Tma

Tma

Jsem šťastný člověk. Mám všechno, co chci. Mám kohokoliv, koho chci. Mám spoustu peněz. Jsem velmi šťastný člověk.

/

//

/

Něco mi chybí. Lidé kolem mě se začínají chovat zvláštně. Nemám si s kým promluvit. Chodím do společnosti a utrácím a bavím se. Jsem štastný člověk. Ale něco mi chybí.

/

//

/

Něco na mě chystají. Cítím to. Vidím jim to v očích. Všem. Chovají se zvláštně. Křičím na ně a oni mě nenávidí. Něco chystají.

/

//

/

Nevím, co se stalo. Jsem zavřený v kulaté místnosti bez oken a dveří. Je tu tma. Mám hlad a žízeň. Cítím, že mě sledují. Křičím na ně a oni mlčí. Vězní mě a já nevím proč. Nevím, co se stalo.

/

//

/

Stále je tma. Stále jsem vězněn v kulaté místnosti. Usekali mi prsty na ruce a nechali je hnít na zemi. Nedali mi nic k jídlu. Neměl jsem jinou možnost. Stále je tma.

/

//

///

//

/

Nikdo neví, co se stalo. Našli ho v opuštěném stavení za městem. V domě nebyly žádné známky přítomnosti jiných lidí. V místnosti, kde ho našli, byla jen sekyra s jeho otisky prstů. Přestože byl pokoj obdélníkový, uprostřed byl vyšlapán kruh. Celé dny musel chodit dokola. Dveře byly otevřené. Nebyl na nich zámek. Nikdo neví, co se stalo.
Autor aguia, 20.06.2008
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí