Manželství...

Manželství...

Anotace: aneb 30let je 30let...

Od dob kdy se milovali při úsvitu, za půlnočního svitu a kokrhání kohouta uplynulo neskutečně mnoho let, které se zdáli jen jako záblesk mezi jednotlivými úseky jejich života...

Její pevné tělo se k nepoznání změnilo... Obličej zamořilo nespočet vrásek... Její prsa byla poznamenána jejími milovanými děti... ve svém pozadí už ztěžka poznávala onu milovanou část svého těla... Její studánka (jak onu věc s radostí pojmenovala) byla zahalena do dvou hnědých závěsů... pro ní tak odpuzujících a pokořující...

On poznamenán svou zálibou ve zlatavém moku a cigaretovém kouři oplýval břichem hodným ženy před porodem a jeho zuby se zdáli tak odpuzující... Jeho vzhled byl pro něj nepodstatným, proto se nepozastavil nad zarůstající hrudí... nejenom jí... ze své kdyby mladé a neodolatélné tváře udělal tvrdou rohožku...

Usínali vedle sebe mlčky... jeden na druhého ani nepomyslel... nevzrušovali se... hnusili se sami sobě navzájem... On usínal s hořkostí na jazyku a ona s lesklou slzou v očích... zašlých stářím...

Oboum se zastesklo po nenasytných a vzrušujících chvílých... Pohlédli na sebe a přesto ani jeden nepocítil slabost... Ta osoba ležící naproti není to nádherné stvoření co před lety... je to cizí člověk... odpuzující cizí člověk... absolutně nezajímavý...
Autor Hříšná, 27.10.2008
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já sám o tom zas tolik nevím, jsem ještě mladé "máslo", ale mám příklad zeživota: Můj dědeček má rád pivo, kouřil a my děti jsme mu nechtěly dávat pusu, protože "píchal" (myšleno jeho strniště). Babička měla po svých dětech prsy asi jako ve tvé povídce. Já jí pamatuju jen jako malou a podsaditou stařenku. Přesto, že mi tvá povídka trošku tyto dva lidi připoměla(až na ty zuby), jejich vztah byl jedinečný. I ve svém pokročilém věku byly jako dvě hrdličky a rozdávali tím všem kolem sebe radost, štěstí a novou naději. Co se týče jejich sexuálního života, byly...no řekněme netolerantní. Tedy nedali si pokoj ani když tam měli vnoučata :-).Od doby, kdy babička minulý rok zemřela, děda už jen chřadne a život pro něj ztratil smysl. To je jen ukázka jednoho z manželství. Ne po 30-ti, ale téměř po 55-ti letech. Nemyslím si, že bys byla naivní, já bych řekl spíš neznalá. A při psaní si po sobě článek párkrát přečti, ať se vyvaruješ chyb a překlepů.

20.11.2008 08:26:00 | Lord Protector

Nevím... Napsané to je hezky, i když mi občas vadily chyby, ale téma... Psát o povrchní lásce... Nevím no... Přestat někoho milovat jen proto, že už nemá pevný zadek a prsa, nevím... Asi jsem naivní.

27.10.2008 18:59:00 | Nepojmenovaná

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí