Vyhlídka noci třetí část

Vyhlídka noci třetí část

„Země volá Elis“ poklepala mi Sunn na čelo. „Nějak ses nám zase zamyslela ne.“ „Že by zase myslela na toho muže s kavárny“ zachichotala se Patt. „Ale nebojte se jenom jsem myslela na rodinu“ odvětila jsem. Obě se na mě usmívaly a navzájem jsme se objaly. „Holky je mi líto, že tento okamžik musím zastavit, ale já se potřebuji na zítra trochu vyspat a jelikož už jsou dvě musím jít. Tak dobrou noc a nazdárek zítra.“ Sunn odešla a já s Patt jsme konečně mohly jít spát. „Dobrou Elis a ať se ti zdá o něm“ popřála mi Patt a v mžiku usnula. „Dobrou Patt“ špitla jsem a pomalu padala do propasti snění.
Měla jsem nádherný sen. Objevil se v něm on. Procházeli jsem se po bílém písku s západem sluncem na horizontu. Pozoroval mě svýma krásnýma očima a pomalu mi přejížděl po zádech. Najednou mě dlouze políbil. Čas se pro mě zastavil a já vychutnávala tento skvělý požitek. Uměl překrásně líbat. Dlouho jsme se spolu poté na pláži mazlili a on mi vložil do ruky žluté peříčko. Byli jsme spolu v jednom objetí a já pociťovala slastný pocit. Vnikl do mě opatrně a zkoumavě mě vychutnával. Cítila jsem jeho vlahý dech, jenž mi vydechoval přímo do obličeje. Pomalu mi přejížděl po stehně a nekonečně líbal. Byla jsem v sedmém nebi. Najednou začal dorážet, jako by věděl, že to tak opravdu chci. Jeho dravost mě začala čím dál tím víc vzrušovat. Trvalo to celou věčnost. Po takovém vydatném sexu, jsme se oba omotali do sebe a zrovna, když mi chtěl pošeptat své jméno zazvonil budík. Probudila jsem se naprosto vyčerpaná a v ruce jsem svírala to žluté peříčko. Chtěla jsem znovu usnout, ale to už mě probouzela i Patt. „ Ježíši Patt nech mě spát“ odkopla jsem ji a znovu se přikryla. „Hele Elis nevyšiluj a vstávej musíme do práce.“ „Ne já chci zpátky za ním“ zasténala jsem a přikryla se ještě víc. „ Neříkej mi, že se ti opravdu zdálo o něm“ odkryla mě Patt a chtěla po mě zážitky. Všechno jsem ji popsala až na to peříčko. To jsem si nechala pro sebe. „Teda Elis ty se nezdáš“ rozesmála se Patt. Začala jsem se červenat a rychle se oblékat. „ Byl to tak živý sen, škoda že jen iluze“ vydechla jsem. To stačilo i Patt. Začala se smát a mě dopalovat. Rychle jsem si vzala věci a běžela ven. Když jsem běžela po schodech do někoho jsem bouchla. Byl to ten nový soused. S omluvou jsem ho pozdravila a běžela dál ani jsem se mu nestihla podívat do obličeje. Až v kavárně jsem zjistila, že peříčko které jsem celou tu dobu svírala v ruce mi někde upadlo. „Bude to tak lepší“ řekla jsem si a šla připravit kavárnu. Sunn a Patt přišly za chvilku. Jak to tak vypadalo Patt Sunn nic neřekla. „ Neboj se Elis jestli nechceš neřeknu ji to a sorry za to že jsem si tě tak dobírala“ popleskala mě Patt po zádech a já ji za to byla moc vděčná. „ No tak dáme se do práce ne“zavelela nic netušící Sunn a začala sklízet židle ze stolů. Nic moc se za celý den nestalo. Jen zase paní Stoneová začala Patt otravovat a prosila ji aby přece jenom s jejím synem do toho kina zašla. „Patt nic ti to přece neudělá, když tam na ten jeden den zajdeš“ popichovala ji Sunn a paní Stoneová přitakala. „No dobře paní Stoneová, řekněte mu že dnes večer mám čas a počkám na něho u kina a jako poznávací značku ať má růži, dobře“povzdychla si Patt a odešla do kuchyně. Šla jsem za ní abych ji trochu zvedla náladu. „Patt, no tak nedělej z toho nějakou velkou vědu prostě si sním zajdeš a když se ti to nebude líbit necháš ho.“ „Víš Elis mě ani nejde tak o to jestli bude super nebo ne, ale nikdy jsem ještě s nikým na rande nebyla a mám z toho velkou hrůzu.“ „Opravdu? Já myslela, že už jsi s několika chlapy randila.“ „Počkej to tedy znamená, že jsi ještě panna!“ „No tohle pravda není s chlapem už jsem spala, ale to byla jen rychlovka. Proto si nedokážu najít chlapa, prostě jim nevěřím“ odpověděla Patt. „Tak to jsme dvě.“ „Aspoň, že Sunn s nimi nemá žádné problémy“ zasmála jsem a Patt se přidala. „Hej Elis makej máš tu hosty“ zavolala do kuchyně Sunn. „Jo už jdu.“ „Tak promiň Patt, povinnost volá.“ „No jo, asi bych taky měla pohnout kostrou“ povzdechla si Patt a šla se věnovat hostům.
„Holky nechcete už zavřít“ zavolala Sunn. „ To je pravda Elis je už skoro půl deváté a jsme strašně unavené. Nezabalíme to a půjdeme domů?“ zeptala se Patt. „Jo holky běžte já to tu za vás uklidím, stejně se mi ještě nechce.“ „Tak díky Elis já musím ještě k Rachel“poděkovala Sunn a běžela do hospody. „Máš to u mě Lis“ odpověděla Patt a šla se připravit na rande. „No zůstala jsem tu sama“ zasmála jsem se a začala uklízet. Náhle někdo vstoupil do dveří. Zastavilo se mi srdce. Byl to on. Ten, o kterém jsem snila. Ne tyhle myšlenky musím zahnat. „Dobrý večer, co si dáte“ usmála jsem a dala dolů stoličku u baru. „Mám celkem hlad, máte tu ještě něco k snědku“ zeptal se mě. „No sice jsem chtěla zavírat, ale udělám vám třeba steak!“ „Chcete?“ „Jo ten by bodl, děkuji“ přikývl a usmál se. „Doufám že vás tu moc nezdržím“ tázal se. „ Nebojte se stejně je zavíračka až v devět a ta chvilka potom mi nevadí, stejně už to tu mám uklizené.“ „Ale jestli to nebude vadit vám bude to chvilku trvat“ zeptala jsem se. „Ne, nevadí stejně mám dost času“usmál se na mě. S úsměvem jsem odešla dozadu. Jídlo jsem udělala co nejlépe a s láskou. Ještě, že jsem holkám řekla že tu uklidím. Sice to chvilku trvalo, ale jídlo bylo hotové. Celou dobu co jsem byla vzadu si hrál s popelníkem. Když si všiml, že jsem přišla,, nachystal si příbor a zabodl se do steaku. Měl asi opravdu hlad. Steak snědl za chvilku ani jsem to nestihla postřehnout. „Je to vynikající“ usmál se s plnou pusou. „Děkuji za kompliment.“ „Jste odsud?“ podívala jsem se mu do očí. Nic neříkal. „Promiňte, že jsem vás obtěžovala je to vaše věc“ a oči jsem zase sklopila. „Ne, neobtěžovala jste mě.“ „Jen nevím kde začít, procestoval jsem hodně zemí, ale nejdéle jsem žil v Thébách. Tam jsem se také narodil.“ „Takže přece jenom Řecko“ pomyslela jsem. „A vy jste odkud?“ „Z Irska, městečko Charlestown“ vyhrkla jsem. „Takže oba jsme přistěhovalci“ zasmál se. „Vypadá to tak.“ „A jak se jmenujete?“ „Elisabeth!“ „A vy?“ zeptala jsem se potichu. „Marcus Augustián Tetra Triton“ představil se mi. „Ale říkejte mi Matt.“ „Tak dobře Matte“ začervenala jsem se. „Musím už zavřít“ naléhala jsem na něj. „Promiň, už vypadnu“ zvedl se a odcházel. „Ahoj zítra“ zamával mi a odešel. Radosti jsem skákala metr dvacet. Nejen že znám jeho jméno, ale dokonce zítra přijde znovu. Šťastná jako blecha jsem zvedla židličku, zamkla a odcházela domů.
Hned jak jsem přišla domů, dala jsem si vydatnou sprchu. Nudila jsem se a tak jsem zapnula počítač. Dlouho jsem nebyla na svém webu. Měla jsem webové stránky o mystice a mýtech. Nejvíce mě zajímali víly, vlkodlaci a upíři. Svět mystiky byl pro mě druhá realita. Milovala jsem takové tajemno a zároveň nacházela útočiště ve své fantazií. Patt se Sunn to nechápaly jen se mi smály. Byly to velké realistky, zatímco já propadala čím dál tím víc svému snění. A proč ne? Každý potřebuje své útočiště, kam by se mohl schovat před světem. Před týdnem jsem dopsala seminární práci, která měla vyhrát celonárodní soutěž o nejlepší fantasy povídku. Mé vyprávění mělo název “Vyhlídka noci“. Jak už napovídá název, vypráví o upírovi, který nesnáší svou roli v životě a proto pomalu vyvraždí celý svůj rod. Tuto povídku jsem teprve před třemi dny vložila na web a už se ozývaly ohlasy. Moc lidí mi na web nechodilo až do teď, právě díky mé povídce. Měla jsem zase sedm nových komentářů. Všichni mě hodnotili kladně a dokonce mi psali, že by ses mnou chtěli sejít. Nad touhle otázkou jsem se pousmála. Ano, opravdu skvělé komentáře. Poslední tam byl vložen právě dnes odpoledne. Celkem mě zaujal. Bylo to zvláštně napsáno.
Autor Without Love, 27.02.2008
Přečteno 418x
Tipy 6
Poslední tipující: allaan, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tu máš další kladný komentář :,) Krásná povídka.

27.02.2008 20:32:00 | E.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí