Stížnost

Stížnost

Anotace: Odpověď na stížnost notorické stěžovatelky.

Vážená stěžovatelko.
Minulý měsíc jsme od Vás obdrželi další z Vašich stížností, která se týká chování některých zaměstnanců. Stěžujete si tentokrát na jejich nepříliš kvalitní češtinu, na používání dialektu a jak dále uvádíte, na jejich katastrofálně nízkou slovní zásobu.
Pochopili jsme, že obvzláště Vám leží v žaludku jeden pracovník, kterého ve své zprávě zmiňujete hned 7krát, a to na straně 12 , 26 , 118 , 125, 132 , 139, a v epilogu. Protože naše oddělení stížností musí reagovat na všechny podněty, tedy i na ty Vaše, byl celou záležitostí pověřen erudovaný odborník na jazyk český PhDr.Josef Krátký P.h.D z Brna. Z jeho zprávy pro Vás vybíráme:
Provedl jsem podrobná šetření, jak na pracovišti v Jihlavě, tak v mé jazykové laboratoři v Brně a dospěl jsem k těmto závěrům :
1. všichni zaměstnanci mluví celkem srozumitelnou češtinou, jen ti co jsou původem z Jihlavy trochu hůř.
2. zaměstnanec, který byl sledován primárně, vykazuje nadprůměrné znalosti našeho mateřského jazyka.
3. byl zjištěn výskyt některých nových slov, které zjevně do českého jazyka nepatří. Tato slova jsem izoloval a budu je dále zkoumat.
4. je třeba vyřídit paní Kinclové, že jestli si myslí, že mám málo hokny a že místo chytání ryb na Priglu mám čas na blbosti, tak se plete.

Tohle je tedy stručný výtah ze zprávy, kterou jsme obdrželi včera od pana doktora Krátkého. Celá zpráva je samozřejmě mnohem delší, ale zbylá část už se netýká merita věci, a tak Vás s tímto nechceme obtěžovat.
Snad jen stručně: pan doktor se v ní vyjadřuje hlavně k Vaší osobě, kde si všímá Vašeho občanského postoje a dovoluje si ke konci zprávy vyjádřit některé názory na Vás. Zpráva tím ztrácí nezávislý pohled na věc, což je pro nás důvod služeb pana doktora dále nevyužívat. Pan doktor se sice za tyto vulgarismy omluvil, ale to na věci nic nemění.
Vzhledem k tomu, že v brzké době očekáváme další podněty od Vaší milé osoby, dovolujeme si Vás upozornit, že mezi 5.6. a 8.6. máme z provozních důvodů zavřeno a proto se obracejte na pracoviště v sousedním okrese.
Oddělení stížností při POKvJ.
ing Chrastil Bohumil
Autor Zbyněk.2, 23.04.2008
Přečteno 561x
Tipy 10
Poslední tipující: Auril, igniss, Romana Šamanka Ladyloba, sioned, HannyJanny, DKR, David., Hannazka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:) :) :)
Že by povídka byla inspirována vlastní zkušeností?

17.07.2008 11:55:00 | Auril

tak i tahle mě pobavila - dám si tě do oblíbených a prozkoumám - včil musím tuto bohulibou činnost na chvíli přerušit... :o)

14.05.2008 13:37:00 | hanele m.

Tak to je skvělý.Konečně mi někdo vrátil úsměv.
Díky. :-)))

23.04.2008 20:35:00 | HannyJanny

chi chi chi :o)))!!! To mě dneska fakt pobavilo. Mám den blbec a Tys mi vykouzlil na tváři úsměv! Díky! :o)

23.04.2008 13:32:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí