Věční hledači

Věční hledači

Anotace: minipovídka o: nevím, jak jste na tom vy . . . dostáváme se k jádru pudlíka . . . ježiši, vo co de . . . tam jsou obě v bezpečí . . . hrabu, hrabu . . . naházela jsem tam to nejnutnější . . . tak čůs :-)

 

 

Věční hledači

 

 

       Nevím, jak jste na tom vy, ale já občas něco hledám. Občas často, dost často, vlastně neustále, zkrátka furt . . . Tak jsem tuhle hledala flašku. Tedy správně flešku. Já tomu zařízení schválně říkám flaška, protože je mi to, ani nevím proč, tak nějak bližší. Tady ale budu psát raději fleška, myslím, že by vás to tak nějak mátlo, či co, a to bych nechtěla. Takže už se dostáváme k jádru pudlíka, fleška nikde. Ještě jednou jsem prošťourala všechny záhyby a záhybky mé krásné peněženky, a nic . . .

 

     Možná se divíte, proč hledám flešku v peněžence. Ježiši, vo co de, tak já zkrátka nosím flešky v peněžence. Někdo je třeba nosí za uchem nebo v ponožce a nikdo se nediví, tak já je prostě nosím tam. A hádejte, proč asi? No, protože peněženku mám stále při sobě, tedy ne úplně stále, to jistě chápete, při nějakých výjimečných příležitostech peněženku spolu s ostatním oblečením odkládám, ale jinak pořád. Logicky je tedy fleška na tom nejbezpečnějším místě. Tam se jí, chudince, nic zlého nemůže přihodit. Nejraději bych tedy tu peněženku s fleškou měla ještě blíž, třeba na srdci, ale tam by mě to asi tížilo. Tam se nosí třeba láska a tak, a protože tý já mám fakt dost, tak bych už vypadala až moc sexy. Takže, tam ne.

 

      Peněženku tedy nosím v kabelce. Tam jsou obě v bezpečí taky. Kromě nich tam s nimi je asi tak stopadesát dalších věcí, takže případný zloděj tím pádem nemá šanci tu peněženku s fleškou najít a musel by se mnou a s mojí kabelkou strávit opravdu hodně času svého života, než by se prohrabal k mému jmění. Takže, jak jsem řekla, fakt bez šance. Jenomže bez šance jsem zůstala tentokrát i já. Cožpak o to, peněženku jsem našla vedle šroubováku a sirek, (to se vždycky hodí), ale když kouknu do peněženky, tak tam nic. Tedy ne úplné, nějaké drobné tam byly, ale ta důležitá fleška nikde! Polilo mě horko. Průs. . . r! Hrabu, hrabu, jako krtek, když čeká hezké počasí a co byste řekli? Nic! Nedá se nic dělat, jestli fleška vypadla do kabelky, nezbývá než ji najít v té kabelce . . .

 

      Hrabu, hrabu, jako krtek, i když . . . vlastně to už jsem vám říkala, . . . a zase nic! Polilo mě horko. Průs. . . r! A jako na potvoru, hrozně dneska spěchám. Že jsem vám to ještě neřekla? Ježiši, no, vo co de, tak vám to říkám teď. Hrozně spěchám a jestli přijdu bez flešky a navíc ještě pozdě, tak bude dvojnásobný prů . . ., no, to už víte, co . . . Už mě ani nepolilo horko, spíš mě z toho roztřásla zimnice. Do kabelky jsem zpátky naházela to nejnutnější, měla chuděrka hned o dvě kila míň, což by se mi mimochodem taky hodilo, a ještě tu peněženku a letím. A tu se stal zázrak, skoro bych řekla, že s tím měl něco společného bůh, takže to můžu říct. Boží zázrak! Z peněženky, opravdu nevím, z jakého záhybku to bylo, náhle vypadlo něco malého hranatého! Uhodli jste! Byla to ona, skoro jsem ji zulíbala tu holku zpropadenou! Jsem zachráněna! Tak čůs a já letím . . .

 

      Nevím, jak jste na tom vy, ale já občas něco hledám . . . Nevíte, někdo, sakra, kde mám klíče, abych mohla zamknout byt???

 

 

Autor Fany, 07.01.2017
Přečteno 394x
Tipy 24
Poslední tipující: jitoush, enigman, Kubíno, danaska, Jort, Philogyny1, Sanneke, AndreaM, Amonasr, LV, ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

taky často něco hledám...ale je fakt že když nic nehledám většinou toho najdu spoustu...

11.01.2017 11:05:25 | enigman

:-), přesně, to je na tom tak kouzelné, že najdeme to, co momentálně vůbec nepotřebujeme a nenajdeme to, co nejvíc hledáme :-)! Tak ať najdeš, co hledáš :-), alespoň tedy někdy :-)!

11.01.2017 11:10:25 | Fany

Právě před chvílí jsem hledala brýle.Naštěstí jsem je našla, takže jsem si mohla přečíst tvou vtipnou povídku.

07.01.2017 19:46:49 | danaska

:-), moc Ti děkuju danasko, za Tvůj vtipný a milý komentář :-)!

07.01.2017 19:53:00 | Fany

...trefa do černého, hledáme všichni a koukám, že tu máš i hledače... :)

07.01.2017 17:22:30 | Philogyny1

:-), děkuji Ti Philogyny, no, nějaký ten profi hledač by se opravdu hodil :-), ale tenhle náš na literu má jinou práci, musí vymýšlet básničky :-).

07.01.2017 19:52:10 | Fany

ešteže tá peňaženka nemala o dve kilá menej, to by schudla i zhubla :D

07.01.2017 11:38:58 | LV

:-), tak tak stalo by se jí obojí :-), díky LV :-)!

07.01.2017 15:33:36 | Fany

nejen že jsem se pobavil, ale též děkuju za reklamu v názvu :-)))

07.01.2017 10:53:35 | hledač

:-), tak to jsem moc ráda a představ si, že mě napadlo, zda to nebudeš brát jako nějaký osobní útok proti tvé osobě :-)!, takže pokud to bereš jako reklamu, tak žádný problém, ráda jsem ti ji - samozřejmě bezplatně :-) udělala :-)!

07.01.2017 11:06:20 | Fany

Jednou jsem byla s kamarádkou na kafi a taky něco hledala v kabelce, tak ji celou vysypala na stůl. Dodnes nechápu, jak se jí tam ta hromada věcí vešla. A taky na co potřebovala ten šroubovák, co tam, mimo všech těch ostatních krámů, měla :)

07.01.2017 09:31:55 | iluzionistka

:-), a samozřejmě moc dík :-)!

07.01.2017 10:29:33 | Fany

:-), tak to já tu Tvoji kamarádku opravdu chápu a věř mi, že šroubovák v kabelce je strašně důležitá věc :-), např. jdeš takhle sama v noci někam, to je jedno kam a za tebou šramot, co uděláš? no, připravíš si právě ten šroubovák :-)! a taky se tím dá občas něco přišroubovat :-). Hezký den!

07.01.2017 10:22:58 | Fany

Na tohle mám klíče, dají se mezi prsty a prý to pak bolí, to mi kdysi dávno poradila jedna moje kámoška, vychovaná ulicí. Ale asi bych to nedokázala praktikovat, i když je pravda, že jsem tak párkrát v noci šla.

A příště přihodím i ten šroubovák, píšu si :)

07.01.2017 17:01:33 | iluzionistka

:-), je to asi pravda, taky jsem o těch klíčích slyšela, tak jen doufejme, že nebudeme mít příležitost to vyzkoušet v praxi :-(.

07.01.2017 19:49:38 | Fany

Polilo mě horko a jako v televizi pomáhám hlavním hrdinům zpod peřiny svým úsilím střílet, zdolávat, vyhrávat, s napětím jsem skoro nedýchala, když jsi hledala flešku... he... se mi pořádně ulevilo, že se zrovna Bůh rozhodl učinit zázrak a objevila se v hodině dvanácté... já dnes hledala klíč na připojení k wifi, páč jsem se přestěhovala a píšu na notebooku, včera jsem ho dostala na lístku, který jsem strčila do kapsy kalhot, kde bude v bezpečí a kde ho stopro najdu, když jsem kalhoty ráno před praním zbavila všech drobných a papírků, které jsem hodila do koše (když jsem je předtím řádně roztrhala na malé kousíčky, páč, špióni jsou všude, že, kdoví jaké informace by z nich mohl kdo zneužít,třeba nákupní seznam by mohl vyvolat třetí světovou, kdyby ho někdo špatně pochopil...) hledám ten klíč a dopr dopr dopr... takže Tě naprosto chápu. Pobavila jsi mě a povzbudila. Děkuji. :-))

07.01.2017 08:51:19 | Iva Husárková

Tak jestli, Ivo, pobavila, tak mám dneska splněno :-)! A já jsem se zase moc pobavila u Tvého komentáře :-)!! Jen doufám, že se ti podařilo najít vše, co jsi dnes najít potřebovala a můžeš tedy fungovat, jak potřebuješ :-), jo,a papírky ty jsou zrádný :-), přeji Ti, ať je vždycky! najdeš :-). Hezký den!

07.01.2017 10:20:17 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí