Vyhlídka noci pátá část

Vyhlídka noci pátá část

Anotace: a máte to tu zas:)) hlavně mě neodsuzujte:))):PP O:-)

Sbírka: Vyhlídka noci

Zase se mi zdálo o něm. Tentokrát jsme seděli v luxusní restauraci při svitu svíček. Na stole ležela bílá růže. Vzpomněla jsem si na vampa. Marcus vycítil můj neklid a pohladil mě po ruce. „ Neboj se madamigella. Se mnou se ti nic nestane.“ Po těchto slovech snad touží každá ženská. „Já vím“ usmála jsem se na něho a pomalu natáčela na vidličku špagety, které jsem si objednali. Mlčky jsme je všechny snědli a měli se k odchodu. „Kam půjdeme teď“zeptala jsem se když jsme stáli na ulici. „Nechceš abych tě doprovodil domů“zeptal se mě něžně. „Budu moc ráda.“ Dovedl mě až ke dveřím. Mlčky jsme tam jen tak postávali a on se měl k odchodu. „Nechceš ještě zajít ke mně?“ začervenala jsem se, když jsem mu to řekla. „Byl bych moc rád.“ Poté se scéna rozplynula a objevila se další. Ležela jsem s ním v mé posteli. Pomalu mě celou vyslékal, jako kluk který nedočkavě rozbaluje dárek. Oba nazí jsme se k sobě přitulili. „Nechceš nejdřív zajít do vany“pošeptal mi potichu do ucha. „Dívala jsem se mu do tváře a přikývla. Šel ji napustit a nahou mě tam přenesl. Předlouze jsme se mazlili a prožívaly nejskvělejší orgasmy. Ještě celí napěnění jsme si oba vlezli do postele a on si začal hrát s mým ňadrem. Kroužil mi kolem bradavky a já cítila jak mi pomalu tvrdne. Chtěla jsem víc. Začal mě vzrušeně líbat a zajížděl svým jazykem hluboko do mých úst. Pomalu se přesouval níž a níž. Dostával se až do těch nejintenzivnějších míst. Cítila jsem ten žár, když mi pomalu roztáhl nohy a přejížděl mi prstem po malé štěrbince. Díval se jak sebou škubala a oddávala se té nejlepší extázi. Celou dobu se na ni nepřestával dívat. Jeho dravost a zároveň něžnost se mu leskla v očích. Na chvíli přestal abych si toho všimla. Dívali jsme si do očí a najednou mi zajel jazykem do štěrbiny. Projela mnou divoká extáze. Ještě žádný muž mě takto neuspokojil. Kroužil kolem ní a v táhlých intervalech do ní zajížděl až jí celým tělem škubalo a při každém dráždivém zasunu se otřásla. Prohnula jsem se v pase a rozevřela nohy ještě víc abych se mu zcela otevřela. Když jsem dosáhla vrcholu, zvrátila jsem hlavu a hlasitě vykřikla. Ale on se mnou stále nebyl hotov. Zajížděl jazykem rychleji a prudčeji. Nebyl k zastavení. Nechal mě takto ukojit ještě jednou a potom se odtáhl a užíval si pohled na mé záchvěvy štěstí. Pomalu se přibližoval k mým ústům a jako šelma mě divoce líbal. Vzal mou ruku do své a přitiskl ji k ztopořenému pyji. Začala jsem si sním hrát a neustále ho dráždila. Chtěla jsem aby zažil taky ty skvělé orgasmy, kterými mě obdaroval on. Vyškubla jsem se jeho polibkům a pomalu se sunula dolů. Dráždivými polibky jsem mu dlouho trápila podbřišek. Škubal se a dožadoval se abych šla níž. Dovolila jsem mu to a on mě zavedl tam kam chtěl. Laskala jsem mu varlata a užívala si jeho steny. Najednou mě zvedl a znovu zavedl k ústům. „Chci aby ses mi dívala do očí až si tě vezmu“ pošeptal mi do ucha a roztahoval mi nohy. Pomalu do mě vnikal a já pociťoval to nejhezčí co se dalo. Pomalu na mě dorážel a neustále něžně líbal na ňadrech. Z ničeho nic začal přirážet a mě svými divokými orgasmy dostával do šílenství. Hlasitými výkřiky si to užíval a majetnicky na mě vzhlížel. Obrátila jsem ho a začala mu dělat totéž. „Ano Lis“ vydechl a zatočila se mu hlava. Lis si ho přitáhla nohama a užívala si jeho dlouhé a divoké přirážení. Nikdy nevěřila, že by mohla zažít takové milování. Když vyvrcholila hlasitě vykřikla. Ještě dvakrát silně přirazil a potom se k ní připojil. Ještě chvíli jsme se spolu něžně líbali a skončili ve svém objetí. „Miluju tě Lis a nikdo mi to nevezme.“ „Já taky. Proč je to jen sen?“ zesmutněla jsem, ale on mě jen dlouze políbil. „A co když ne?“ díval se mi do očí a začalo se mlžil. Došlo mi že můj nádherný sen končí. „Ne, prosím ne. Chci tě strašně moc“ zavolala jsem, ale on už neodpověděl. Probudila jsem se naprosto vyčerpaná. „Proč to v tom nejlepším vždycky musí skončit“zaprotestovala jsem a rychle se oblékla. „Patt vstávej už je ráno.“ „Bože Elis kdyby si věděla co se mi zdálo“protáhla se s úsměvem Patt. „Nech mě hádat o Petrovi a posteli“ zavtipkovala jsem. „Bingo. Bylo to tak nádherný.“ „A to ještě nevíš co se zdálo mi“řekla jsem tajemně. „A zase o něm. Lis ty se opravdu nezdáš. Musíš ho už konečně někam pozvat.“ „Patt víš jaká jsem. Nedokážu to“ s mrzutým tónem jsem začala dělat snídani. „Když myslíš. Stejně bys měla.“ Zvolala Patt a začala se také oblékat.
Autor Without Love, 28.02.2008
Přečteno 454x
Tipy 4
Poslední tipující: allaan, E.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí