Rychlokurz na ideálního partnera - 2. závěrečná část

Rychlokurz na ideálního partnera - 2. závěrečná část

Anotace: tak jdeme zase na to :-), rychločtení v neděli

 

. . .  A teď trochu nahlédneme do naší něžné ženské duše. To je věc číslo 2! Žena potřebuje dvě věci – fyzickou blízkost a duševní souznění. Tu fyzickou bychom tu teď neřešili, to je na dvouroční kurz. My se budeme věnovat duševnímu souznění. Cítíte tu krásu? Ono to už krásně zní samo o sobě, a když to ještě ke všemu funguje, je to super!

 

     My ženy budeme dřít jako soumaři, vychováme vám deset dětí, obděláme pole, postavíme dům, ale potřebujeme k tomu vaši podporu – chápete?, jako že jste tu s námi, a ne v myšlenkách na fotbale či v hospodě. To se pak naštveme a jdeme vod toho. Když k vám hovoříme, musíme tu podporu cítit. Špatně ji cítíme, když si u naší řeči čtete noviny. Když si třeba stěžujeme, že nemáme co na sebe, prosím, neberte to na lehkou váhu. Tak sakra, chlapi, nebuďte škrti a ten kabátek za dvacet litříků té svojí milé dopřejte! Nebo když pláčeme, že máme moc práce, pomozte nám s úklidem, vyndejte nám třeba lux a můžete nás pak obdivovat, jak nám to při tom luxování sluší.

 

     Jo, a to k té podpoře přirozeně patří - vy nám musíte říkat, že jsme krásné, i když si to nemyslíte, na tom nezáleží. Nebo když řídíme, tak my řídíme výborně, že občas štrejcháme koly o obrubníky, no bóže, tak uhneme teda ždibec doleva. Ale vy nám musíte prostě potvrdit: Ano, Jaruško, jde ti to skvěle. Máme-li nový účes, to vám vždy oznamujeme, jinak byste si toho nevšimli, tak nás pochvalte. Ano, Blani, moc ti to sekne! A kdybychom náhodou připálily večeři, je potřeba abyste se neofrňovali a snědli to, i kdyby vám pak bylo tři dny těžko. A jasně, že řeknete: Ano, Maruš, bylo to vynikající! A tak dále, a tak dále.

 

     Tak já myslím, že příkladů jsme si probrali dost a že jste plně pochopili, o co tady jde. Pokud tedy zvládnete vše, co jsme si tady dneska osvětlili a navrch zamáváte své partnerce před očima mým osvědčením, tak čekejte každým okamžikem, že vás požádá o ruku! A copak jí odpovíte? No, co asi? No, jasně že: Ano,  Leni, jsem jen tvůj :-)! A máte to v kapse!!!

 

     Jo, a po svatbě si pak už dělejte, co chcete.  Garance úspěšnosti mého rychlokursu se samozřejmě vztahuje pouze na vztahy partnerské, tedy ne na vztahy manželské. To už je docela jiný level.  A pokud byste měli zájem ve studiu u mě pokračovat, je možné si již dnes! zablokovat místo v kurzu – Rychlokurz na ideálního manžela. Jen prosím počítejte vzhledem k náročnosti studia na poněkud dražší poplatek. Ale no tak, chlapi, nebuďte srabi, je to pro vaše dobro! hlaste se! Však ono to půjde :-)!. Jo, ale teď fakt už musím, dozrává mi totiž rybíz, tak nashle v kurzu . . . :-)!

Autor Fany, 14.08.2016
Přečteno 400x
Tipy 17
Poslední tipující: Lůca, lada34, Krahujec, Jort, Amonasr, Philogyny1, Kubíno, Sanneke, Frr, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fany, měla jsi vypsat rychlokurz na sběr rybízu, kdo vyhraje bude král... :)

14.08.2016 17:26:34 | Philogyny1

:-), kdo vyhraje, bude moct příští rok zase sbírat :-), díky :-)!

14.08.2016 18:37:53 | Fany

Ovšem, kdyby nám řekl, jsi nádherná, myslím, že to by nám nevadilo :-). Film jsem viděla několikrát a je prostě skvělej :-)! Díky ti za zastavení a hezký den :-).

14.08.2016 08:42:27 | Fany

To by byl ten chlap trochu jak Stepfordská panička, v mužském provedení :))

14.08.2016 08:21:20 | iluzionistka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí