Sportem ku zdraví

Sportem ku zdraví

Anotace: Co člověk udělá proto, aby posílil své zdraví.

Každý z Vás to jistě zná, trochu se nají a už nedopne kalhoty. V časopisech vidíme, jak zpevnit svaly a zhubnout pomocí sportu. Tak jsem si řekla, proč ne? Vybrala jsem si stepareobik, protože aerobik jsem znala a myslela jsem si , že to bude stejně jednoduché. V životě jsem se tak nemýlila. Víte ono skákat na stepperu a dělat různé kroky a sestavy a ještě k tomu ve velice rychlé. Občas se někomu stane, že zakopne a spadne. Proč se to však vždycky stává mně to nechápu. Po tom co jsem pracně sesbírala své notně potlouklé tělo, jsem se do toho pustila s vervou mně vlastní. To byste něvěřili jak se člověk u toho zpotí a unaví. Po hodině tvrdé práce a to myslím doslova, ze mne kapal pot a sotva jsem stála. Ale řekla jsem si tu půlhodinu ještě vydržím. Jenže jsem netušila, že budeme posilovat. Při třetím kliku jsem to už nevydržela a doopravdy sebou šlehla na zem. Pohledy ostatních mi říkaly, že to se jim ještě nestalo, ale mě to bylo jedno. Když jsem se asi po deseti minutách byla schopná zvednout, řekla jsem si nikdy více. A odcházela jsem z modřinami po celém těle a naraženými žebry. Jenže jsem ten typ co to nevzdává a tak jsem se rozhodla pro nový sport, který mi doporučil i doktor po tom co jsem ho druhý den po stepaerobiku navštívila. Je to rehabilitační cvičení. Pro všechny, kdo chtějí díky sportu něco shodit nebo to udělat pro své zdraví, mám jednu radu. Vždycky zvažte všechna rizika Vámi vybraného sportu.
Autor Drivels, 26.01.2009
Přečteno 1063x
Tipy 3
Poslední tipující: te.re., KockaEvropska
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak já Tě chápu!:-)))

06.08.2012 07:22:35 | te.re.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí