Rychlokurz na ideálního partnera - 1. část

Rychlokurz na ideálního partnera - 1. část

Anotace: rychločtení na víkend :-)

 

Rychlokurz na ideálního partnera

 

 

      Ano, ano, dnes máme kurzy na všechno. Kurzy jsou prostě v kurzu. Máme kurzy na vaření, hlídání dětí i seniorů, na navlékání korálků, na stavění stanů, na předení ovčí vlny a tak podobně. A doba trvaní těchto kurzů se samozřejmě zkracuje, nikdo z nás nemá dnes čas navlékat korálky věčně. Tak si myslím, že nebude dlouho trvat a k řízení auta již zájemci postačí, že pozná auto – na obrázku a alou do terénu! Lidé se teď zkrátka musí vzdělávat a učit takříkajíc za pochodu.

 

     Také já, jak už víte, radím mezi vařením, hlídáním domácího zvířectva a když si odskočím z pole, kde jsem zasela řepku. Mám také samozřejmě své limity, ale když se na vás o půlnoci obrátí zoufalí Eskymáci, tak co máte dělat? Poslat je do háje? Tedy je spíše do závějí? Ne, taková mrcha opravdu nejsem. Tak co máte za problém?, trpělivě se ptám. A víte, co to bylo? No, oni jak tam mají pořád tu zimu a nic vlastně nemůžou, tak mají hodně dětí. No, a oni se jim ty děti už letos nevešly do iglú. Tak babo, raď! No, tak jsem jim řekla: a co takhle vyhnat to iglú do patra! No, a bylo to ono! Už jsou zase v pohodě!

 

      Nebo třeba tuhle, zaháním právě ovce do salaše, když tu se ozvou shora - z kosmický lodi. Prej, že jim v tý lodi nějak řachtá či co, a oni mají obavy o své životy. No, měla jsem teda v plánu zrovna jednotit mrkev.   Mám se na ně proto vykašlat?  Ne, samozřejmě že ne! Tak se zamyslím, a pak povídám. A co ten šroubek vlevo dole, není potřeba ho trochu přitáhnout? No, a bylo to ono! Přece jsem je nemohla nechat spadnout - takový pěkný mužský :-)!

 

     No, a když jsem tak tuhle plela jahody, tak mne napadlo, uspořádat kurz na ideálního partnera. Těch není nikdy dost a takový ideální partner se v domácnosti vždycky hodí. Jenomže, znáte to, čas je nad zlato a teď - jak to pořešit? Takže jsem, pro vás, chlapi, vymyslela tenhle Rychlokurz. Vlastně ho absolvujete tím, že si tady dočtete těch pár zbývajících řádků, a když mi pošlete deset tisíc na moji adresu, tak vám zpátky pošlu potvrzení o absolvování ročního kurzu s mým vlastnoručním podpisem k tomu. No není to prima :-)?

 

     Takže jdeme na to. Základním kamenem partnerského soužití je dokonalé sladění páru tak, aby další soužití takto sladěných partnerů pak byl ráj na zemi a ne peklo tamtéž. To je důležité si uvědomit, a jestli teda na to máte odvahu se s tím poprat, tak vám garantuju, že to půjde! Zásadním slovem, které je třeba se pořádně naučit je slovo vyjadřující souhlas - takzvané: „ano“. Zkuste si to, chlapi! Jo, dobrý, však ono to půjde :-)!. A teď trochu nahlédneme do naší něžné ženské duše. To je věc číslo 2! . . . 

 

 Vážení milí čtenáři, Rychlokurz bude jistojistě pokračovat již zítra v tuto dobu na tomto místě. Těším se na Vás :-). Vaše Fany

 

Pokračování zítra :-). 

 

Autor Fany, 13.08.2016
Přečteno 478x
Tipy 16
Poslední tipující: Lůca, Amonasr, Frr, Kubíno, A42, hanele m., Sanneke, Philogyny1
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A42 tak to mám radost :-), no, co se týká praktického rozšíření tohoto nápadu do všech oblastí našeho "zrychleného" života, tak si jsem jistá, že to není dobrý nápad, spíš to je strašný nápad! a ono to už, jak to tak vidím, někde funguje :-(. Ale to je už psaní do jiné škatulky :-).

13.08.2016 10:31:32 | Fany

Kouzelně psáno. Uvidíme, jak se rychlokursy ujmou. ;-)

13.08.2016 10:16:20 | A42

tvé psaní mě většinou baví, mám ráda humor - ale strašně mi vadí ti smajlíci v textu - vím, že když je technicky možné je tam vkládat, tak to - hlavně u humorně pojatých dílek - svádí, ale ani v těch nejvtipnějších knížkách nic co by čtenáře "nutilo" se smát, není (ano, vadí mi i předtočený smích v sitkomech)
jinak hodně zdaru v podnikání v oblasti rychlokurzů :oD

13.08.2016 09:11:28 | hanele m.

hanele m. Díky ti moc za pochvalu a přání úspěchů "v podnikání rychlokurzů" :-). A k těm smajlíkům - neber to tak, že tím nutím čtenáře v těchto pasážích k smíchu, když se někdo nebude chtít smát, nepomůže ani kdybych tam těch smajlíků dala dvacet, stejně jako předtočený smích mi nepomůže k tomu, abych se smála také, s tím naprosto souhlasím. Spíš mi to tam nějak sedí s ohledem na způsob fejetonového psaní těchto povídek, tak asi tak :-).

13.08.2016 09:22:17 | Fany

:-), tak ženský to mají zadarmo :-), doufám, že to není na žalobu :-)! Díky :-)!

13.08.2016 07:21:22 | Fany

Hm, tak teď je jistý, že na literu jsou ode dneška jen samé ženy :-( . . .

13.08.2016 08:06:00 | Fany

Fany, já zdatně dočetla, ale nevím, co mám poslat, když nejsem chlap? :)

13.08.2016 07:15:57 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí