Všichni mi lžou

Všichni mi lžou

Anotace: někde se stala chyba . . . ach, ty geny . . . šlo o ty knedlíky . . . sakra! proč? . . . opravdu jsem se uklidnila . . . Nééé! Jedna minipovídka ještě z léta, hezký den všem!

 

 

Všichni mi lžou

 

 

     Někde se stala chyba! Ano, někde po cestě svého života jsem zřejmě udělala takovou tu zásadní chybu a ta se nyní ukázala v celé své nahotě! A co je na tom to nejhorší?  Že se se mnou ta potvora potáhne už pořád. Je evidentní, že mi bude věrná až do konce mých dnů, a to mne na tom děsí nejvíc . . .

 

     O co jde? No, zkrátka všichni mi lžou! Jak jsem na to přišla? Úplně jednoduše. Když jsem včera zjistila, že ze záhonu zmizely všechny jahody! Kdo to byl, kdo ty jahody sežr . . . ??? Chtěla jsem udělat jahodový knedlíky a teď mi teda vysvětlete, jak mám udělat jahodový knedlíky bez jahod??? Manžel zvedl zrak od tabletu a tázavě se na mne podíval, děti též zvedly zraky od tabletů a podívaly se na mne stejně tázavě jako jejich otec. Ach, ty geny, ty se prostě nezapřou.

 

      Ale o to teď vážně nešlo. Šlo o ty knedlíky, tedy vlastně o ty jahody! Tak kdo? No, já ne, ohradil se proti mému obvinění manžel. Vždyť jsem teď přišel a na zahradě jsem dneska vůbec nebyl! My taky ne, řekly děti hezky dvojhlasně - jsou totiž dvojčata. Jsme se celé odpoledne učily. No, to vám tak, milánkové, budu určitě věřit! Takže z toho mi vychází, že jsem si ty jahody asi sežr . . . sama, ne? Žádná odpověď se však neozvala, a když se mlčí, tak se souhlasí.

 

     To mě teda fakt namíchlo a zrudla jsem vzteky jako ta nejkrásnější jahoda na tom mém záhonu, která tam vlastně už fakticky nebyla. Sakra! Proč? Proč mi všichni lžou???

 

     Kdykoli se ocitnu ve svém životě na nějaké té složité životní křižovatce či se propadnu třeba na přehluboké dno anebo se plácám v bahně, tak mne z toho svrabu vždy vytáhnou naše němé tváře. Znáte to?! Podívají se na vás těma svýma upřímnýma očima, ze kterých ta moudrost jen čiší a vy? A vy najednou víte, že ta křižovatka není zas tak strašně složitá. Z mnoha můžete klidně vycouvat. Že to dno není tak přehluboké, a když trochu zamácháte rukama, tak nakonec vyplavete. A že z toho bahna se taky koneckonců nějak vydrápete. Takže tak . . . Jo, máš pravdu, pohladila jsem našeho psa a pustila ho ven.

 

     Opravdu jsem se zase uklidnila. Vy, jedni lháři, však ono na vás taky dojde. Už se nebudu rozčilovat, škodím tím jen a jen svému zdraví. Pojď, pejsku, jdeme domů, zavolala jsem to milé zvíře.  Milé zvíře vesele přiběhlo a z tlamičky mu visel stonek s kymácející se jahodou. Nééé!  . . . :-( . . . :-).

Autor Fany, 17.09.2016
Přečteno 384x
Tipy 24
Poslední tipující: jitoush, Sanneke, Nikita44, Jort, Malá mořská víla, Amonasr, darksoul, Kubíno, Frr, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (22)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...doufám, že jsi mu vysvětila, že jsi chtěla dělat knedlíky...

17.09.2016 16:34:24 | Jort

Ne, Jorte, nevysvětlila :-), bylo by mu to fuk, hlavně, že si dal do nosu :-), díky :-)!

17.09.2016 19:09:11 | Fany

hezké Fany a to máme za to, že jsou to masolžouti ;-)

17.09.2016 15:40:34 | Malá mořská víla

Děkuji Ti malá mořská vílo za zastavení :-), občas se zdá, že i naši chlupatí miláčci přemýšlí o zdravé výživě, když už sklízí i mrkev :-).

17.09.2016 19:06:46 | Fany

Te Fany já nechcu byt urépaná,ale dáváš temo nažrat? :-D
Nebo se jedná o speciální křížence s králíkem,když jim chutná mrkev s jahodama Daucus canis fragaria...a nebó Ti chtějí mermo moci pomáhat s prací na zahradě...nebó, nebo nevim... každopádně jim to pomáhá v trávení;-)

18.09.2016 16:25:02 | Malá mořská víla

:-), to se neboj :-), u nás se mají zvířata líp než lidi /jak mi muž rád předhazuje :-)/, jinak pejska jsme kupovali jako pejska, o tom že by byl křížený s králikem nebyla řeč :-), díky za vtipný koment :-)!

18.09.2016 17:33:38 | Fany

ten můj žárlí i na rybičky a to už mi jich několik i chcíplo..:-(
díky za vlídné přijetí :-)

18.09.2016 17:36:42 | Malá mořská víla

:-), jak se do lesa volá, . . . :-)

18.09.2016 17:41:00 | Fany

tak v něm padají šišky...že jo;-)?

18.09.2016 17:56:41 | Malá mořská víla

:-), jo, šišky taky :-), ale taky - co vysíláme - to dostáváme :-).

18.09.2016 18:29:02 | Fany

:-)

18.09.2016 18:41:43 | Malá mořská víla

Bezva :-)

17.09.2016 15:27:53 | Amonasr

Bezva, že "bezva" :-), díky moc :-).

17.09.2016 19:04:15 | Fany

:-))

18.09.2016 12:01:41 | Amonasr

Moc hezké Fany :-) :-D.
Úplně mi to v určitých pasážích připomíná moji rodinu :-D.
Hlavně jsem se nasmál v části, kdy začíná odhalování viníka :-) :-D.

17.09.2016 13:15:57 | Kubíno

Díky moc za milý komentář, Kubíno :-) a těší mě, že jsi tam našel některé podobnosti i z Vaší rodiny :-).

17.09.2016 19:03:13 | Fany

:-)

18.09.2016 12:56:08 | Kubíno

Naši psi rádi i borůvky, maliny a švestky, ty hlavně.
A to nemluvím o koze, ta si je bravurně i vypeckovala...
Mne zase obvinil manžel, který švestky horlivě sbírá do bečky na kvas, že mu je nakousávám a pohazuji. Také se pak divil, když viděl Frýdu se švestkou...
Hezky napsáno, živě jsem si tu Vaši zahradu představila, hlavně, když je veselo. Povídku bys mohla ráno ke kafi vyhazovat klidně každý den... :)

17.09.2016 09:11:06 | Philogyny1

Milá Philogyny, díky Ti za Tvé zastavení a pěkný koment :-). Se zvířátky se člověk nikdy nenudí - zvlášť pak na té zahradě :-).

17.09.2016 19:00:52 | Fany

Fany, tři věci... vlastně čtyři... když Tvůj manžel s Tvými dětmi svorně zvedli tázavý pohled od tabletů a projevila se tak pravda v celé své nahotě (vlastně geny), hrozně mě to rozveselilo... když ses (rudá vzteky nad prolhaností světa) přirovnala k té nejkrásnější jahodě, to už jsem se nepokrytě pochechtávala... po přečtení dalšího odstavce jsem na chvíli ztichla v zamyšlení nad moudrými slovy, nad tak hlubokou a pravdivou myšlenkou, že jediné, co nás skutečně drží nad vodou a na čem záleží je láska, a že žádné dno není tak hluboké, aby se z něho nešlo vyhrabat... a konečně za čtvrté - když Tvému miláčkovi, Tvé lásce a chloubě, světlu Tvého života, který vesele přiběhl na Tvé zavolání, visela z tlamičky kymácející se jahoda... to už jsem řvala smíchy jako kůň, tekly mi slzy a zamlžily se mi brejle... promiň... moment... ale Fany, jsi UNIKÁT, jsi ČÍSLO a miluju Tvůj HUMOR... a prosím - nelžu Ti!!! FAMÓZNÍ. Máš můj obdiv. Děkuji. Krásný den. :-)))

17.09.2016 08:01:35 | Iva Husárková

Milá Ivo, za krásný komentář moc díky :-), jsem moc ráda, že jsem Tě rozveselila a přeji Ti hezký večer :-)!

17.09.2016 18:57:33 | Fany

:-))

18.09.2016 06:33:42 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí