Přítel internet aneb kde je láska?

Přítel internet aneb kde je láska?

Anotace: jo, my musíme být v obraze . . . málem ji skolil infarkt . . . projel rady kutilům . . . ví, odkud vítr fouká . . . i různé pikantnosti . . . no, není to super? . . . když se chce, tak všechno jde . . . co myslíte?

 

 

Přítel internet

aneb kde je láska?

 

 

     Zaplaťpánbů, že máme ten internet! Teda ve skutečnosti ho neplatí pánbůh, ale my. Ano, něco nás to stojí být v dnešním světě takhle v obraze. Ale o to nám přece právě jde. Jo, my musíme být v obraze, cool, hustý, zkrátka „in“, jinak budeme mimo, mimo mísu, out, off a tak podobně. No, ale hlavně, když například my ženy potřebujeme uvařit babiččinu koprovku a opravdu nemáme čas půl dne probírat těch třicet kuchařek, které nám tak nějak leží na polici, projedeme internet a máme to! Prostě, je-li dnes jakýkoli problém, internet nám ho vyřeší jednoduše a bleskurychle. Je to super!  

  

     Kamarádka například tuhle nevěděla, co má dělat, aby se její dlouholetý přítel konečně rozhoupal k činu a požádal ji o její spanilou ručku. Prvně se sice obrátila o radu na mě, ale znáte to, zrovna jsem nějak neměla chvilku času, abychom to spolu mohly probrat. A tak poraď, ty, internete! Mohla si dokonce vybrat ze zhruba třiceti opravdu zaručených návodů, jak na to. Tak se rozhodla, že na to půjde pěkně systematicky – popořadě – od začátku. A co byste řekli? Nedošla ani k bodu číslo 5 a byla veselka! Paráda!

 

     Nebo tuhle sousedka, dlouho se trápila pro nic za nic. Naťukala svůj problém do vyhledávače. Prvně ji sice málem skolil infarkt, protože se dozvěděla, že s jejími obtížemi by už dávno neměla dlít mezi živými! Ale sláva! – potom si všimla, že to zadala nějak blbě, načež druhý pokus už vyšel. Šlo o úplnou prkotinu, které nestojí za to věnovat pozornost. Od té doby je naprosto fit a začala si opět užívat života. Jo, jo, našla si dokonce novýho chlapa! A za to může poděkovat zase jenom internetu!

 

      Můj známý zase hrozně nadával. Ti řemeslníci v dnešní době nemají kdy.  A přitom jen potřeboval opravit zásuvku, která někdy fungovala a někdy ne. Projel rady kutilům a bylo to! Trošku ho to prvně koplo, ale záhy na to přišel a podruhé si už tu potvoru elektriku vypnul. A zase svítí! Je to úleva, že si prostě můžete poradit sami, tedy jasně že s pomocí našeho nejvěrnějšího přítele – internetu!

 

     A není nad to, pokud vaše děti potřebují nějaké ty informace do školy. Například píšou-li odborné referáty, různé eseje a podobně. No, kdo jim pomůže? No, rodiče těžko, většina nejsou géniové s převysokým IQ. Zapnou tedy noťas a jedou. Profesor zírá, protože do toho okamžiku, než se začetl do jejich skvělého textu, neměl ani potuchy, jací borci se to v jeho třídě skrývají! I když, přiznejme si, pokud nejsou ještě z té staré školy, tak ti dnešní ví, odkud vítr fouká! Sami to také dělali, že!

 

     Internet je prostě blaho! Potřebuje vaše babička k doktorovi? Neví ordinační hodiny? Zasedne k počítači třeba ve tři ráno. A on nebrblá, není nepříjemný, že otravuje a rovnou na ni vyplivne nejen ordinační hodiny dotyčného, ale pokud bude babička šikovná, dozví se i různé pikantnosti, které na sebe neví ani pan doktor! Tak tak alespoň bude mít pak co vyprávět ženskejm na návsi.

 

     Nebo je třeba si orazit? Pořádně se odreagovat? Není problém, pustíte si relaxační hudbu, lechtivý film či procestujete celý svět, aniž byste se zvedli ze svého teplého hnízdečka. Jo, a pokud to vaše odreagování vyžaduje přece jen tu akci – co je lepšího než skvělá střílečka na dobrou noc. Jen bacha při některých scénách je lepší ztlumit zvuk. To proto, aby vás sousedi nepráskli, že jste sériový vrah, když slyší ty příšerné zvuky prostupující do jejich příbytku z toho vašeho!

 

     No, a pokud vás tedy opravdu baví nejrůznější informace ze soukromí slavných i méně slavných, není nic jednoduššího, než si zalistovat v příslušných bulvárech. A kde? No, samozřejmě na internetu! A ještě vlastně děláte bohulibý skutek – chráníte přitom naše lesy, poněvadž pro tuhle vaši zálibu nebylo nutné porazit jediný kmen, co kmen – ani třísku jste nezmařili! No, není to super?

 

     Prostě věci, co musíte vyřídit, se dají vyřídit bez vás. Nemusíte se nikam plahočit. A co ušetříte financí! Jen si to uvědomte, když nikam nemusíte, nemusíte se ani oblékat, natož líčit. Můžete sedět doma v teplákách klidně s tváří modelky po velkým mejdanu a je to fuk. Banka to neuvidí, přátele to skrz mail neuvidí. No a na facebook na profil holt prostě dneska nedáte svoji aktuální podobu a je to! No, není to báječné?!

 

     Taky je bezva, že ani nemusíte koukat z okna, když potřebujete vědět, jaký je zrovna počasí. Stačí kouknout na net a je jasné, že dneska to bude v pohodě. A kdyby se vám ta předpověď náhodou nelíbila, opět žádný zle, zkouknete jinou na jiném místě a prostě si vyberete nějakou vhodnější pro vaše dnešní plány. Jo, je to tak. Prostě ten život je teď daleko čitelnější a v klidu.

 

     Trochu mě jen mrzí, že ten internet ještě neumí stlát postele a vynášet odpadky. Taky s praním a žehlením je to blbý. No, měli by na tom nějací ti machři už zapracovat, protože tohle nám vobyčejnejm lidem dost ztrpčuje život. Doufejme, že to nebude dlouho trvat a tyhle maličkosti už záhy pořeší. Vono, totiž – jak se říká – když se chce, tak všechno jde!

 

     No a pomalu se chýlíme k závěru v tomhle našem fejetonu. Víte, taky mám zrovna něco na práci. Možná si myslíte, že si jako celej den píšu jen takhle pro zábavu, ale to byste se teda spletli. Pravda je, že mám dneska před sebou vážně důležitej úkol a že jste to vy, tak vám prozradím - jakej. Včera v metru na mne totiž nějaký dítě zničehožnic vybaflo:  kde je láska? No, poslala jsem ho na ztráty a nálezy, ale samotné mi to začalo vrtat hlavou. Takže, teď zkrátka musím projet internet a mrknout na to. Jen doufám, že tam vo tom něco najdu. Mám takovej neblahej pocit, že to je něco z dávný doby, něco takovýho archaickýho, co myslíte? . . . :-)

 

 

 

    

 

 

Autor Fany, 09.11.2016
Přečteno 345x
Tipy 10
Poslední tipující: Amonasr, Philogyny1, Sanneke, Malá mořská víla, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pozor, internet taky slyší a čumí... :)

09.11.2016 11:05:14 | Philogyny1

:-), a do háje a já neměla ráno vyčištěný zuby :-( . . . :-), díky moc a hezký den :-)!

09.11.2016 11:11:34 | Fany

Gábi, nechci brzdit Tvé nadšení pro dobrou věc, ale mám zatažený žalúzky a to, že je venku krásně může být pravda a nemusí... jenže se nekouknu, páč bych neviděla na monitor... hehe... promiň.

09.11.2016 10:50:39 | Iva Husárková

moc pěkné povídání Fany ... a mohlo to končit jak pohádka ... a jestli neumřeli, (jakože to nebude dlouho trvat) sedí na prdeli dodnes...:-)

byla jsem na přednášce a mám "poslání"... rozpohybovat lidi...naučit je se hýbat, jíst, smát se a milovat..
a pozor nesnese to odkladu, ani odporu ...kdo bude proti toho utopím, alespoň tu strašnó smrť bude mět za sebó...tak holky ...VŠECKO SÉM A VŠECKO VÉN...je tam krásně a nelítají granáty...tak si toho važme ;-):-*:-)

09.11.2016 07:52:53 | Malá mořská víla

Bezva vtipný komentář, milá Malá mořská vílo :-), všechno, cos napsala je pravda pravdoucí, nemám co dodat :-), krásný den!

09.11.2016 08:47:29 | Fany

:-)

09.11.2016 19:39:12 | Malá mořská víla

Za mě povídka super, fakt, že než bych měla zvednout zadek ze židle, kliknu, objednám, přijde mi pod nos a levněji, než v obchodě, díky bohu za internet! Ona i technika dokáže potěšit, zdraví mě: dobré ráno, broučku, ale nepohladí, neobejme... :-))

09.11.2016 06:27:11 | Iva Husárková

:-), Ivo, nezoufej, za pár let tě už určitě pohladí a obejme, voni ti machři to nakonec přece jen daj :-)! Díky moc :-)!

09.11.2016 06:29:23 | Fany

:-)))

09.11.2016 06:51:27 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí