Typy povah

Typy povah

Anotace: 4 hlavní typy povah Zkuste se v najít:-)

Jak jistě víte, každý člověk má jinou povahu. Poznáváme to všude. Při cestě vlakem, nákupu, ve škole či v práci. Jiné povahy můžou také za mnoho konfliktů. Jak se říká, nejhorší je srážka s blbcem. Jenže pro toho blbce jste zase blbec vy a tak to jde pořád do kola.. A proto bych si dovolila shrnout různé typy povah do pár bodů. Za svůj krátký život jsem poznala celkem hodně lidí a z těchto informací o nich budu čerpat.

1) Jemno-cité: Na ulici je většinou dobře poznáte. Lehounkými kroky ťapkají po chodníku, vzhlížejí k nebi a nad každým kočárkem/ pejskem/krásným počasím se rozplívají, div že se jim nepodlomí kolena. Na tváři jim skví věčný úsměv. Tito lidé mají jedno plus, a to, že jsou vždy spokojení. Nepřipouštějí si problémy. Pokud jim někdo ublíží, nepřipouští si to. Nevěří, že to ten dotyčný myslel zle a ještě je pokládají skoro za oběti. Když se už stane jo něco zlého, co si připustí k srdci, jsou schopni proplakat celý týden.

2) Typ Je-mi-to-všechno-fuk: Nepřítomný výraz, plandavé oblečení, popř. mastné vlasy a cigareta v ústech. To jsou typické znaky pro tento typ. Tento druh povahy má také jednu velkou výhodu a to, že když se něco takzvaně pod*lá, věří, že se to vyřeší samo, a proto nemá cenu si tím zatěžovat hlavu.

3) !!!Všechno vyřeším!!!: Ne nadarmo se říká: “Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel” a to platí hlavně v tomto případě. Tento typ člověka je velmi hektický, snaží se vše vyřešit, popřípadě být vůdcem nějaké skupiny lidí. Věří, že jedině on je schopen dovést úkoly do cíle. Většinou to ovšem dopadne tak, že ve všem tom shonu a nervovém vypětí akorát všechno zkazí. Tyto lidé jsou hlavními pacienty v psychiatrických zařízeních, poté, co jim definitivně přeskočí z toho, že se opět nic nepodařilo.

4) Já, já, já, jenom já: V mém okolí se nachází spousta těchto případů. Jedná se především o ty lidi, ze kterých vyzařuje zvláštní “kouzlo”, a proto se dají tak snadno poznat. Povýšený pohled, dokonale pěstovaný vzhled a hlavně houf fanoušků okolo. Myslí si, že jim všechno patří, připadají jim všichni k smíchu, každý jiný názor je špatný. Vyskytují se především na místech, kde se dá potkat co nejvíce lidí.

Toto byl jen stručné shrnutí. Možná, že v tom poznáte sebe nebo své známé. Snad jsme vás tímto článkem příliš nepohoršila. Povaha člověka je velmi rozmanitá, a proto by se o ní dalo psát téměř pořád, ovšem já si myslím, že toto jsou hlavní skupiny povahJ
Autor Norrell, 17.08.2008
Přečteno 2964x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdravím Norelle,
Nerad bych rejpal, ale chtělo by to přidat ještě pár typů.... A jeste by mě zajímalo do jaký sorty se řadíš? :-)

20.08.2008 13:11:00 | Filip Mozek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí