Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 1.kapitola

Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D 1.kapitola

Anotace: Jestli jste četli zamilovaný (historický) románek od Vampire's Vanity, tak tohle je dělané podle toho, ale srandovní :-) DOPORUČUJI si přečíst :-D (lepší je si zkopírovat vše do wordu - vyjde to na nějaké 4 A4 a líp se to čte vše najednou.)

Sbírka: Já Tě prostě miluji - PARODIE :-D

Doporučuji si nejdřív přečíst originál od Vampire's Vanity, aby jste pochopili některé pasáže; některé bez původního přečtení nepochopíte.

1. Kapitola (originál - http://liter.cz/Romany/218686-view.aspx )

Píše se rok 1684 a na panství lorda Greenridge přijela vévodkyně Anna s dcerou. Dívce bylo překrásných 22let a byla velmi krásná! Zřejmě po nebožtíkovi, nevlastním otci z Velhartic. Ne hodně lidí ve společnosti se divilo po kom tu krásu zdědila, když otec, který si bláhově myslel, že dcera je jeho, vypadal jak oživlá pípa. A matka, které se mezi poddanými přezdívalo šlapací petka, díky svému značkovému make-upu vypadala přijatelně.
Měla dlouhé černé vlasy a jasně červené, pardon, zelené oči. Kdo se na ně podíval, soudil o nich, že jsou ďábelské. Rámovaly je dlouhé a husté řasy. Dívčin úsměv byl nadpřirozeně tajemný, jakoby věděla co vyjde za týden v časopisu Mladá fronta dnes. Nebyla proto ve společnosti moc oblíbená.
Zatímco se ostatní dívky těšily až si najdou manžela, Nadine seděla nad knihami a snažila se najít řešení různých problémů. Chyběla jí matčina elegance a graciézní vystupování. Lidé ji označovali jako nudnou. Nikdo nevěděl o proplakaných nocí, kdy želela této své stránky! Žádný člověk nevěděl o tom, jaká je, ani zbla a přesto ji očerňovali!
Při svém debutu se nemohla ani projevit a poté co byla velmi uražena jedním vysoko postaveným floutkem, se rozhodla ukazovat světu tu stránku, kterou jí přisoudil. Tatam byly dlouhé, nebezpečné projížďky na polodivokých koních. Ani památky nezbyly po té úžasné dívce, plné života. Skoro připomínala seschlou babičku na pokraji života. Lady Anna doufala, že její dcera najde jednou muže, který jí vrátí radost ze života. Takového, co jí ukáže život se vším všudy, a který jí vrátí hrdost, rozhodnost a umění se smát.
Naproti tomu James, syn lorda Garetha, byl miláčkem celé smetánky. Měl urostlou postavu, široká ramena a vzpřímený postoj. Nikdy nesklonil hlavu a byl znám svými nebezpečnými kousky. Dovedl vést konverzaci o všem. Nikdy se neomezoval pouze na jediné téma. Bylo mu 24 let, ale zatímco ostatní mladíci již měli děti, on se stále neoženil, ač o něho stálo mnoho dam. James tvrdil, že se neožení dokud nepotká dívku, která bude nejlépe plnit manželské povinnosti. Na panství svého otce moc nepobýval, ale v poslední době jakoby mu chyběla chuť do života. Strávil na sídle celý rok. Lord Gareth byl velmi dobrým přítelem rodiny lady Anny. Velmi dobře znal jak Annu, tak Nadine. Asi před třemi měsíci mu Anna napsala o tom, co se stalo s její milovanou a jedinou dcerou. Rozhodl se, že je pozve, aby se u něho rekreovaly.
Autor Džuda, 12.09.2009
Přečteno 397x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí