Reverdy, Vinnetou a moje hezký nohy

Reverdy, Vinnetou a moje hezký nohy

Anotace: minipovídka o: čtu, čtu . . . myslela jsem si, že si docela rozumíme . . . sladce spí . . . co teď s tím? . . . musím se bránit . . . mysli . . . nemám hezký nohy . . . jsem v koncích . . . howgh!

 

 

Reverdy, Vinnetou a moje hezký nohy

 

 

      Jako každý den dívám se, co je nového. Čtu, čtu, čtu . . . Nevím, jak jste na tom vy, ale já věřte nebo nevěřte, už nemám kvůli tomu kdy chodit do hospody a za chlapama už taky neběhám. Takže, jak vidno - má to i svý klady! Čtu, čtu a . . . zkoprněle zírám. Mám v komentáři toto: jseš Reverdy v sukni! Píše jeden můj oblíbený.  Ach ne, a to jsem zrovna myslela, že si docela rozumíme . . . Tedy ne úplně tak jako třeba ti pokrevní bratři - Old Shatterhand a Vinnetou,  ale tak - skoro . . . Jenomže to on ne, vytáhl na mě tohle slovo: „Reverdy“. Nevím, o co gou, ale zní to jako nějaká nadávka. Bude to nadávka! A navíc to zdůraznil tím velkým R! Aby mi to jako docvaklo! A co na to náš milý admin? No co by, samozřejmě sladce spí anebo nespí? Asi toho má chudák moc . . . Všimli jste si toho taky? Voni si ty lidi v poslední době hrozně pouští  hu . . . pusu na špacír! Tak jsem v tom tedy sama . . . Co teď s tím? Přece to tak nenechám! Tak tedy žaloba, najmout trestný komando? Sice to není vyloženě můj styl, ale nějak se přece bránit musím . . .

 

      Mysli, mysli, říkám si a myslím, až se mi od hlavy kouří. Ježiš, teď, jak na to pořád zírám, došlo mi, že to ještě není všechno! Ach, kdyby tam bylo jen to nešťastný „Reverdy“, tak to bych možná ještě zkousla, vždyť jsem už naznačila, že je to můj oblíbenec, a to, jak jistě chápete, člověk musí leckdy nad lecčíms přivřít oko! Ale ono tam stojí: „Reverdy v sukni“! Tak to už je vážně přes čáru, milý! Takhle bez okolků zdůrazňovat, že jsem jen slabá žena! To není fér, a navíc já ve skutečnosti nosím skoro pořád kalhoty. Možná, uvažuji, tím chtěl upozornit na fakt, že třeba nemám hezký nohy! To  není vůbec žádná pravda! Já mám náhodou hezký nohy a he! jak ty to vlastně můžeš vědět, jaký já mám nohy?! Hm, takže ještě ke všemu stalking, no prima! Jsem v koncích, je to zapeklitá situace. Nevím si zkrátka rady. . . Ach, víte, jsem jenom slabá žena . . . Ale něco přece jen udělat můžu! Tak! A víš ty, co?! Jak se do lesejka volá, tak se z něho ozejvá! Ty taky! Ty seš taky „Reverdy“!, jen teda v kalhotách! . . . Howgh!

 

 Poděkování: děkuji milému dotyčnému nejen za toho Reverdyho, ale i za nečekanou inspiraci a přeji mu hezký den :-)! Fany

 

Autor Fany, 23.01.2017
Přečteno 428x
Tipy 13
Poslední tipující: Jort, bogen, Amonasr, Philogyny1, kudlankaW, Iva Husárková, Sanneke
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná malá povídka na zpestření dne. Vyřizuji pozdrav od Pierra Reverdyho...

29.01.2017 15:23:55 | František Kašpárek

:-), díky Ti za pěknou pochvalu, a ano je to Pierre, dneska už to vím :-)!

29.01.2017 20:24:30 | Fany

...slabá žena...to je jen mýtus...:)

26.01.2017 11:42:44 | Jort

:-), souhlasím, odhalil jsi nás, Jorte :-), děláme to vlastně jen kvůli Vám mužům, myslíme si totiž, že máte "slabé žínky" radši :-) nebo to tak není? :-)

26.01.2017 13:05:22 | Fany

...všichni jen kalíme vodu...dokud se skutečně nezamilujeme...:-)

27.01.2017 20:04:46 | Jort

:-(, tak i Vy???, v tom případě jsme si qit :-)!

28.01.2017 04:12:32 | Fany

...:-)...

28.01.2017 19:39:15 | Jort

já znám jednoho kubistického architekta specialistu na nohy...

25.01.2017 13:10:07 | enigman

:-), díky za vstřícné zastavení, enigmane :-)!

26.01.2017 06:01:31 | Fany

Pobavila jsem se, já mám ty Tvé malé povídky ráda...

23.01.2017 17:17:28 | Philogyny1

:-), tak to moc díky Philogyny, mám radost :-)!

24.01.2017 05:30:45 | Fany

Hrozně se mi u tebe líbí, že tak trochu paroduješ ženský typ uvažování..ve spoustě věcí se vždycky najdu :)

23.01.2017 11:26:29 | iluzionistka

:-), milá iluzionistko, odhalila jsi mě "na dřeň" :-), jo, paroduju hrozně ráda a vlastně téměř pořád, a někdy si říkám, že je to možná už na tý hraně nebo spíš kousek za ní :-)? Moc děkuju :-)!

23.01.2017 11:40:57 | Fany

Já myslím, že je to tak akorát :)

23.01.2017 18:39:05 | iluzionistka

:-)

24.01.2017 05:31:59 | Fany

Fany, četla včera komentář Tvé (asi dneska už ne) spřízněného duše a zcela alibisticky se neobtěžovala najít si Reverdyho, páč doufala, že (však jsi byla napadena Ty a ne já...) to uděláš za mě a já si to jen dneska přečtu... jsem v háji, nedozvěděla jsem se nic... anglická wikipedie mi řekla prd, nejspíš to bude autor... Ty, Fany, jseš si jistá, že onen oblíbenec (dneska už asi ne) myslel jen nohy? Nemělo to dalekosáhlejší záměr jako třeba zadek a e... no... nechtěla jsem Tě v tom nechat samotnou a tak jsem taky žhavila dráty a nakonec, zcela vyčerpána mě osvítila tato - možná je to úplná kravina - myšlenka: nebyla ona to nakonec poklona...? Haháá... jsi báječná prostě a z nevinné poznámky dokážeš vyčarovat jablečný koláč. ST. :-))

23.01.2017 10:18:43 | Iva Husárková

:-), milá Ivo, tak za 1) (někdy taky zapomínám děkovat, takže proto hned za 1.)), moooc děkuju za bezvadný vtipný, ostatně, jak už je u Tebe prostě zvykem, komentář, rozveselil mě a utěšil :-). Za 2) Ano, máš zcela pravdu byla jsem napadena, a to velkou poklonou :-)! A klidně tady přiznávám, že jsem do té chvíle netušila, kdo je Reverdy???, ale technika je mocná, takže nyní už alespoň něco tuším :-). Za 3) jablečný koláče miluju, a když se mi někdy něco podobnýho podaří vytvořit, jsem ráda :-). Za 4) Přeju Ti krásnej den :-)!

23.01.2017 10:42:09 | Fany

Tak přece!!! Fany, moc děkuji za ukončení mého tápání (už jsem dokonce musela nasadit žvýkačku, abych zkrotila netrpělivost) kdo nebo co je vlastně Reverdy... ony často napadeného napadají katastrofické scénáře a ve skutečnosti jde o zcela nevinné okouzlení Tvým vtipem a humorem, o bombastickou poklonu (doufám, že ten Reverdy stojí za to) Tvému mistrovskému umu. Vidím, že máme společnou nejen lásku k marmeládě, ale dokonce k jablečným koláčům... to už začíná být zajímavé... možná se nakonec dozvíme, že jsme ve skutečnosti jednovaječná dvojčata!!! Páni... a všechno jen díky Frráčkovu Reverdymu... ať žije Reverdy v sukních!!! Krásný den, Fany. OOO***)))

23.01.2017 10:51:34 | Iva Husárková

:-), kdo ví?, jak se říká, některé cesty jsou nevyzpytatelné :-), a ano, a to všechno díky Reverdymu v kalhotách :-)! A mimochodem, Ivo, žvýkám průběžně celý život, prý je to zdravé, takže - že by opravdu, ty dvojčata? . . . :-)

23.01.2017 11:36:45 | Fany

Panebožé... tak je to skoro jistý, Fany, tři shodné znaky jsou skoro nezpochybnitelné jako otisk palce při identifikaci pachatele... hééé... taková jsi chytrá, vtipná a milá... hurá!!! Holt máme to v rodině! OOO***)))

23.01.2017 12:08:40 | Iva Husárková

:-), tři shody, tak to už je jasný :-)! Jen ta podoba, koukám, trochu hapruje, jsem totiž vysoká štíhlá bloncka, jo, a mám děsné dlouhý nohy skoro až ke krku :-)!

24.01.2017 05:29:57 | Fany

Fany, jsem ráda, že se nezlobíš za mé plácání, děkuji, mám Tě moc ráda. OOO***)´))

24.01.2017 06:19:42 | Iva Husárková

:-)), Ivo, Ty víš, že jsi má oblíbená :-)!

24.01.2017 06:23:56 | Fany

ó... jablečný koláč, Fany, chci říct - I Ty moje!!! Nikdy Ti nezapomenu, když jsem bezhlavě skočila do rozbouřených vod literských, že jsi mi připlavala naproti se záchrannou vestou vlídných slov... OOO***)))

24.01.2017 10:04:42 | Iva Husárková

:-), a víš, že jsem si, Ivo, vůbec tenkrát (ano, už je to strašně dávno :-)!), nevšimla, že jsi neměla hlavu :-), naopak! viděla jsem, že máš hlavu pevně na ramenou a okouzlila jsi mě svojí svébytnou prózopoezií :-)! A naprosto věřím, že by ses tenkrát beze mě určitě neutopila :-)! A co jablečný štrůdl, moh´by bejt? :-)

24.01.2017 12:38:20 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí