Boj nikdy nekončí . . . :-) - 2. závěrečná část

Boj nikdy nekončí . . . :-) - 2. závěrečná část

Anotace: aneb - anebo možná jo? . . . :-).

     Chcete boj? Dobrá, budete ho mít! Projela jsem internet. Zjistila jsem, že je plný stejně zoufalých lidí, jako jsem já. Někteří byli možná ještě zoufalejší než já, to když jim na záhonu nezbyla ani ta slupka jejich předešlého úsilí. Šmejdi, neřádi, hajzlové . . . některá další slova, už bohužel nelze publikovat. Takto náš národ sjednocovala ta slimáčí epidemie. Ano, to je na nás vždycky sympatické, jak nás neštěstí dokáže stmelit. A tak my potom zvedneme hlavu vzhůru a jdeme do boje! Zaručenými  protislimákovskými recepty se to na internetu jenom hemžilo. Troufla bych si odhadnout, že leckde počtem překonaly i recepty na babiččin houskový knedlík. A to už je co říct :-)!     Pivo,  střepy, uhlí, popel, drcené vaječné skořápky i jedovaté zelené granule – to všechno prý „naše“ slimáky vyděsí natolik, že raději odlezou k sousedovi, který nemá internet anebo má slabší brýle a tudíž se mu zdá, že se u něho ty potvory nevyskytují! Šťastný to člověk! Já mám bohužel internet i ty silnější brýle, takže vím a vidím vše!

 

     Za ta léta věčných soubojů, kdy jsem si tedy dovolila použít všechny možné i nemožné prostředky, jsem dospěla k jedinému závěru. Je zapotřebí fyzické likvidace, ta je jednoznačně nejúčinnější. Můžete se do toho pustit hned vlastními silami. Dopředu vás ale upozorňuji, že je to pro fyzicky zdatnější jedince. Vsadila bych se, že tolik dřepů a shybů při večerním či ranním sbírání těch bestií neudělá ani ten pěkný namakaný soused o tři baráky dál, jehož přechodné bydliště se nazývá posilovna. Dále je možné zaangažovat širší příbuzenstvo, které si pro ty vaše skvělé jahody jezdí v pravidelných intervalech, když je čas sklizně. Ona taková brigádička – "sběr slimáků" by v podstatě mohla nahradit ty známé sběry brambor, či kamení, což už je dneska tak trochu „out“. Nebo taková bojová hra – „Boj se slimáky“ by jistě byla daleko zábavnější než leckterá „game“ ve virtuálním světě našich dětí, že! A což teprve, když vyhlásíte soutěž „O nejdelšího slimáka“ s nějakou pěknou odměnou :-)! Jak vidíte, fantazii se meze nekladou :-).

 

      Já, protože si tedy snažím držet linii, to dělám tím systémem dřepů a shybů. Je mi ale jasné, že to opravdu nezvládne každý. Přesto jsem vás chtěla na tomto místě poprosit - lidi, nevzdávejte to! Třeba někomu pomůže jiný vyzkoušený recept? Což takhle založit si na zahradě vlastní chov! Ale, proboha! Né, chov slimáků! Tuhle psali, že některé druhy kachen se prý mohou po slimáčím doslova utlouct! Anebo chov ježků! Je to přírodní, je to ekologické, dokonce jsem přesvědčena, že ani ochránci zvířat nemohou nic namítat! Prostě lidi, bojujte! Boj nikdy nesmí skončit! Jen si to představte, co bude, až ti slimáci sežerou úplně všechno na vaší i sousedově zahradě a budou padesátkrát větší!!! A to je má dnešní hádanka číslo dvě, pevně věřím, že nebude úplně poslední  :-(. . . 

 

     Je to dlouhý, hnědý, všude to leze, všechno už to sežralo, do koho se to pustí teď?!?!? . . .:-(  :-). /nápověda: není to hnědý jezevčík :-)/.

 

 

Autor Fany, 10.07.2016
Přečteno 416x
Tipy 7
Poslední tipující: Amonasr, Kubíno, Sanneke, Philogyny1
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ach, já to tušila! - dále budou následovat slimáci rozměrů velkých hadů . . . atd. :-). Díky za zastavení Philogyny a už píšeš ten horor? :-)

10.07.2016 10:39:26 | Fany

Já jsem rychlá a stručná:
lehla
usnula
a probudila se v kabinetě přírodopisu jako kostra v opalovačkách /možná i bez.../ :)

10.07.2016 11:34:26 | Philogyny1

tak to bylo opravdu rychlé :-).

10.07.2016 11:59:16 | Fany

Fany, dorůstají už rozměrů malých hadů, požírají sami sebe, já už si kolikrát říkala, že by to byl námět na horror, lehneš si u jezera, usneš a je z tebe učební pomůcka... :)

10.07.2016 10:08:07 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí