3. světová

3. světová

Anotace: Je to taková kratičká "blbost". Nemohla jsem se ubránit nutkání znesvětit ní papír, když se ještě denně řešil "náš váš" radar. Tuším obsahuje 1 sprosté slovíčko, za čež se z hlouby srdce omlouvám :,) Ps.: Ve vtipnost alespoň doufám.

3. světová

Postřehy "odjinud":
„USA chtějí v Česku radary protiraketové obrany.“
Novinky.cz
„Na Česko zaměříme rakety, hrozí Moskva.“
Novinky.cz
„Rusko varuje Polsko před protiraketovou základnou USA.“
Novinky.cz
„Základny budou zřejmě účinné jen proti starým raketám. Na Ruské nebudou stačit.“
Teleráno - zprávy (Sk)
__________________________
Rusko se naštve na Česko a Polsko a střelí rakety do našich protiraketových základen. USA se naštve, že jim Rusi střílí do drahých protiraketových základen, a že tyto základny rakety neodklonily, tudíž Rusi dokázali, že jsou k ničemu, a sestřelí jim Zimní palác. Rusové se naštvou ještě víc a natruc střelej Američanům do památníku po Dvojčatech. Američani se ještě víc naštvou, spojijou se s Českem a Polskem, protože k nám taky stříleli, a vymažou Moskvu z povrchu Země. Rusi se ještě víc naštvou a střelej nám do Prahy, protože jsme blíž a v partě s Američanama. My se naštvem a přiberem do toho Evropskou Unii. Pak palbu oplatíme. Rusi se ještě víc naštvou, že je nás tolik, a spojí se s většinou států Asie. Poté opět střelí do nás. My a spol. se tuplem naštvem, tajně koupíme od Korejců takovou malou atomovku a hodíme ji do Asie. Zbyteček Ruska v Evropě se vyloženě nasere, vyrobí si dvě takové větší atomovky a provede sebevražedný útok na Evropu odpálením jedné z nich, zatímco druhá poletí první třídou do Ameriky. Všechno to záření nakonec zlikviduje populaci těch pár nezasažených koutů Světa.
A TÍM SKONČÍ 3. SVĚTOVÁ (krom jiného :,D)
_____________________________
Ps.: Říkám, že je to blbost, takže ať se to pro všechny svatý nikoho nedotkne :,)
Autor E., 22.01.2008
Přečteno 427x
Tipy 8
Poslední tipující: Estelle B., Jablik, Antionette, Charibeja, Cassandra, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

prý takovou malou atomovku... :D je to pěkné a myslím, že kdyby byla, tak takhle nějak by to mohlo dopadnout.. to vtipné pojetí se povedlo ;)

29.09.2010 17:27:00 | Estelle B.

je to vážně zajímavý :-)
podle mě se to brzo stane když se pořád budou hádat USA a Rusko mezi sebou..doufám že daj pokoj aspoň tak dlouho dokud tu budu :D

07.04.2008 21:06:00 | Jessi.L

Je to sice nadsázka, ale mnohdy se to tak jeví,
nepřátel hledání...

24.01.2008 13:04:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí