu a Jakub si dá vodu." Sofie jim limonádu nalila do sklenic. Dan a Jakub začali pít. Za malou chvilku, byly obě sklenice prazdné! Dan si potom natočil do sklenice vodu a taky jí vypil. "Děkuju, měl jsem obrovskou žízeň!" řekl Dan.
"Mohli by jsme u tebe přespat?" zeptal se Jakub Sofie. "Ano, ukážu vám vaše pokoje." Sofie odešla pryč z kuchyně. Došla na konec chodby a otevřela dveře. "Tady budete spát!" řekla. "Pořádně se vyspěte, budete potřebovat hodně energie!" Dan vešel do pokoje a lehl si na postel, zatímco Jakub šel na záchod.
Autor Daniel Bohm CZE, 07.01.2016
Přečteno 459x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí