Ještě ne!

Ještě ne!

Anotace: Minipovídka o: chci jít ven . . . tady vládne teror a nesvoboda . . . hoď tam zpátečku . . . klíd . . . fuj, co to znamená . . . zakvílela . . . jenomže, milá zlatá . . . NIC . . . už to chápeš?

 

 

 

Ještě ne!

 

 

 

     Chci jít ven, oznámila mi hned ráno důrazně. Cože???, lekla jsem se tak, až mi málem zaskočilo kafe s mlíkem. Chci jít mezi lidi, doplnila prvotní informaci, aby mi to konečně docvaklo. Nepřipadá v úvahu, řekla jsem stejně důrazně. A to jako proč?, opáčila tím svým přidrzlým tónem, právě tím, který tak nesnáším! Pardon, jestli se teda můžu aspoň zeptat, když už tady vládne teror a nesvoboda! Hele, hoď tam zpátečku, to poslední jsem jako neslyšela, odfrkla jsem a byla jsem fakt naštvaná. Co si o sobě myslí? Že budu skákat zrovna, jak to pískle píská? Chtělo se mi vylítnout, vypěnit anebo ji zpražit jako oříšky na grilu. Klíd, napomenula jsem sama sebe. Zkus to po dobrým. Napočítala jsem si do dvaceti . . .

 

 

      Se na sebe podívej. Seš taková nedomrlá, jak říkala moje babička. Fuj, co to jako znamená? No, zkrátka ještě nejseš v přijatelný formě. Jak jako nejsem ve formě? Prostě ještě musíš chvíli ležet a pěkně v klidu dozrát. Ježiši, ty vo mně mluvíš jako vo nějakým sejru. Já jsem už zralá tak akorát a znovu opakuju, že chci ven mezi lidi, potřebuju to!, zakvílela. Jenomže, milá zlatá, kdo tady má za tebe odpovědnost? No, kdo asi? A když budeš, s prominutím, na NIC, tak na koho budou ty lidi naštvaný, že pro NIC za NIC ztratili drahocenný minuty svýho drahocennýho života? No, na mě, že jo! Už to chápeš? Byla kupodivu zticha. Uf, zdálo se, že to konečně pochopila. Když se pak vracela do čekárny k ostatním básničkám, které hezky disciplinovaně čekaly na svůj čas, prohodila uraženě: ale, dyť už se docela rýmuju . . .  Ach jo, nepochopila . . . :-( :-)

 

 

 

Autor Fany, 13.01.2017
Přečteno 342x
Tipy 22
Poslední tipující: Jort, Maxey, Frr, Iva Husárková, Amonasr, Kett, enigman, Nikita44, Sanneke, banan, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...jupííí...:)

15.01.2017 22:39:58 | Jort

:-), díky moc za Tvoje jupííí :-), potěšilo :-)!

16.01.2017 04:41:24 | Fany

Šimralo mě v břiše, když jsem četla, čekala, kdy "to" vykoukne a kdy propuknu v hurónský smích... hahááá... fakt jsem skoro do konce myslela, že píšeš o nemocné dceři a zase jsi mě převezla. Velmi chytré a vitpné. ST. :-))

14.01.2017 11:51:19 | Iva Husárková

:-), děkuju moc Ivo za vše :-), já to ráda trochu komplikuju :-)!

14.01.2017 21:42:34 | Fany

Je to velmi vzrušující, Fany, prosím, nepřestávej. :-))

16.01.2017 08:55:51 | Iva Husárková

:-), jak bych mohla, když jinak to z tý hlavy nedostanu :-), a díky moc za tak vzrušující kompliment :-)!

16.01.2017 14:35:31 | Fany

:-)

13.01.2017 20:44:25 | klaun

Díky Ti klaune :-)!

14.01.2017 05:01:57 | Fany

já jednou vlezl do formy gumárenského lisu abych se trochu zformoval...nepomohlo to...

13.01.2017 13:18:09 | enigman

:-), a není bezpečnější formovat se někde jinde :-)? třeba v nějaké skupině, možná nějaký literární?, teď si zrovna nemůžu na nějakou vzpomenout :-(, díky enigmane a hezký den dle Tvojí formy :-)!

13.01.2017 13:21:34 | Fany

...směju se tu, ty mé taky pořád někde lítají a ne a ne se usadit... :)

13.01.2017 06:13:03 | Philogyny1

:-), no, já jsem pro tyhle "lítací" právě vytvořila tuhle "čekárnu", aby mi daly pokoj :-), díky moc Philogyny, hezký den :-)!

13.01.2017 06:23:46 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí