Proč já?

Proč já?

Anotace: Minipovídka o . . . :-), i když lepší asi bude, když si ji přečtete sami :-)

 

 

Proč já?

 

 

     Proč? Proč se to děje zrovna mně? Nerozumím tomu. Kdybych byla nějaký velký hříšník, tak to pochopím, jasně, trest boží. Ale já? Naposledy jsem ukradla spolužačce škebličku ve druhé třídě a naposledy jsem lhala před deseti lety městské policii, když jsem hrála překvapenou na zákazu parkování, jakože jsem si toho vůbec nevšimla . . . Takže zkrátka a dobře, jsem dost poctivý člověk, o čemž jsem vás teď jistě přesvědčila.

 

     A nejhorší na tom všem je, že se to opakuje v docela pravidelných intervalech. Už mě to prostě psychicky ničí. Když to ráno zjistím, mám totiž zkažený celý den a šéf pak v práci vždycky pozná, že nejsem ve své kůži. Ano, právě, ještě mi tyto problémy v osobním životě přerůstají do toho pracovního! A to, jak jistě uznáte, není žádná legrace! Ale co s tím? Kam se má člověk v mé situace obrátit? Napadl mě ombudsman. Ále, kdo ví, jestli by si na mě udělal čas. Nebo linka bezpečí? Vždyť je to pravda, že se cejtím ohrožená! Nebo to zkusit rovnou ve Štrasburku? Fakt nevím . . .

 

     Už večer, když jdu spát, začnu se třást při pomyšlení, že ho tam zase! ráno nenajdu! Celou noc tak ani kloudně nespím, protože se mi o tom zdají hrůzostrašné sny. A pak - ráno opatrně otevřu dveře od koupelny a - není tam! Kotlík právě přetekl! Sakra! Sakra! Sakra! Zase mi někdo vzal   m ů j   kartáček na  zuby!!! . . . :-)

Autor Fany, 24.11.2016
Přečteno 407x
Tipy 9
Poslední tipující: Amonasr, Iva Husárková, Sanneke
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Panebožéééé... Fany, hrozný... mi jednou vykradli auto, starou škodovku, ta jde normálně vyháčkovat, mi nevadilo, že sežrali guláš i s obědářem, že vyhodili doklady do odpadkáče, ale že odcizili můj kartáček zubáček... z toho jsem se dlouho nemohla vzpamatovat... hnusnej pocit, naprosto Tě chápu!!! ST. :-))

24.11.2016 13:03:41 | Iva Husárková

A Ivo, samozřejmě moc děkuju za Tvůj účastný komentář :-)!

24.11.2016 17:50:44 | Fany

Jo, jsem se prostě jednou ráno děsně naštvala a tak jsem to napsala :-), a bylo mi líp :-), kartáček je zkrátka něco jako můj přítel :-), to se nepůjčuje :-)!

24.11.2016 17:47:41 | Fany

Jasně, že ne, takový zvěrstvo... :-(((

25.11.2016 14:06:21 | Iva Husárková

:-)

25.11.2016 14:58:06 | Fany

Já si myslím, že je to o symbolech... :-)

24.11.2016 11:59:15 | retro47

:-), teď jsi na to kápl :-), přesně je to o symbolickém kartáčku na zuby :-)!

24.11.2016 12:10:11 | Fany

To chce po použití posypat pepřem a už ti ho určitě nesebere nikdo jiný. :O) ST

24.11.2016 10:18:50 | Tichá meluzína

:-), díky Ti za vtipný koment, hezký den :-)!

24.11.2016 10:50:24 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí