Těžký úděl strážné

Těžký úděl strážné

Anotace: Krátká, vtipná povídka o tom co si vytrpí anělé strážní.

„Dobrý den pane.Byl byste tak hodnej a svezl mě“?
Těmihle slovy začínají průšvihy,toho jsem si byla vědoma, ale to děvče co jsem měla v poslední době na starost, ne.Vždyť nemá ani nůž, nebo alespoň blbej pepřák.Na co ty holky dneska myslej.Třeba to bude slušňák i když budí dojem přesně opačném.
„Jasně děvče jenom si naskoč“
Ok, takže je holka v průseru,no co se dá dělat.Nastupuju na zadní sedadlo.Nikdo si mě nevšímá(což je rozhodně dobře)
Jízda probíhá docela v klidu.Chlap se slušně ptá kam jede a tak.Holka slušně odpovídá a kouká před sebe.Docela ideální až na to že holka je docela pěkná a ten chlap si toho samozřejmě všiml.Pche, kdyby se to děvče pořádně rozhlídlo všimlo by si že pánu řidičovi jsou těsný gatě.Super.
Ááá, už odbočujeme z dálnice.Prej, že je ve předu zablokovaná.To je chytrý.No, v devadesátce stejně neutečeš holka, takže si hezky počkej na nějakou dědinu a popros o zastávku, že je ti blbě a zdrhni.
Dědina.Krávo pitomá ty seš ještě v tom autě?Z toho chlapa to jenom kape.Teď mu stačí odbočit do nějakého lesíka…
Stromy,polní cesta,co si více přát.A máš to ty blbe.No teda, já mám sto chutí tě v tom nechat, že seš tak naivní.Ho ho, zlobí motor.Já si ještě skočím pro popcorn.Počkáte na mě?
Otvírá kapotu, já vylézám a prohlížím si ho.Hmmmm, jo má v kapse bouchačku.Skvělý.
Volá na holku jestli by mu nepomohla.To už jí to může říct narovinu ne?Tahle mu stejně neuteče.V těch podpatcích rozhodně ne.Vytahuje svoji zbraň(střelnou).No to mě podrž vždyť je to jenom kuličkovka.A holka si samozřejmě nevšimne.Klasický: „svlékni se“.Tak dost.Holka by si sice zasloužila, ale jednou jsem strážná a mám to v popisu práce.Lesík mi pěkně poslouží a našemu úchylkovi spadne na hlavu pořádná větev.Holka zdrhá se slzami na krajíčku.Kráva.Autu nic není, mobil má v kabelce a ona.Darmo se vztekat.Dobíhá k silnici celá zoufalá a mává na kolemjedoucí auto.
„Dobrý den pane.Byl byste tak hodnej a svezl mě“?
Rezignuju
Autor Bastet, 15.06.2008
Přečteno 389x
Tipy 4
Poslední tipující: fuu, Syala, danaska
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

drsný :-D

25.11.2008 17:29:00 | fuu

vcelku podarené a vtipné dielko :)

16.08.2008 13:50:00 | Syala

Domýšlím se, že vypravěč byl někdo nad věcí, někdo mocnější než člověk. Zdařilý popis situace. Pěkné:-)

18.06.2008 16:27:00 | Anio

Je to vtipné, na to jak jsi mladá(nebo mladý) píšeš pěkně.

16.06.2008 12:42:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí