Lichvář a tři nevěstky...

Lichvář a tři nevěstky...

Anotace: Zamyslete se nad tímto příběhem, který je i celkem humorný...

Lichvář a tři nevěstky...

V jednom městě žil starosta a městský soudce v jedné osobě. Jednoho dne se doslechl, že v onom městě se provádějí dvě hanebné věci - prostituce a lichvářství.
Svolal tedy stráže, aby přivedli největší hříšníky zabývající se těmito věcmi. Další den u soudu stál lichvář a tři nevěstky. Soudce vyzval první nevěstku a zeptal se jí: ,,Víš, proč jsi tady?" Nato hned spustila: ,,Já a proč jsem tady? Já jsem tady vůbec neměla být! Jsem počestná masérka a tamhle za rohem mám svůj salón." Soudce se smutným výrazem řekl: ,,Dva měsíce vězení!" První nevěstku odvedli a soudce vyzval druhou. Položil jí stejnou otázku. ,,No dovolte?! Já jsem přece umělkyně! Tančím a zpívám mužům pro radost." Soudce byl ještě smutnější a odsoudil ji také na dva měsíce vězení. K soudci přišla třetí nevěstka a ten se jí zeptal na totéž. Se smutným výrazem mu odpověděla: ,,Samozřejmě, vždyť jsem nevěstka..." Soudce měl náramnou radost, povstal a řekl všem ostatním radním: ,,Hle podívejte, tato žena měla odvahu říci pravdu. Skloňme se před její odvážností a sebelítostí." Poslal ji tedy domů. Nevěstka odešla a na řadu přišel lichvář. Soudce se ho zeptal: ,,Víš, proč tu jsi?" Lichvář mu s blaženým úsměvem odpověděl: ,,Samozřejmě, vždyť jsem nevěstka..."
Autor puostě Uadek, 08.12.2007
Přečteno 448x
Tipy 6
Poslední tipující: danaska, Chancer, *Norlein*
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To není z mojí hlavy, bohužel neznám autora a není to přesněé znění, je to jen zapamatované vyprávění u čitelky :DDD Ale taky myslím že je to vtipně moudré :)

11.08.2008 20:53:00 | puostě Uadek

Toť přímo moudré. Pokud jsi to vymyslel vlastní hlavou, hluboce před tebou smekám.

11.08.2008 14:41:00 | danaska

Dost dobrý :-))

20.05.2008 15:35:00 | Chancer

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí