Protikladná povídka

Protikladná povídka

Anotace: říká se že protiklady se přitahují. Ale musí tomu být vždy?

Sbírka: Jak nezhnít nudou aneb návod co dělat když se nudíte

Procházím se parkem bez psa na vodítku ani mimo vodítko.Jediné co držím v rukou je důtka ředitele školy a potvrzení o zaplacení částky 700Kč za rozbitého tchoře.Spíše než rozbitého tak ohořelého.Tento ,,úraz“ vznikl když jsme se s klukama hádali jestli takový smrad z zadní části těla (konečníku) by mohl hořet. Tchoř byl zvolen z jasného důvodu, ale plamen benzínového zapalovače udělal své. Tak se procházím dál.,,Sakra, co se to tu válí!“zabědoval jsem,když mé nohy narazili na předmět v cestě.,,Já“ ozval se tenoulinký hlásek ,nejspíše holčíčí.Šmátrám rukama kolem sebe ale nic nemohu nahmatat. Až když jsem se skrčil nahmátl jsem hlavu.Držíc jí za dlouhé vlasy táhnu osobu na světlo vrhané pouliční lampou. Vtom jsem uviděl postavu velkou asi 1 metr.,,Neměl jsem u Davida tolik kouřit tu trávu.“ Pomyslel jsem si v duchu.,,Já jsem Markéta“ oslovila mě osoba.,,Já jsem Kvído.“ Řekl jsem na oplátku a konverzace se rozběhla do plného proudu. Špatně jsem jí občas něco rozuměl ,protože má výška činila 2 metry 20 centimetrů.Posadili jsme se na lavičku pod lampou na které byla nálepka ,,Pozor, dne 12.1.2009 v 18:00byla tato lavička opatřena novým nátěrem.“ Nápisu jsem si samozřejmě všiml až když jsme dosedli.,, A co dělají tví známí?“ otázal jsem se oné trpaslice.:Táta je polesní, matka je ochránce přírody, strejda Jožka je porybný a strejda Gadžin je nezaměstnaný róm.“ S otevřenou pusou jsem poslouchal profese které jse úplně přesně doplňovali s profesemi našich. Jen posuďte sami. Otec krade dříví a matka chodí s ním a ničí lesní porosty houby a vzácné dru....Dál strejda Karel je pytlák který chytne cokoli na cokoliv. Za příklad beru sumce 2 metry dlouhého, chyceného na starou holinku po dědovi Heindrichovi. Jediné nedá se říci plus sem bral strejdu Frantu který je zapřísáhlí skinhead. ,,A tvoji rodiče dělají co?“ Zeptala se nazpět. ,,Nezaměstnaní.“ Řekl jsem krátce a opustil se slovy. ,,Tolik protikladů jsem jakživ neviděl.“ A tak se z důtkou, potvrzením a pruhy od krku až k patě blížím k domovu.
Autor vOrange, 25.01.2009
Přečteno 493x
Tipy 4
Poslední tipující: sinoraLee, kikis
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jasně že prd hoří :-D to nám nedávno vyprávěl náš 70 biologař, jak to zkoušeli, tak jsi mi ho řpipoměl. ( Oni to ale zkoušeli přímo na lidském prdu)

25.01.2009 20:15:00 | kikis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí