Tělesná cesta

Tělesná cesta

Anotace: (2017)

Aeen si prohlížel blýskavou strukturu, kterou vytvořil. Obracel si ji ze všech stran: dokonalá, jako ostatně vše. Vtom dostal telepatickou zprávu od Ixona: "Mohl bych k tobě bliknout? Přišel jsem na něco nového."

Poté, co odpověděl kladně, se Ixon zjevil v jeho zorném poli. Tentokrát přijal velmi zajímavou podobu, takovou zvláštně, neobvykle chaotickou.

"Aeene, koukám, co jsi vytvořil... hmmm, něco podobného jsem udělal před sedmi megapulsy," kouknul Ixon na strukturu.

"Však je čím dál tím těžší přijít na něco originálního..." oponoval Aeen.

"No právě," kontroval Ixon, "jak dlouho už si hrajeme se světlem a zvukem? Myslím, že přišel čas vymyslet něco nového."

"Kvůli tomu jsi ke mně bliknul?" zeptal se Aeen.

"Ano..." přisvědčil Ixon, "napadlo nás -spolupracuji s týmem bytostí- zasadit naše vědomí do prostředí, které by více kladlo odpor. Tím bude hra zajímavější."

"Odpor jakého druhu?" zeptal se Aeen.

"Bude to nová struktura: nazvali jsme ji hmota. Bude to fungovat tak, že do ní jednou blikneš: a pak už budeš svázaný s tou hmotnou strukturou. Nebudeš moct nikam jinam blikat a budeš nucen přijmout zákony, kterými se hmota řídí."

"Takže nebudu moct nikomu poslat zprávu?"

"Co se týče posílání zpráv, Eqi přišel na zajímavý nápad. Napadlo ho, že zvuk bude generovat tvoje tělesná schránka a budeš tím pádem moct přenášet zprávy do bezprostředního okolí. Bytosti budou od sebe oddělené, což dodá hře zajímavosti. Dále: tělesná stránka potřebuje stavební prvky z okolí, které se v těle opotřebovávají - bytosti budou nuceny je shánět. Zatím nevím, v jaké formě, to je ještě v jednání."

"Nevím, jestli by mě zajímalo být tak omezen..." odporoval Aeen.

"Někoho třeba ano: už k nám bliklo asi sto bytostí a začali jsme rozpracovávat jednotlivé struktury - celé jsme to nazvali "tělesná cesta": chápeš, jako opak toho, co jakožto neomezené duchovní bytosti jsme."

"Co si od toho slibujete?" otázal se Aeen.

"Víš... mohly by vzniknout dosti zajímavé struktury. Vyvinout se, postupně vytvořit od bytostí bliknutých do hmoty: byl tu návrh, aby si nepamatovaly svoji předešlou existenci, nyní hlasujeme o tom, zda tuto možnost přijmout. Prostě: vzniknou zajímavé struktury, které by jinak nevznikly. Třeba teď jsme přišli na to, že omezíme telekinezi a bytosti použijí struktury, které jsou součástí těla, zvané ruce: pro omezené posouvání a manipulace se strukturami v okolí."

"Aha:" dokončil myšlenku Aeen, "To jsem zvědavý, co z toho bude. Ale aby se vám to z těch rukou nevymklo..."
Autor danielsoft, 30.05.2019
Přečteno 397x
Tipy 2
Poslední tipující: Krahujec, vlnka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí