Therewien - meč nenávisti část 1

Therewien - meč nenávisti část 1

Anotace: Úvod k dílu therewien kde se píše co v říši fantasy prožil mladý 15letý kluk Eriath

„Pane proč procházíme kobkou, proč nejdeme hlavní branou‘‘řekl generál? „Měl jsem vidění‘‘řekl Larein(král Therewienu). „Zabijáci zabili mého syna, mého jediného syna, dědice trůnu a teď sem na řadě já‘‘zoufale vyřekl Larein. „Proto jsem vzal svého generála protože se musím dostat ven‘‘řekl Larein. „Ale pane, proč nejdeme hlavní bránou‘‘ řekl generál. „U třicátéosmé cely je tajná chodba, tou se nečekaně dostanem ven protože u hlavní brány by nás mohli čekat zabijáci‘‘ povzdychl Larein. „Dobrá pane jsme u třicátéosmé cely‘‘ řekl generál. Ale co zde dělá tento vězeň. „Nepatří do vašeho vidění pane‘‘ zeptal se generál. „Ne nepatří ale mohl by nám pomoct‘‘řekl Larein. „Ukaž mi tvář cizinče‘‘zvolal generál na vězně. „Nejspíš nerozumí řekl generál“. „Musíme jít“řekl Larein.
Generál posunul nejtmavější cihlu na zdi a otevřela se tajemná chodba. Šli dlouhou chodbou několik hodin a nakonec se objevili u velkých dveří když v tom najednou po nich vyběhla osoba v červeném hábitu s očima jako ďábel. Vězeň se schoval za sloup a generál tasil svůj meč. Nestvůra vytáhla podivný palcát a uštědřila generálovi ránu. Generál padl na zem a nestvůra se blížila ke Lareinovy. Larein vytáhl nádherný kovaný meč s ornamenty jak na čepeli tak na rukojeti. Nestvůra se proti němu rozběhla a začal napínavý souboj. Poté co Larein nestvůru srazil na zem nestvůra vytáhla dýku a zákeřně probodla Lareina. Larein se držel na nohách ale nestvůra mu dala ránu svou ohromnou pěstí meč odletěl ke sloupu. Po té co nestvůra zabila svým velkým palcátem Lareina šla ke sloupu pro meč. Když se skláněla pro čepel uviděla vězně vytáhla palcát ale vězeň vrazil králův meč do břicha nestvůry a potom ji sťal hlavu. Vězeň odešel velkými dveřmi a od té doby se o něm nic neslyšelo. „Ale tuto hystorku mi říkáš po desáté“ řekl Eriath. „A furt ji nevěříš co“ řekl otec. „A kde je ten meč když ho můj praděda odnesl z kobky“otázal se Eriath. „To nevím ale třeba ho jednou najdeš“řekl otec. „Ale nestvůry přece nejsou“ vykřikl Eriath. „A proč by nemohli dříve být v Therewienu příšery“řekl naštvaným hlasem otec.“ Raději si vezmu luk a půjdu ulovit něco k jídlu ty by si to nezvládl“okřikl otce vzal luk a utekl z domu. Po té co byl přibližně osm kilometru od domu si uvědomil že zapomněl šípy, ale za otcem se vrátit bez úlovku nechtěl tak šel dál. Po dvou útrpných dnech v lese šel v úplně roztrhaném oblečení domů jak mile přišel k Thesdenu (jeho domovské vesnice) uviděl kouř. Rychle běžel k vesnici, každý dům byl vypálený, dobytek povražděný, a u hlavní budovy byla hromada mrtvol. Šel k jejich domu všechno bylo vyrabované ani na jejich tajném úsporném místě nebyl ani jeden zlaťák. Se vztekem vyvrátil kus prkna od podlahy, když v tom najednou uviděl podivnou truhlu s ornamenty.
Autor massmurder, 03.05.2007
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobré až na to, že ti tam chybí pár čárek a otazník u jedné věty a hodněkrát se ti tam opakuje - řekl generál, řekl ... a taky je tu podobnost s tvou první povídkou a s Eragonem (dlouhá do ba vlese, vrátí se domů a pic, dům v plamenech, otec mrtvý), ale jinak dobré.

03.05.2007 14:46:00 | Entík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí