Amulet

Amulet

Anotace: V lese to může být strašidelnější, než se zdá..

Bylo šero. Nad lesem už vycházel měsíc. Když malý Benjamin vkročil do lesa, už neviděl ani samotné stromy. Obcházel je a hledal tajemný předmět – maminčin amulet. Maminka mu totiž před dvěmi měsíci zemřela. Ale místo toho se mu před očima začal rýsovat obrys. Obrys člověka. Benjamin chtěl utéct ale jakmile se o to pokusil, tak ho ten člověk chytil za rameno. Chlapec nevěděl co má dělat. Napadlo ho křičet, ale bál se, že kdyby jenom pípnul, tak ho tajemný člověk udusí. Měl hrozný strach. Rameno zkusil z jeho/její ruky vyškubnout, ale jak mile se dotkl postavy tak zmizela. Benjamin vůbec netušil, co to mělo znamenat, ale v tuhle chvíli mu to bylo jedno. Běžel z lesa hned domů a jeho tatínek s ním hned zajel do nemocnice. Po vyšetření amulet našel v kapse.
Autor Doby003, 07.11.2015
Přečteno 626x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako námět pro horor je to dobré, ale chtělo by to nějak rozšířit a dopracovat. Co ty na to?

07.11.2015 18:49:26 | danaska

danaska - Jo, bylo by to dobré, souhlasím s tebou. Já jsem v tomhletom, dá se říct nováček, takže jsem ráda za každou radu :).

07.11.2015 19:49:26 | Doby003

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí