Zase nic . . .

Zase nic . . .

Anotace: zase nic . . . :-)

 

Zase nic . . .

 

 

     Zase nic . . . To sem si moh´ myslet, zaslechla jsem ráno z kuchyně. Mužův hlas zněl opravdu naštvaně. Už zase, a teď to začne, pomyslela jsem si: proč já jsem se vůbec ženil?, moh´sem zůstat svobodnej jako ten pták a dělat si, co mě napadne . . . Proč já jsem se vůbec ženil?, rozhodil muž rukama, moh´sem zůstat svobodnej jako ten pták a . . . A víš, co?  máš recht, skočila jsem mu do řeči.

 

     A bylo dusno. Jako každý ráno u nás. Nevím, vo co mu jako de? Jiný chlapi to taky nemají každej den a smířili se s tím a nevotravujou hned takhle po ránu jako ten můj. Ach, jo, proč já sem se vůbec vdávala, mohla jsem zůstat svobodná jako ten pták . . . vlastně holubička bílá a . . . Takže fakt nic nebude, jo? zase se ozval muž. Ne, řekla jsem tvrdě. Nebude. Ani dneska, ani zejtra.

 

     Von si snad myslí, že má na to nějakej nárok či co. Jako že se oženil, tak že je to něco jako moje povinnost! Pche, to zrovna! Sem si myslel, že když se ožením, tak to budu mít každej den, že je to něco jako to - ta - tvoje povinnost, ozvalo se vzápětí. Jo, to určitě, na to mám tak akorát furt náladu, odfrkla jsem. No, jo, ale ty prostě nemáš náladu, že jo?! Tak já snad půjdu, a už podruhý rozhodil rukama, asi jinam - asi . . .

 

     Si di, vypálila jsem od boku, stejně vím, že tam chodíš! Nemysli, že jsem tak hloupá a nevím to! A co mi jako zbejvá? No, řekni, co mi už na tomhle světě zbejvá, než si na to zatracený pivo dojít do tý zatracený hospody, i když se mi tam teda vůbec nechce. Když ty mi ho prostě nekoupíš a nekoupíš! Proč já jsem se vůbec ženil, moh´sem zůstat svobodnej jako ten pták a . . . Dveře klaply.

 

     Tak teď mám vod něj aspoň na hoďku pokoj, natáhla jsem si nohy. Ach, to je slast :-).

 

 

Autor Fany, 22.08.2016
Přečteno 499x
Tipy 13
Poslední tipující: lada34, Jort, Kubíno, Amonasr, Sanneke, A42
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K pivu má být živo, pošli chlapa do hospody, vyrazíš mu dech, pak na rukou Tě bude nosit a možná i na zádech...
Tak chodí rád na to obligátní jedno nebo ne? :)

22.08.2016 14:41:09 | Philogyny1

:-), :-( - tak se tedy přiznávám - je to fikce :-), pěkný den Philogyny a třeba i s půllitříkem chlazeného :-).

22.08.2016 15:36:49 | Fany

Chudáček malej :D

22.08.2016 11:18:59 | iluzionistka

Ano, taková a ještě další hrozná "příkoří" my ženy těm našim mužům děláme! :-), ale myslím, že ve výsledku je to vlastně vyrovnaný :-)! Díky za návštěvu :-)!

22.08.2016 12:02:25 | Fany

Vono teda po internetu jde taky ledacos objednat... a to by pak nebyla ta hoďka klidu než přijde. :-))

22.08.2016 09:34:18 | A42

No, právě :-)!Díky za zastavení :-)!

22.08.2016 12:00:40 | Fany

Chachá... taky nechápu, vo co jim jako furt de? Šak moh zůstat svobodnej jako pták, šak ho nikdo nenutil, nebo jo? Ale s kým by vedl tak podnětnej dialog? No a Ty sis, taky mohla vzít třeba Pištu Hufnágla, když na to přijde a mohlas bejt Štastná. Voni to teda maj těžký, to jo, voni musej, takový vnitřní pnutí. No ale když to chce mít každej den, moh by Ti někdy vyjít vstříc a udělat si to sám, šak jak má taky chudák ženská furt tahat ty basy piv... pěkné.

22.08.2016 09:10:32 | Iva Husárková

Díky ti za pochvalu i za vtipný komentář :-), já tedy ve skutečnosti netahám basy piv, ale balíky s mlíkem - ale to je vlastně jedno, že jo :-). Sportu zdar! :-)

22.08.2016 12:04:27 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí