Nemějte strach ze smrti, spíš je horší, když vám ještě před tím utrhne granát třeba nohu

Nemějte strach ze smrti, spíš je horší, když vám ještě před tím utrhne granát třeba nohu

Sedí vedle sebe dva básníci, teď již kamarádi, a stále nemohou uvěřit, jak je ten svět malý.
Jo, jo, kamaráde, ještě se z toho nemůžu vzpamatovat, že jsme se sešli právě zde, a navíc v takové mizérii.
No, jo, to je osud, buďme rádi, že žijeme.No, ačkoli, i tak si nás jednou Pán povolá.
Kdo, že si nás povolá?Myslíš boha?
Jistě, Boha, Ježíše.Modleme se aby nám odpustil naše hříchy, nakonec tady v tom sklepě na to máme ostatně dost času.
Já tedy nevím, ale myslím, že bychom měli spíše přemýšlet co budeme jíst.

Zásoby se nám tady všem tenčí a ..., náhle zmlkl, a spolu sním všichni, a pak bylo ticho jako v kostele.
Fíííí, a už ohlušující detonace, a pak náhle, jakoby se oba dívali ze shora dolů, a viděli tu všechnu spoušť, a taky svá těla, no, nebyl to vůbec pěkný pohled.
Co, co, Jene, co se to děje!?.Co by se dělo, jsme živí, tak buď v klidu a neměj strachu.
Živý?, já tomu vůbec nerozumím!, nechápu.
Brzy pochopíš, hlavně neměj zbytečný strach, za chvíli budeme u Světla,
u Lásky.

Pořád ti nějak nerozumím, ale už nemám tolik strachu jako ještě před chvílí.
Náhle se dostali do tmavého, jakoby tunelu, a pak už jen letěli a letěli, a pak se náhle zastavili a koukali na sebe, když tu náhle jeden z nich říká.
Neuvěřitelné, na tvém astrálním těle?, jakoby mi promítali celý můj život!
Ano, a já zas vidím to samé na tvém těle.Celý svůj život, každou vteřinu, neuvěřitelné, jak reálné.
Nemohu tomu stále uvěřit, můžeš mě prosím štípnout?
Jistě.
Aůůů, to jsi kapku přehnal!
No, no, básník musí něco vydržet, nebo ne?
No, teď už tomu vůůůbec nerozumím!
Rozumíš, nerozumíš, vždyť snad nemusíme, vždy všemu rozumět, nebo ne?
Co bychom pak odhalovali, nad čím bychom přemýšleli, o čem by jsme psali, kdyby jsme všechno hnedka věděli, h?
No fakt, něco na tom je, no, a co bude dál?
Asi uvidíme Světlo, a pak, co já vím, možná své milované blízké ...
A stalo se, viděli blízké, viděli své nejbližší.
Amone, vidíš to taky??
Co?, no tam vzadu!! , na tý překrásný louce.
To bude asi nějaký myslivec.
Myslivec?, s harfou?, no nevím, no, ale i tak mi někoho dost připomíná!
Už vííím Jene!
toť je přeci Frr!!
No vidíš, a pak, že Bůh není.:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 16.11.2015
Přečteno 584x
Tipy 2
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D

16.11.2015 16:35:16 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí