Vyhlídka noci druhá část

Vyhlídka noci druhá část

Anotace: tak tedy sice mi to komentuje jen jeden člověk ale přesto mocinky děkuji...i kdyby mi to nekomentovala dala bych tu další:PP...jestli si to přečtete budu vám nekonečně vděčná:))

Sbírka: Vyhlídka noci

Jen co jsme otevřely, přiřítila se paní Stoneová a vyrazila přímo k Patt. „To bude zase den“ odfrkal si Patt a s úsměvem jak z amerického filmu, šla za paní Stoneovou. Nic zvláštního se celou směnu nedělo. Hosté přicházeli a odcházeli. Jen jeden z nich vydržel až do zavíračky. Okolo šesté přišel celkem sympatický muž a sedl si do mé části. Nespustila jsem z něj oči, připadal mi povědomý. Tipovala jsem ho tak na třiadvacet. Na sobě měl sportovní triko v bílé barvě s hadem na zádech a krátké khaki jeany, které teď letí v Japonsku. Dnes opravdu velmi intenzivně hřálo slunce, proto měl všechno přilepené na těch nejlepších místech. Určitě musí chodit do posilovny každý den. Jeho namakané bicepsy a tricepsy se úchvatně napínaly a jeho ploché bříško bylo prostě k sežrání. Svými tajemnými pomněnkovými oči si mě přejížděl od hlavy až k patě. Když si všiml, že se na něj rozpačitě dívám, usmál se a pohodil svými havraními vlasy. Na chlapa se o své vlasy umí skvěle starat. Celou dobu co tam seděl mě upřeně pozoroval. Začala jsem se stydět a červenat. Neříkám že se mi to nelíbilo, ale bála jsem se a k tomu se cítila trapně. Takový sexy chlap a bude ho obsluhovat servírka jako já. Bože se propadnu studem. Zrovna jsem mu nesla jídelní lístek, když mu zazvonil mobil. Zvedl ho a začal něco říkat. Nerozuměla jsem mu asi mluvil italsky. Měl dokonalou výslovnost.I jeho nahnědlá pleť vypovídala o tom že zrovna s Ameriky není. Když skončil vzal si jídelní lístek a usmál se. Také jsem se usmála a počkala jsem než si objedná. Objednal si jen víno. „Grazie madamigella“ poděkoval mi když jsem mu víno přinesla. „Není za co“ usmála jsem se a odešla.
Zavíračka byla v devět hodin a on tu dokázal prosedět celou tu dobu. „Pane budu vás muset vyprovodit. Zrovna zavíráme“ promluvila jsem na něho. On se jen na mě upřeně zahleděl a přitakal. Peníze dal na stůl a beze slova odešel. Celkem mě to vzalo, ale nechala jsem to tak. Bez tak na něho už někde čeká jeho holka, řekla jsem si a sklidila ze stolu. Trvalo nám jen půl hodiny na to abychom uklidily.
„Hej Elis“ volala na mě Sunn. „Co ti je holka?“ „Ale nic, už se jen těším do postele“ zalhala jsem s úsměvem. „Sunny nevěř ji, já ji viděla. Měla tu sexy chlapa a přímo na něm visela pohledem“ rýpla si Patt. „Jé fakt a to jsi nemohla nic říct, aspoň jsem se na něho mohla kouknout“ zamrkala šibalsky Sunn. „Hele nevím co vy dvě zas řešíte, ale já na něm nevisela pohledem a stejně odešel bez toho aby mi řekl alespoň Sbohem“ zareptala jsem. „Jasně to ti tak budu věřit. Měla jsi s ním zkusit flirtovat, třeba by z toho něco bylo“ ozvala se přemoudřele Patt. „Hele nech si toho ano! Stejně myslíš, že zrovna já bych měla nějakou naději, koukni se na mě.“ „ Hele přestaň kecat, vždyť jsi krásná a skvělá holka. Jen idiot by si toho nevšiml“ setřela mě Patt a začala zamykat kavárnu. „Super, takže konec kecání o chlapech a domů, zdarec holky já ještě musím zajít k Rachel“ zamávala Sunny a odešla. „Jasně zas jde za tím svým krasavcem“ prohlásila kysele Patt. „Nech ji na pokoji, ona si uvědomí jaký je to parchant a nechá ho.“ :Jo, ale kdy vždyť takhle si ji ten pitomec omotá kolem prstu.“ „Všichni chlapi jsou stejní“ zašklebila jsem se na Patt a vyrazily do činžáku.
„Elis, prosím pomohla bys mi s podprdou?“ přiběhla Patt. „ Příště si kup nějakou, kterou člověk nemusí páčit“rozesmála jsem se a pomohla. „ To víš kvalitní prádlo se v dnešní době špatně hledá“ křičela Patt z koupelny. „ Stejně Elis, líbil se ti ten chlap z kavárny?“ Musela jsem vyprsknout smíchy. Měla na sobě hnědé pyžamo s krávou. Opravdu moc kreativní. Ležela jsem v křečích, zatímco ona pronášela své rozumy. „Zdá se mi, že tomu chlapovi ses líbila, pořád po tobě šilhal očima“ rýpla si. Rázem jsem vystřízlivěla. „Myslíš?“ „Nooo, sice nejsem takový znalec, ale myslím si že jo“ usmála se a začala mě lechtat. „Hele nech toho“ vyprskla jsem smíchy, chytla polštář a bouchla ji jemně po hlavě. Začala polštářová válka. Peříčka létala kolem a my dvě se pořádně bavily. Ani jsme si neuvědomily, že někdo klepe. Najednou se dveře otevřely a v nich stála Sunn. „Holky teda ví umíte udělat nepořádek“ valila oči. „No proto tu nejsem, ale víte o tom že se dneska přistěhoval nový soused. Je prý z Amsterdamu a je neskutečně krásnej. Před chvíli jsem ho viděla na schodišti a ženský musím říct, že je opravdu nádherný.“ „Sunn dávej si bacha ať nežárlí ten tvůj krasavec od Rachel“zarýpala si Patt. „ Neboj ten žárlit nemusí, protože jsem mu zcela věrná“ odvětila Sunn. „Super Sunn to je skvělý“ řekla jsem jen aby se neřeklo a koukla se z okna. ¨
Ani večerní ruch neutichal. Tohle je v Americe běžné. Člověk tu žije dvojí život. Ale přece se to nevyrovnalo životu na farmě. Jako malá jsem vyrůstala v Irsku na ranči v Charlestown. Můj otec vlastnil obrovský ranč s množstvím dobytku. Starala jsem se o králíčky a svého psa. Moc ráda jsem se s tátou projížděla na koni. Ráda jsem s ním stanovala pod širým nebem. Táta s mámou mě vychovávali s pěti bratry. Proto jsem chovala jako kluk. Byla jsem nejmladší a i když mě bratři vždycky ignorovali a nebavili ses mnou, dávali lásku najevo oddaností a chránili mě jako oko v hlavě. Máma byla typická hospodyně, tátu oddaně milovala a nás šest také. Ale měli o mě vždycky přehnaný strach a já se svou hlavou jim tu možnost dávala. Z Charlestownu jsem odjela v šestnácti. Rodiče mě poslali do soukromé školy blízko New Yorku. V pořádku jsem prošla všechny ročníky a vystudovala ekonomickou školu. Moc mě nebavila vždycky jsem chtěla vystudovat pedagogickou, ale táta ze mě chtěl mít skvělou podnikatelku a já mu ten sen nechtěla vzít. Teď mi to ani nevadí. Mám dvě skvělý kamarádky a úžasnou práci za kterou jsem velmi vděčná.
Autor Without Love, 26.02.2008
Přečteno 414x
Tipy 6
Poslední tipující: allaan, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj! Pěkné povídky a jestli ještě máš, honem další!

27.02.2008 15:11:00 | E.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí