therewien meč nenávisti čast 2

therewien meč nenávisti čast 2

Anotace: pokračováni druhého dílu kde eriath půjde pryč z jeho rodné vesnice poté co mu zabili otce a vyvraždili všechny ve vsnici

Meč nenávisti
„Kde se zde vzala ta truhla?“řekl Eriath. Zkoušel truhlu otevřít ale nešla byla zamčená. Zkoušel truhlu vypáčit dýkou ale truhla se ani nehla, po půl hodinách páčení to vzdal. Řekl si že truhlu nikdy neotevře. Prohlížel si truhlu, když v tom najednou uviděl malý otvor který byl na truhle. Podobal se jeho medajlonu který měl od narození. Po dlouhém rozhodování přiložil medajlon ke otvoru. Chvíli se nic nedělo, ale potom z okrajů truhly vyletěly ocelové zuby a truhla se otevřela. Našel tam červený hábit a velký chlupatý pařát. Vytáhl hábit a pod ním byl krásný kovaný meč a hned si vzpomněl na otcovu pověst. Uvědomil si že říkal pravdu. U řezníka našel zbytky kuřecího masa tak je zbalil do malé brašny meč si uvázal k pásku a vyšel ven z vesnice. Chtěl dojít do Therewienu protože mu něco říkalo že si tam najde domov. Šel směrem na Kalerien že tam si doplní zásoby. Pár kilometrů pře Kalerienem viděl tři strážce a vůz s vězni. Byl sice pár kilometrů před Kalerienem ale měl velký hlad a tak poprosil strážce o jídlo. „Tak ty by si chtěl jídlo“odpověděl strážce a popadl Eriatha a vsadil ho do vozu s vězni. Viděl že ve vozu bylo plno jak mladých tak starých lidí. Eriath se od vězňů dozvěděl, že jedou do Wagnarské arény. Jak projížděli Kalerienem lidé po něm začali házet zhnilé ovoce. Za tři útrpné dny byli v aréně. Vězni ve vozu říkali že je to ta nejkrvavější aréna a že tam každý znás umře. Eriath touhle zprávou nebyl spokojený ale co mohl dělat. Po té co je nechali vystoupit z vozu jeden vězeň chtěl utéct ale strážce ho trefil svou těžkou kůší a hodil do propasti. Všechny lidi z vozu strčily do jedné cely a nechali je se vyspat, říkaly že to možná bude jejich poslední noc. Eriathovi se zdálo o tom příběhu co mu říkal otec ale místo vězně tam byl on. V tom snu ho nestvůra zabila. Další den byli rozděleni do dvou družstev červených a žlutých. Eriath byl přidělen ke žlutému družstvu a odpoledne začala bitva mezi oběma skupinami poté co zpustily padací mříže obě družstva se pustili do sebe bylo to jak když se rvou vlci, ale tady se byli lidi. Eriath tasil svůj meč a rozběhl se proti druhé skupině. Eriath se dostal do kontaktu s jedním sekerníkem. Sekerník promáchl sekerou Eriath uhnul a sekerník si zabil člověka z vlastního týmu. Potom sekl podruhé eriath zase uhnul rychle ho obešel a prosekl mu záda. Po té co zabil jednoho chlápka s kopím zbyl v aréně poslední člověk z červeného týmu. Všichni se na něj vrhli. Kluk z červeného týmu probod jednoho ze žlutého ale pak ho usekali. Žlutý tým vyhrál ale zbylo jim jen 5 lidí.
Autor massmurder, 04.05.2007
Přečteno 271x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

První díl byl mnohenm lepší,měl by ses snažit neopakovat slova,více rozvíjet děj a ne ho hned v počátku ukončit.člověk z toho má takový rozpačitý dojem.
Piš dál.

05.05.2007 17:28:00 | Warrior

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí