Když je na poště erotická zásilka

Když je na poště erotická zásilka

Anotace: Část první.

Jan Mráček se zadíval na obrovskou hromadu zásilek a měl sto chutí do nich začít kopat.
„Já snad z těch balíků postavím pyramidu!“ vyhrkl naštvaně a záhy jí začal stavět.
„Co to děláš?“ zeptal se ho zanedlouho užasle Aleš Macháček.
„Nevidíš? Stavím první poštovní pyramidu v historii pošty,“ odpověděl mu Mráček.
„A důvod?“
„Jsem nasranej! A tohle mě uklidňuje!“ vyhrkl.
„Můžu ti pomoct?“
„Můžeš, ale nesmí ta pyramida spadnout!“
„Neboj, budu vopatrnej.“
A tak se pyramida ze zásilek začala zvětšovat a brzo se stala středem pozornosti všech, i vedoucího, který vstoupil na halu.
„Co to tady vyvádíte?“ rozkřikl se vedoucí Robert Stehlík, když došel k pyramidě.
„Rozhodli jsme se postavit zásilkovou pyramidu. Určitě jí ještě žádní pošťáci nepostavili. Zbývá už jen udělat její vršek. A ten by jste mohl slavnostně dokončit vy,“ řekl Mráček.
„No dobře. Položím tedy vrcholový balík!“ pronesl vedoucí a vzal do rukou větší zásilku. Tu poté dal na vrchol poskládaných balíků, ale přitom do nich drknul. A vzápětí se ozval jeho výkřik, jenž zanikl v rámusu hroutících se zásilek.
„Vokamžitě mě pomozte!“ křičel tlumeně zpod hromady balíků Stehlík a Macháček s Mráčkem hned z něho sundávali balíky.
„Jestli nějakej balík bude poškozenej, tak ho zaplatíte!“ vyhrkl vedoucí, přičemž se držel za hlavu.
„Hele, tady se něco vysypalo z nějakýho balíku,“ řekl Mráček.
„To je robertek,“ mínil Macháček.
„To vypadá na porno balík. Tady jsou taky nějaký dívídíčka,“ zkonstatoval Mráček.
„Jaký porno?“ zajímal se hned Stehlík, jemuž se zajiskřilo v očích.
„Na těch dívídíčkách budou asi dost hustý prasárny,“ zkonstatoval Macháček.
„To mě zajímá!“ vyhrkl vedoucí a okamžitě si začal prohlížet obaly dvd disků.
„To je z tohohle balíku. Vono je tam toho víc,“ řekl Mraček, který uchopil jednu větší zásilku.
„Ukažte!“ ozval se vedoucí, který měl oči na vrch hlavy a vrhl se vzápětí k onomu balíku.
„Já ten balík vodnesu do přebalovny,“ nabídl se Mráček.
„Nikam nic vodnášet nebudete! Tenhle balík zabavuju! Ééé..tedy já musím zjistit, jestli obsah zásilky není poškozený a pak se na něj musí napsat zápis. A vy fofrem začněte pracovat!“ vysoukal překotně ze sebe Stehlík. Pak všechny věci, co se ze zásilky vysypaly, dal do jejího vnitřku a za okamžik rychlým krokem mířil napříč halou do své kanceláře.
KONEC PRVNÍ ČÁSTI
Autor fungus2, 01.08.2008
Přečteno 408x
Tipy 4
Poslední tipující: sioned, Auril
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí