Zmatený výherce

Zmatený výherce

Anotace: O tom, co se přihodit může, když se ze samé nudy chystáte vyletět z kůže.

Taky znáte ten pocit, že všechno jde tak nějak kolem vás? Tak něco podobného právě zažívám. Asi bych měl objasnit situaci, ale nejprve se vám představím. Jsem sedmnáctiletý student gymnázia až v Aši a ničemu z toho, co se objevilo na tabuli, vůbec nerozumím. Ach jo. Nejhorší je, že to všichni asi chápou (nebo se tak dost dobře tváří) a jsou do toho strašně zažraní. Dnes se tu nejspíš unudím!
První hodina nebyla vůbec nic oproti té druhé, třetí nebo této - čtvrté. Už přemýšlím, že to tu dnes zabalím, když někdo zaklepe na dveře, posléze vstoupí a říká: „Omlouvám se, paní profesorko, v ředitelně mi sdělili, že bych zde našel Bohuslava Brumlu. Je tady?“ Ten s tím debilním jménem jsem já a nevím, co po mě ten chlap chce, poněvadž jsem ho nikdy předtím neviděl. Neochotně jsem se přihlásil, že mě teda našel, načež on vrazil do třídy asi s deseti dalšími, taktéž neznámými lidmi, z toho jeden přichvátal s kamerou. Ihned se jal mi třást rukou a věcně mi gratulovat. Připadal jsem si jak vůl, protože jsem fakt netušil, o co jde. Nebyl jsem asi jediný, i třídní na mě hleděla s vražedným pohledem a výčitkou ‚kvůli tobě mám narušenou hodinu.‘ Ostatním se to ale velice líbilo (nejspíš se nudili stejně jako já) a ohromně tleskali. Rukou mi potřásali i ostatní z týmu toho chlapa (či co to bylo), krom kameramana (ten točil). Ten chlap mávl rukou a všichni na jeho pokyn zmlkli. Jen já tam stále stál jak totem. „Abych vám ostatním to vysvětlil, proč vás vyrušuji v hodině“ řekl „tady váš spolužák Bohuslav Brumla,“ proč to jméno pořád opakuje?? „vyhrál v naší internetové soutěži Krach a Pat a to naši hlavní cenu, což je pobytový zájezd do Grónska na 14 dní. Tímto bych mu chtěl předat poukaz a ještě jednou pogratulovat!“ V tu chvíli jsem na něho hleděl jako zhulená sova. Já nikde nesoutěžil! Navíc bych si nikdy nevybral hru s tak přiblblým názvem! Kde je vůbec Grónsko? Musím se podívat do mapy!
Přebral jsem tu poukázku a poté se celý tým soutěže Krach a Pat vyhrnul ze třídy stejně rychle jako sem nahrnul. Ještě pořád jsem v šoku, nyní mi gratuluje i třídní. Trapas! Fakt nevím, o co běží. Co si vezmu sebou? Sedám si do lavice a dívám se na tu poukázku. Je na ní napsáno:

Poukaz na pobytový 14 denní zájezd do Grónska
pro
Bohuslava Brumlu,
Výherce soutěže Krach a Pat, kterou sponzoruje firma Aprílové vtípky s.r.o.

V tu ránu mi to všechno došlo. Dnes je prvního dubna a já se nechal výborně nachytat. Sežral jsem to i s navijákem a v duchu už si pomalu balil kufr! Aspoň, že ostatní se můžou potrhat smíchy…
Autor ďáblík králík, 25.02.2009
Přečteno 348x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí